loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 161 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

 

https://rozup.ir/up/web93/sms/sarekari.png

از وزارت کشاورزی مزاحمتون میشم !

شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید !!!

-----------------------------------------------

پس از گذشت دو سال از آشنائیمون
وابستگی شدیدی بهت پیدا کردم
درسته ماهی یک بار بیشتر نمیبینمت
ولی خدا میدونه واسه همین یه بار چطور چشم انتظارتم
پس ترکم نکن تو حق من هستی!!!
.
.
.
.
(دوست دارم یارانه)

-----------------------------------------------

^_^* " حرف نزدن بهتر از زر زدن است " علامت اختصاصی مونا00
نزدیکای صیح بود. باد سردی میومد. بغض گلومو گرفته بود. رفتم بالای پشت بوم. تنهای تنها... داد زدم خدا تو اینجایی؟؟؟ که یه دفعه همسایمون شاکی داد زد"گوره خر برو بگیر کپه مرگتو بزار اول صبحی". تنهایی هم به من نیومده. اثن ۳وضیه

-----------------------------------------------

گاهی دلم میخواهد خودم را به خواب بزنم...
وتو آرام بیایی بالا ی سرم و عاشقانه نگاهم کنی...
ومن ناگهان چشم هایم را باز کنم؛ وبگویم:
"پیییخخخخخ"!!!!

-----------------------------------------------

ﭘﺴــﺮﯼ ﺍﻭﻣﺪ ﯾﻪ ﮐﺎﻏﺬ ﺗﺎ ﺷﺪﻩ گذاشت ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﺵ و ﺭﻓﺖ!
ﺩﺧﺘــﺮﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﺧــﻮﺩﺵ ﮐﻠﻨـــﺠﺎﺭ ﺭﻓﺖ ﮐﻪ ﮐﺎﻏﺬ رﻭ برداره ﯾﺎ ﻧﻪ ؛ ﺁﺧﺮ ﺍﻭﻥ ﺑﺮﺩﺍﺷــﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻻﯼ دفترش...
ﺷﺐ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺶ ﺍﺯ ﺧﻮﺩش ﭘﺮﺳﯿﺪ ﺁﯾﺎ ﺍﯾــﻦ ﭘﺴﺮ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺁﻏﺎﺯ ﺭﺍﻩ ﺧﻮﺷﺒـــﺨﺘﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﯾﺎ نه؟ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺩﻝ ﺑﻪ ﺩﺭﯾـــﺎ ﺯﺩو ﮐﺎﻏﺬ رو ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ ﺑﺎ ﮐﻤــﺎﻝ ﺗﻌﺠﺐ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏــﺬ ﺑﺎ ﺧﻂ ﺯﯾﺒﺎ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﺪﻩ:

" کـــاپوچینـو رو با نی نمیخورن بــزغاله "

-----------------------------------------------

ฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟ ♥ нⓐмⓔd = нάnįε ♡ ฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟฟ
مـــرد انــگـلـیــسـی: go go go
امــــیـن حــیـایــــی: چـــی ؟؟؟
مـــرد انــگـلـیــسـی: go out ...go go go
امــــیـن حــیـایــــی: گـــو ...ه خــودتــی , اُسـکُـلـهِِ کَـچَــل ... :))))
^__^
*ســــریـال ســـاخـت ایــــران*

-----------------------------------------------

ﺑﻌﻀﯿﺎﺍﺍ ﺯﯾﺮﺁﺑﯽ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﺮﺍﻣﻮﻥ !
ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺎ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯿﻢ
ﻭﻟﯽ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﻫﻢ ﺁﺏ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺯﻻﻟﻪ،
ﻫﻢ ﻣﺎﻫﯿﺎﺵ ﺑﺎﻣﺎ ﺩﻭﺳﺘﻦ !
آﺭﻩ . . .

-----------------------------------------------

اونايي كه به عشقتون رسيديد بله با خود شمام همديگه رو سفت بچسبيد باد نبردتون

-----------------------------------------------

مورد داشتیم سبزه ا خیلی بزرگ شده بود برده بودش ارایشگاه

-----------------------------------------------

درسته حق ارمیا نبود برنده بشه
ولی طلا مال نقی بودددددد
تو مشتش بودددددد!

-----------------------------------------------

•••°•••°•••°حـــــامـــــد 72 یا (| Ԑ |/|/ @ # •••°•••°•••°
مــثــل مـاهـی پـر ویــتـامـیـن
مــثــل سـبـزه پـر از کـلـرفـیـل
مــثــل سـمـنـو پـــر از قـــنــد
مــثــل سـنـبـل پـــر از رنــگ
مــثــل سـیـب پـر از خـاصـیـت
مــثــل ســـاعــت دقــیــق
مــثــل سـنـجـد خـوشـمـزه
و مــثــل سـکـه پــر از قـیـمـت و ارزش هـسـتم من ^_^
ایـنـا خـصـوصـیـات شـخـصـی بـنـده بـود کـه نـوشـتـم واسـتـون
گـفـتـم تـا در جـریـان بـاشـیـد ( خخخخخ اوخی سرکاری بود :)))) )

کصافد هم خودتونید , در ضمن شوخی عمه ای هم ندارما ^_^

-----------------------------------------------

هنوز هم هستند پسرایی که شلوار قرمز پا نمیکنن رژ نمیزنن لباس صورتی نمیپوشن به دختر مردن تیکه نمیندازن ساپورت نمیپوشنم ابرو بر نمیدارن عجیجم و عسیسم نمیگن خیلی شیک و آقا به سلامتی همشون

-----------------------------------------------

وقتی باران می بارد همه چیز زیبا میشود . گلها، درختان، همه چیز...
.
.
.
میگما تو هم برو زیر بارون شاید یه فرجی شد !!!!

-----------------------------------------------

بارون رو دوست دارم هنوز
.
.
.
.
.
.
چون
.
.
.
هم هوا رو با طراوت ميكنه،هم آلودگي هوا رو كاهش ميده و منابع آبي هم بيشتر ميشه !!!
چيه ؟نكنه انتظار داشتي عاشقانه اش كنم،برو عامو ما اهل اين حرفها نيستيم

-----------------------------------------------

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده،‏ منفی جمله ی‏"من دارم میرم‏" چی میشه؟
1.من دارم نمیرم؟
2.من ندارم میرم؟
3.نه من دارم میرم؟
لطفا گزینه صحیح را به ‏29‏ دوتا ‏6‏ ارسال کنید!‏

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 448
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,920
  • بازدید ماه : 7,995
  • بازدید سال : 49,221
  • بازدید کلی : 307,796