loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 234 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Assassins-Creed-IV-pc-cover-small.jpg

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

MG بازدید : 181 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Last-Knight-Rogue.jpg

Last Knight Rogue Rider Edition عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط شرکت Toco Games ساخته و منتشر شده است. در این بازی اکشن شما باید ثابت کنید که لیاقت شوالیه شدن را دارید، تنها امید پادشاه برای شوالیه شدن شما هستید پس باید تمامی توانایی خود را به کار بگیرید و در ماموریت ها به پیروزی برسید. بازی دارای حالت های مختلفی است و شما با پایان و ماجراجویی های مختلفی روبرو میشوید، ماموریت هایی که به شما واگذار میشود از هر یک از شخصیت ها در ماموریت های مختلف استفاده میکنید و برای شهرت و شکوه و عظمت و همچنین طلا و جوانمردی تلاش میکنید. با طلا و سکه های بدست آمده توانایی را ارتقاء‌داده و با تبدیل شدن به حالت حوانمردی نمایش های مختلف از جمله دیدگاه اول شخص را آنلا میکنید. بازی زیبای Last Knight Rogue Rider Edition موتور گرافیکی Unreal Engine بهره میبرد و همچنین دارا بودن ماجراجویی تمام عیار در حالت داستان ، سیستم آب و هوا پویا و تغییر دهنده جهانی، تغییر دهنده بدن با گرافیکی زیبا در یک محیط فانتزی ار ویژگی های این بازی میباشد.

MG بازدید : 196 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/The-Wolf-Among-Us-pc-cover.jpg

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

MG بازدید : 148 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Cloudbuilt-Through-the-Fog.jpg

داستان بازی Cloudbuilt Through the Fog درباره دخترکی جوان است، که با ابرهای تاریکی در یک محیط اسرار آمیز زندگی می کند. بازی دارای راز و رمزهای زیادی است و باید در نقش آن دختر از موانع زیادی عبور کنید. حالا شما باید هوش و سرعت را با هم بکار بگیرید و برای فرار از دست دشمن ، از مسیرهای که پر از تله و مانع است ، بدون افتادن و کشته شدن عبور کنید. شما باید مسیر خود در بازی در کوتاهترین زمان و با بهره گیری از نیروها و قدرت هایی که دارید به پایان برسانید. خلاصه بازی حسابی هوش شما را به چالش میکشد. بازی Cloudbuilt خود یک بازی بسیار زیبا است و این نسخه برای بازی Cloudbuilt یک DLC محسوب میشود، اما خود این DLC تغییراتی زیادی نسیت به نسخه اصلی دارد.

MG بازدید : 156 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/4pm-pc-cover.jpg

۴PM یک بازی کوتاه، تجربی، که در آن شما به عنوان یک شخصیت از طریق چندین صحنه  مختلف / مکان در یک روز با گیم پلی منحصر به فرد و همچنین داستانی بزرگتر روبرو خواهید شد. ۴ پی ام داستانی سینمایی با گیم پلی تعاملی است و در آن سعی شده تا نحوه زندگی امروزی را رخ بکشد طوری که با عوامل و جوهای به وجود آمده گیمر دنیای واقعی را در بازی حس کند. داستان بازی اینگونه شروه میشود که در روزی از روزهای شما، از تخت خوابِ خود برمیخیزید، برای شست دست و صورت به دستشویی رفته ناگهان با قاب عکس خانواده روبرو میشوید که بصورت وارونه قرار دارد و شما را آن سرجایش قرار میدهید! در طول روند زندگی به کافه و دیسکوهای مختلفی میروید، با شخصیت های مختلفی روبرو میشوید و نحوه تصمیم گیری شما نتیجه متفاوتی را برای شما رقم میزند.

MG بازدید : 163 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

 http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Murdered-Soul-Suspect-PC.jpg

Murdered Soul Suspect عنوان یک عنوان جدید در سال ۲۰۱۴ می باشد که بازیکنان را به دنیایی رمز آلود می برد و پلیرها می بایست معماهای شخصی بازی را حل نمایند . داستان بازی اتفاقات پس از مرگ رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند.

MG بازدید : 142 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Type-Rider-v1.0-pc-cover.jpg

Type:Rider بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی و خیره کننده در سبک بازی های آرکید و اکشن برای سیستم عامل ویندوز می باشد. در این بازی چالش برانگیز شما با استفاده از شخصیت های منحصر به فرد و جذاب تاریخ و اسرار مربوط به آن را کشف خواهید کرد و تجربه ی بهترین بازی اکشن ماجراجویی را خواهید داشت. انواع نقاشی های مختلف با فونت هایی متعدد از زمان های ماقبل تاریخ برای شما نمایش داده می شوند و شما می بایستی که از آن ها برای کشف اسرار گذشته بهره بگیرید! ذهن خود را به تجربه ای خاص و متفاوت از کشف تاریخچه و راز فونت ها وکاراکترها ببرید. در قالب دو “نقطه” بازی کرده و به عصر مدل های چاپی سفر کنید. از سنگ نوشته ها و نقوش سنگی ماقبل تاریخ تا هنر پیکسل سال ۲۰۰۰ همه چیز را مرور کنید و معماهای مختلف را با استفاده از فونت ها و کاراکترهای معروف در محیطی مجذوب کننده و زیبا حل کنید.

MG بازدید : 146 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Chronology.jpg

Chronology عنوان بازی ترکیبی از پازل ها و معماهای چالش برانگیز می باشد که به تازگی منتشر شده است . شما در این بازی در نقش مخترع پیر ولی باهوش بازی خواهید کرد که به شدت به حلزون خود وابسته است ، شما با اختراع و داشتن یک ماشین زمان می توانید زمان را متوقف کنید و با آن به گذشته و آینده سفر کنید . با استفاده از این توانایی های خود در زمان سفر کنید و با دستکاری اشیا ، پازل های بازی را حل نمایید . همچنین می توانید با استفاده از دکمه سوئیچ ، شخصیت خود را با توجه به نقطه ی قوتشان در امر حل پازل های بازی تغییر دهید و حلزون یا دانشمند را انتخاب کنید . محیط های بازی سرشار از رنگ های شاد و زیبا هستند که در مکان های مختلف ، مخلوطی از فرهنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد. در ادامه می توانید تصاویری از این بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید.

MG بازدید : 276 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Dynasty.Warriors.7.PC.jpg

Dynasty Warriors 7 یک بازی بسیار جذاب و متفاوتی است که می توان گفت گیم پلی منحصر به فردی دارد. داستان این بازی از جنگ های قدیمی قبایل چین الهام گرفته که می توان گفت اولین بازی سبک مبارزه تن به تن در نسخه های پیشین این بازی دیده شده است. در نسخه ۷ این بازی شرکت سازنده بیشتر بر روی جزئیات بازی تمرکز کرده که حاصل آن یک بازی خارق العاده ای به وجود آمده است.  صداگزاری و افکت رو ضربات سلاح ها هم در این بازی بسیار جذاب تر از نسخه های پیشین آن می باشد.  در صورتی که از طرفداران سری بازی های Dynasty Warriors هستید، نسخه ۷ آن را نباید از دست دهید.

MG بازدید : 159 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/angry-birds-rio-cover.jpg

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۲.۰.۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

MG بازدید : 146 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Thief-pc-cover.jpg

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت دوم بازی Thief.Update.v1.4-RELOADED به پست اضافه شد|

MG بازدید : 123 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Dishonored.jpg

Dishonored یک بازی Open-World است. هدف ما در یکی از مأموریت ها، وارد شدن به یک کاخ و کشتن چند هدف است. در ابتدا، ما روی یک ساختمان هستیم و شهر را نگاه می کنیم. دو محافظ در خیابان پایین هستند و حالا باید بدون دیده شدن از کنار آن ها بگذریم. یک قابلیت جالب به نام Blink در Dishonored وجود دارد. با زدن LB (در نسخه X360) منوی قدرت های شما باز می شود (البته در این دمو برای نمایش تمام آن ها، همه قدرت ها در دسترس بودند) و با انتخاب Blink می توانید طی یک چشم به هم زدن، از یک محیط به محیط دیگر بروید و کسی هم شما را نخواهد دید. وارد خیابان می شویم و همانند Thief خیلی مخفیانه حرکت می کنیم.می توانید همانند FPSهای قدیمی PC گردن خود را کج کنید و از پشت یک مانع اطراف را ببینید. فضاسازی شهر بسیار زیبا است و گرافیک تقریباً کارتونی شکل باعث شده که فکر کنید در حال قدم زدن در Artworkهای زیبای بازی هستید. Draw Distance شهر با جزئیات و هنری است. فضای Dishonored از لندن سال ۱۶۶۶ برگرفته شده که اگر با معماری و فضای آن زمان آشنا باشید، می دانید با چه محیط های جالب و صنعتی روبرو خواهیم بود. برای ورود به کاخ، هزاران راه وجود دارند. Dishonored همانند Deus Ex: Human Revolution این اختیار را به شما می دهد که به هر شکلی که دوست داشتید، بازی کنید.

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

کرک فیکس RELOADED به پست اضافه شد

MG بازدید : 176 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/SimCity-pc-cover.jpg

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

|افزونه ی Cities of Tomorrow Expansion Pack به پست اضافه شد|

MG بازدید : 117 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/cod%20gosts.jpg

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 554
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,615
  • بازدید ماه : 2,163
  • بازدید سال : 43,389
  • بازدید کلی : 301,964