loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 197 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

 

https://rozup.ir/up/web93/sms/sarekari.png

ﺷﻴﻴﺼﺸﺸﻴﻔﺒﺸﺼﺴﺺ
ﺛﺴﺜﺴﺒﺜﻘﺴﺜﻘﺜﻘﺜﺜﺴﺜﺴﺚ
۱۲۳۴۵۷۸۸۸۶۴۴۲۲۳۴۵۶۷۸۹
ﻭﻭﺣﻬﺨﺤﺨﺨﺨﺠﺠﺠﺠﺠﺤﺨﻨﻨﻤﻜﻚ ﻭ
ﺭﺯﻭﺩﺩﺩﻳﻴﺎﺗﺮﺯﻋﻌﺘﺰﺍﺗﺰﺯﺭﺗﺘﻴﻮ


ﭼﻴﻪ؟
ﺩﺍﺭﻡ ﻛﻴﺒﻮﺭﺩ ﺗﻤﻴﺰ ﻣﻴﻜﻨﻢ....

_____________________________________

این جمله رو بخونین خیلی تاثیر گذاره ...
سنالم بتاذمسع قلا مقع ثقتق
.
.
.

معنی نداد نه؟
.
.
.
خو حالا از سمت چپ بخون
.
.
.
بازم معنی نداد نه؟
.
.
.
.
.
.دیگه نمیدونم من همین دو راه رو بلدم
عمه بیا با بچه ها آشنا شو..

_____________________________________

ب بعضیا هم باس گفت
.
.
.
.
.
.
.
.
هر چی فکرشو کردم،چیزی نگیم بهتره...

_____________________________________

سکوت من نشانه رضایتم نیست..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بابا ساقه طلایی تو گلوم گیر کرده،‏ کمکم کنید!‏

_____________________________________

من تو سال جدید موفقیت بچه هامو از خدا خواستم
البته هنوز با مادرشون آشنا نشدمااا ‏
ولی خب مهر پدریه دیگه!! ‏‏^‏‏_‏‏^‏

_____________________________________

اس ام اس نیمه شب :
نمی دونم خواب دیدم به تو پیامک دادم ، خواب بودم به تو پیامک دادم ، از خواب پا شدم به تو پیامک دادم ، تو خواب بودی به تو پیامک دادم ، مرض داشتم تو خواب به تو پیامک دادم ، تو مرض داشتی نصف شب پیامک منو خوندی ، الان تو خواب دارم می نویسم ، یا تو داری خواب می بینی به تو پیامک دادم ، بی خیال بابا!

_____________________________________

از وقتی این همسایه جدیدمون اومده....
همه افراد خونه مریض میشن.....
یا سنگ مثانه گرفتن.....یا مشکل کلیه پیدا کردن.....یا.....
من خودم به شخصه وقتی میرم توو دستشویی(گلاب به روتون) اصن دیگه نمیتونم بیام بیرون.....
.
.
.
.
.
.
.
آخه وای فایشون فقط توی دستشوییمون آنتن داره !!!!
تازه رمز هم نداره!!!!!!!!
:)))))))))))
هرچی میگی خودتی!!!!!

_____________________________________

اينقدي كه من با آهنگ "شيرين نوين" قرم ميگيره با آهنگهاي بندري نميرقصم

_____________________________________

خر بال دار تا حالا دیدی,صد در صد ندیدی...پس فکر پرواز رو از سرت بیرو ن کن
!

_____________________________________

به در دانشکده ای رفتم دوش
دیدم دوهزار لیسانسه ی کوزه به دوش ‏
هریک به زبان حال با من گفتند ‏
این کوزه بگیر و مدرکت بنداز توش!! ‏‏^‏‏_‏‏^‏

_____________________________________

لباس ها در اب كوتاه ميشوند و برنجها دراز...........
در درازي زندگي لباس باش و در پهناي ان برنج.

اگر عمق اين پيام را نفهميدي بدان كه تنها نيستي منم نفهميدم :|

_____________________________________

کبوتر عشق که عاشقانه پر می گشود و عاشقانه لانه می ساخت رو یادت هست؟
.
.
.
آخی طفلی گربه خوردش :)))

_____________________________________

سلام ببخشید مزاحمتون شدم میخوستم ببینم کمک فنر. ماشین بیگلی بیگلی چی بود که گوریل انگوری روش مینشست

_____________________________________

میخوام روی چوب بنویسم که چقدردلم برات تنگ شده بعد با همون چوب اینقدر بزنمت تا بفهمی دلتنگی چه دردی داره!؟

_____________________________________

بعضیا میخوان بشینن باخودت حرف بزنن
میبینن نمیتونن،تشریف میبرن پشت سرت زر میزنن :-|

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 1,007
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,719
  • بازدید ماه : 8,794
  • بازدید سال : 50,020
  • بازدید کلی : 308,595