loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 235 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

با Riptide GP2 می توانید به مسابقات جت اسکی بپردازید. ! در این بازی بسیار هیجان انگیز، شما می توانید در مسابقات قهرمانی جت اسکی شرکت کنید. این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و مسابقات آن در مکان هایی دیدنی و جالب انجام می شود. در این بازی ۹ جت اسکی وجود دارد که می توانید با کسب پاداش ها و دستاورد های مختلف در طی مراحل بازی، آنها را ارتقا دهید. تجربه ای جذاب، هیجان انگیز و حیرت آور را برای شما ترسیم می کند. این بازی قابلیت بازی به صورت مولتی پلیر و آنلاین را دارد و بسیار هیجان انگیز بوده و دارای گرافیک فوق العاده است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 183 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/wechat.jpg

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 161 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/cleverpaint.jpg

اپلیکیشن CleverPaint به‌شما کمک می‌کند تا عکس‌های خود را شبیه به نقاشی‌های حرفه‌ای کنید. کافیست یک عکس انتخاب کنید و سپس در چند بخش مجزا، به تبدیل بخش‌هایی مثل زمینه‌ی عکس، چهره یا اشیا و  جزئیات، عکس خود را شبیه به یک نقاشی کنید. در این اپلیکیشن Brushهای گوناگونی قرار دارد که استفاده از هرکدام می‌تواند نقاشی شما را به‌کلی متفاوت کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 158 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/AnyMP4-iPhone-Transfer.jpg

با محبوبیت هرچه بیشتر محصولات شرکت اپل نرم افزارهایی برای راحتی استفاده از این محصولات بوجود آمده اند. گوشی اپل که نام آن آیفون است ، طرفداران زیادی دارد و هم اکنون در ایران نیز یکی از گوشی های موبایل محبوب به شمار می رود.AnyMP4 iPhone Transfer نرم افزاری است برای انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو ، موزیک و عکس بین گوشی های آیفون و کامپیوتر و همچنین نرم افزاری برای پشتیبان گیری از فایل های گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار به خوبی با گوشی های آیفون ، گوشی های نسل۳ آیفون و آیفون ۳.۱ و آیفون ۵ سازگاری دارد. این نرم افزار برنامه ای بسیار عالی برای پشتیبان گیری از گوشی های آیفون است و به وسیله آن میتوان به راحتی از گوشی های آیفون بکآپ تهیه کرد. این نرم افزار به راحتی عکس ها ، موزیک ها و ویدیوهای شما را بین کامپیوتر به تبادل میگذارد و میتوانید با آن به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد ، زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید.

MG بازدید : 180 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/yahoo-weather.jpg

کمپانی یاهو مدت‌هاست اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوای اپلیکیشن Weather آیفون و آیپد را ارائه می‌کند. اما خود این شرکت نیز اپلیکیشنی جداگانه برای وضعیت آب و هوا طراحی کرده است که در نسخه‌ی جدید با یک طراحی بسیار زیبا که توانسته جایزه‌ی طراحی در سال ۲۰۱۳ را از اپل دریافت کند، ممکن است شما را قانع کند تا دیگر برای دیدن وضع آب و هوا به‌سراغ اپلیکیشن‌های دیگر نروید. این اپلیکیشن با ظاهری زیبا و سازگار با محیط iOS 7 و همچنین اطلاعات زیادی که در مورد وضع آب و هوا در اختیارتان می‌گذارد بدون شک یکی از بهترین ابزار‌های موجود در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 173 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/Parolium-1.62.jpg

ارزش و قدرت رمز های عبور به طولانی بودن آن ها نیست، بلکه ارزش آن ها به الگوریتم استفاده شده برای رمزگذاری است، Parolium از آندسته برنامه هاییست که زیبایی ، سادگی و کارایی قدرتمند را با یکدیگر ترکیب میکند . این نرم افزار یک بانک اطلاعاتی است که به شما کمک میکند رمزهای قدرتمند ایجاد کنید ، آنها را امن نگه دارید و ازشان در مواقع مختلف استفاده کنید . می توانید نسبت به خواسته های خود پسوردهای پیچیده یا استاندارد بسازید، برای ایجاد رمزهای عبور ذکر شده فقط کافی است چندتا کلیک کنید تا قدرتمندترین پسوردها ایجاد شوند. از نرم افزار معرفی شده می توانید برای تولید رمزهای عبور بانکی، ایمیل ها و … استفاده کنید. برای اجرای این نرم افزار به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 168 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/djay%202%202.5.2.jpg

 

پس از موفقیت‌های نسخه‌ی اول اپلیکیشن djay که پرفروش ترین ابزار DJ برای iOS به‌شمار می‌رود، شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار نسخه‌ی دوم آن را به‌تازگی منتشر کرده که در آن همه‌چیز از نو طراحی شده است. djay 2 آیپد شما را به یک سیستم تمام و کمال DJ تبدیل می‌کند تا بتوانید با استفاده از آهنگ‌های داخل آیپد خود میکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌راحتی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی که حرفه‌ای هستند ابزارهای مناسبی ارائه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن برای آیفون طراحی شده است و برای استفاده از نسخه‌ی آیپد می‌توانید نسخه‌ی اختصاصی آن را دانلود نمایید. همچنین برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 126 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/Instant-Heart-Rate-4.0.0.jpg

نام این برنامه Instant Heart Rate Pro v2.0.5 بوده که با کمک آن قادر خواهید ضربان قلب خود را اندازه گیری نمایید . برای این کار کافیست انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار دهید و سپس منتظر تثبیت ضربان قلب خود بمانید . لازم به ذکر است این برنامه موفق به کسب جایزه سلامت سال ۲۰۱۱ گردیده است . برای اجرای این نرم افزار به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 168 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (1)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/iTunes.Cover.jpg

نرم افزار iTunes برای کاربرانی که هر روزه از آن برای گوش دادن به موزیک ، خرید موزیک به صورت آنلاین ، مدیریت دستگاهای اپل و … استفاده میکنند ، می باشد. این نرم افزار جهت پخش موزیک و همچنین خرید آنلاین موزیک ، انتقال بازی ، عکس ، فیلم و موزیک به دستگاهای iPhone , iPad , iPod مورد استفاده قرار میگیرد. شما میتوانید هم اکنون این برنامه را در ۲ ورژن ۳۲ بیتی ، ۶۴ بیتی از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

MG بازدید : 148 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/lego-marvel-sh.jpg

بازی LEGO Marvel Super Heroes: Universe in Peril درباره‌ی قهرمانان داستان‌های Marvel هستند. شما در این بازی می‌توانید قهرمانانی مثل Iron Man, Spider-Man, Hulk, Captain America و… را کنترل کنید و دشمنان خود را با کمک قدرتهای ویژه‌ی هر قهرمان نابود کنید. در این بازی بیش از ۹۱ کاراکتر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را کمترل کنید. همچنین بازی دارای ۴۵ مرحله‌ است که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به ۲.۲ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 191 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Hyper-Square-2.0.2.jpg

در این بازی Hyper Square خلاقانه و منحصربفرد ، شما وظیفه دارید تا مربع ها را در جایگاه تعیین شده شان ، در کمترین زمان ممکن قرار دهید . این بازی بیشتر از اینکه از لحاظ بصری بر شما تآثیر بگذارد از لحاظ شنوایی و با صداها شما را به وجد میاورد. گیم پلی ابن بازی به صورتی است که تمام سنین به خود جذب میکند و رفته رفته بسیار سخت میشود و این بازی را برایتان تبدیل به یک عنوان اعتیادآور میکند !برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 119 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/wot-blitz.jpg

بازی World of Tanks یک بازی بسیار محبوب چندنفره در PC است که حالا برای iOS نیز عرضه شده است. در این بازی شما یک تانک مربوط به یکی از کشورهای موجود را انتخاب می‌کنید (آلمان، چین، شوروی، امریکا و…) و سپس در نقشه‌های متعددی که در این بازی وجود دارد با دیگر افراد به‌صورت آنلاین بازی می‌کنید. با جمع کردن امتیاز می‌توانید تانک‌های بهتری خریداری کنید و یا تانک موجودتان را ارتقاء دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 159 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Globosome-Path-of-the-Swarm-1.0.jpg

در بازی Globosome: Path of the Swarm شما به یک دنیای کاملا زنده و پویا وارد میشوید .هرچن که سبک کلی بازی ، ماجراجویی و کشف حقایق است . کشف حقایقی که به شما امکان انجام کارهایی را میدهد که در اوایل بازی غیر ممکن است . قابلیت های این بازی دارای رده بندی های جهانی ، دارای گیم پلی منحصربفرد و … است . برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 133 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Unblock-Me-1.4.3.jpg

Unblock Me بازی پازلی بسیاری زیبا و اعتیاد آوری است که در آن شما باید با جا به جا کردن چوب های قهوه ای رنگ بتوانید چوب قرمز را از محیط بازی خارج کنید. این بازی دارای دو مد Relax Mode و Challenge Mode می باشد که در اولی می توانید به تماشای انجام بازی بنشینید و در دیگری خود را به چالش بکشید . همچنین این بازی دارای ۶۰۰۰ پازل مختلف است که می تواند ساعت های زیادی شما را سرگرم کند. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 140 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Six-Guns-2.4.0.jpg

Six-Guns یکی از محبوب ترین بازی های جنگی کمپانی GameLoft می باشد که با گرافیک عالی و محیط های واقعی و پر از شگفتی حیرت شما را برمی انگیزد! در بازی Six-Guns شما در نقش Buck Crosshaw یک مرد تحت تعقیب می باشید و باید هرچه سریع تر از آریزونا فرار کنید زیرا برای سر شما جایزه بزرگی تعیین کرده اند، پس بسیار مراقب باشید زیرا دشمنان بسیاری خواهید داشت و همگی آنها یک هدف مشترک دارند و آن کشتن شما می باشد! برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 121 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/metal-slug-3.jpg

بازی Metal Slug 3 یک بازی کنسولی کلاسیک و محبوب است که اکنون نسخه‌ی iOS آن برای علاقمندان منتشر شده است. در این بازی شما در یک محیط دوبعدی قرار دارید و باید در مسیر مشخص‌شده حرکت کنید و در حین حرکت کردن کاراکتر بازی، دشمنان را از بین ببرید. همچنین قابلیت بازی دونفره‌ی همزمان با کمک Bluetooth نیز در این بازی وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به  iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 166 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/JoyJoy-1.0.1.jpg

بازی JoyJoy یک عنوان عجیب در سبک بازی های شوتر برای سیستم عامل ios است که از استودیو بازی سازی Radiangames که بازی‌های محبوبی از جمله inferno، Ballistic SE و Super Crossfire را ساخته، منتشر شده است. در این بازی دو چوب در اختیار شما قرار می گیرد و باید با استفاده از آن ها موج های موجود و اشکال را از بین ببرید.بازی در ۲۴ مرحله و چالش های متفاوت در هر سطح عرضه شده است که نمایش یک جنگ تمام عیار را برای شما زنده خواهد کرد.در گیم پلی شناور این بازی ، نمی توانید بر روی نقطه ی خاصی تمرکز کنید و گرافیک و طراحی اعجاب آور آن ، تجربه ای کاملا جدید را برای شما رقم خواهد زد .برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 139 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Classic-Brick-4.1.3.jpg

بازی خونه سازی آتاری دستی این بار در تلفن همراه ! Classic Brick بازی فوق العاده است که می توانید تجربه ی بازی تتریس با گیم های دستی قدیمی را در سیستم عامل ios خود تجربه کنید و لذت ببرید. از ویژگی های بازی Classic Brick میتوان به دارای موزیک و گرافیک کلاسیک ، دارای طراحی کاملا مشابه با گیم های دستی و … اشاره کرد . برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 118 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Hack,-Slash,-Loot-v1.0.jpg

مکان هایی تاریک در بازی Hack, Slash, Loot هستند که توسط هیولاهای شیطانی اشغال شده اند. مکان هایی پرخطر که هیچ انسانی جرات سفر به آن را ندارد. تمام تلاش خود را به کار برده و با از بین بردن هیولاها گنجینه های طلا را پیدا کنید . دراضل در ابن بازی جز مکان هایی که شما در آن هستید ، بقیه ی بخش ها سیاه هستند و شما باید منتظر اتفاق افتادن جنگ ها و ورود دشمنان غیر منتظره باشید .برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 127 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/OTTTD-1.0.5.jpg

OTTTD یک بازی اکشن تاکتیکی تیمی است که ساخته شرکت SMG Studio میباشد. پایگاه های نظامی خود را برای دفاع بنا کنید و به سرزمین های بیگانه حمله کنید و تیمی متشکل از قهرمانان با توانایی های منحصر به فرد زیادی را هدایت کرده و برای پیروزی آنها را به جدید ترین سلاح ها تجهیز نمایید.برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 161 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Metal-Slug-Defense-1.0.1.jpg

METAL SLUG DEFENSE یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین بازی های سگا و پلی استیشن می باشد کمتر کسی است که آن ها صدها و یا هزاران بار تجربه نکرده باشد ! گرافیک بازی مانند سری های گذشته میباشد تنها داستان بازی کمی دست خوش تغییر قرار گرفته . حال اینبار شما میتوانید با همان کاراکترها و فضای محبوب ، اما اینبار با گیم پلی Tower Defense یا همان دفاع از قلعه ، امتحان کنید و سرگرم شوید .در این بازی اکشن ۲ بعدی باید با استفاده از سلاح هایی که در هر مرحله در اختیار شما قرار می گیرد با دشمنان مبارزه کنید و سرانجام رئیس آنها را شکست دهید. بازی دارای بیش از ۶۰ شخصیت مختلف می باشد . برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 116 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Farm-Heroes-1.0.jpg

Farm Heroes – قهرمانان مزرعه حماسه یک بازی جدید با گیم پلی اعتیادآور و گرافیک عالی مخصوص سیستم عامل iOS می باشد .در بازی Farm Heroes قبل از اینکه دشمنان مزرعه را نابود کنند، آنها را متوقف کنید و به حیوانات کمک کنید تا مزاحمان را فراری دهند!در این بازی سریع از قابلیت های ویژه استفاده کنید تا راه پیروزی را هموارتر کنید.برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 203 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/Weaphones-Firearms-Simulator-Volume-2.jpg

تا حالا به این فکر کرده اید که از دیوایسهای خود می توانید به عنوان سلاح نیز استفاده کنید. البته نه به این منظور که در مواقع اضطراری به عنوان ماهیتابه از آن استفاده کنید و با آن ضربه بزنید .Weaphones: Firearms Sim Vol 2 بهترین شبیه ساز اسلحه برای iOS است که در آن با تفنگ های اتوماتیک روز آشناخواهید شد و علاوه بر آشنایی با سلاح های پیشرفته نحوه شلیک کردن با آن ها را یاد می گیرید. برای اجرای این نرم افزار به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 134 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/gun-movie-fx.jpg

با کمک اپلیکیشن Gun Movie FX می‌توانید به تصاویر و ویدیوهای خود افکت یک تیراندازی واقعی را اضافه کنید. کافیست از میان افکت‌های موجود برای اسلحه‌های مختلف یکی را انتخاب کرده و بر روی فیلمی که از قبل ساخته‌اید بگذارید تا آتش شلیک گلوله و صدای آن به فیلمی که ساخته‌اید اضافه شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 126 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/viber4.jpg

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید قابلیت‌هایت جدیدی به مکالمات گروهی اضافه شده. همچنین امکان ارسال پیان‌های صوتی و اضافه کردن Stickerهای جدید در متن‌ها نیز در این نسخه گنجانده شدهاست. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 151 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/speedtest.jpg

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 124 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/chrome.jpg

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 111 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/portraiture.jpg

اپلیکیشن Portraiture یک ابزار مناسب برای بهبود چهره‌ی افراد در عکس‌هایی است که گرفته‌اید. با کمک این برنامه می‌توانید عیب‌های چهره و را از بین ببرید و تغییراتی در جهت بهبود چهره اعمال کنید. از جمله امکانات آن می‌توان به تغییر اندازه‌ی قسمت‌های گوناگون چهره و امکان روشن‌تر کردن یا تیره‌تر کردن قسمتی مشخص از چهره اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 104 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/tango.jpg

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.

MG بازدید : 147 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/foldify(1).jpg

اپلیکیشن Foldify یک ابزار بسیار کارآمد برای ساخت هرگونه کاردستی سه‌بعدی است. این اپلیکیشن دارای یک گالری عظیم از انواع طرح‌های آماده برای کاردستی است که شما می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید و سپس طرح آن را چاپ کرده و خودتان با تا کردن قسمت‌های مشخص شده یک کاردستی برای خود بسازید. قبل از پرینت گرفتن طرحتان می‌توانید پیش‌نمایش آنچه در واقعیت در اختیار خواهید داشت را نیز مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 160 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/WhatsApp-Messenger-v2.11.8-Iphone.jpg

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. این نرم‌افزار بر روی IOS 4.3 و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 121 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/Videoshop-v3.1.jpg

Videoshop 3.1 یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش فیلم و ویدیو است میتواند به شما در قابلیت کپی ، برعکس کردن ، تغییر سرعت ، قرار دادن انواع افکت ها ، فیلتر گذاری و … فیلم هایتان کمک بکند . از قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت اضافه کردن موزیک ، زیرنویس و تیتراژ اشاره کرد . برای اجرای این نرم افزار به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 457 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/real-piano.jpg

اپلیکیشن Real Piano به‌شما امکان نواختن پیانو به‌کمک آیفون یا آیپدتان را می‌دهد. یکی از نکات قابل توجه در این برنامه صدای بسیار نزدیک آن به پیانوی واقعی است. امکان استفاده از دو ردیف کیبورد نیز یکی از قابلیتهای منحصر بفرد این برنامه است. از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان نام‌گذاری کلیدها بر اساس نت، اضافه کردن افکت صوتی، تغییر اندازه‌ی کلیدهای مجازی و تغییر صدا به گیتار، باس و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 522 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/Art-of-Sketch-Pro-v2.0.jpg

نقاشی های کشیده شده با مداد ، همواره جزو محبوبترین صحنه های هنری در سراسر جهان میباشند . با استفاده از نرم افزار Art of Sketch Pro و بدون هیچ زحمتی ، تصاویر خودتان را به صورت نقاشی دربیاورید و دیگران را شگفت زده کنید . از قابلیت های این نرم افزار میتوان به کیفیت بالای افکت و کار خروجی ، رابط کاربری سریع و ساده و … است . برای اجرای این نرم افزار به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 146 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Ichi-PC.jpg

Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

MG بازدید : 160 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Drone-Kill-Order-1.0.35.jpg

در بازی Drone:Kill Order جنگ های مدرن را تجربه خواهید کرد . در این جنگ ها ، هواپیماهای هوشمند و پهبادها نقش اصلی را ایفا خواهند کرد و این وظیفه ی شماست که ارتش خود را به موفقیت برسانید . از ویژگی های این بازی میتوان به دارای گیم سنتر و رده بندی های جهانی ، دارای بیش از ۲۷۰ مرحله ، دارای گرافیک سه بعدی و … اشاره کرد . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 151 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/NyxQuest-v1.02.jpg

داستان بازی NyxQuest به این صورت است که فرشته ای به نام Nyx که از بهشت به سمت زمین می آید تا دوست گمشده خود را با نام Icarus بیابد و در این میان او در طوفانهای شن یونان گیر می افتد . وظیفه شما در این بازی این است که باید به او کمک کنید تا بتواند دوستش را پیدا کند در بعضی موارد هم کمک خدایان یونان باستان را دریافت خواهید کرد تا راه را برایتان آسانتر کند. برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,293
  • بازدید ماه : 1,841
  • بازدید سال : 43,067
  • بازدید کلی : 301,642