loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 593 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Google-Text-to-Speech-v3.1.3.1162895.jpg

با برنامه فوق می توانید کار خود را در زمینه خواندن مقالات راحت تر کنید. با استفاده از برنامه Google Text-to-Speech می توانید تمام نوشته های خود را به گفتار تبدیل کنید. در اصل Google Text-to-Speech یکی از قابلیت های اصلی اندروید می باشد گه با نصب آن می توانید به طور کامل از این قابلیت استفاده کنید. همچنین از این برنامه برای ترجمه متن ها نیز می توانید استفاده کنید. به یاد داشته باشید که برای فعال کردن این قابلیت باید به مسیر Settings > Language & Input > Text-to-speech output بروید.برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 209 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Maxthon-Web-Browser-v4.2.7.2000.jpg

مرورگر Maxthon Web Browser در دسته ی سریع ترین مرورگرهای دستگاه های اندرودی در سرار جهان است. Maxthon یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همانگونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید ولی همراه با امکانات و توانایی های بیشتر.برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 162 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/FreeDic-v1.0.jpg

FreeDic برنامه کاربردی برای علاقه مندان به زبان انگلیسی که می تواند به شما کمک فراوانی در مورد ترجمه کلمات بکند.در FreeDic که رابط کاربری بسیار راحت دارد شما کافی است کلمه مورد نظر خود را جست وجو کنید تا معنی آن به شما نمایش داده شود.در این برنامه بیشتر کلماتی گنجانده شده است که در مورد لغات تخصصی رایانه و اینترنت می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 151 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Now-Browser-Pro-v1.1.9.jpg

Now Browser یکی از مرورگرهای وب گوشی های اندرویدی است که توسط گروه برنامه نویسی Lorenzo Zanotto توسعه داده شده است که توسط آن می توانید با بالاترین سرعت ممکن صفحات وب را باز کنید. از مهم ترین ویژگی های این مرورگر پشتیبانی از فلش پلیر ، باز کردن نامحدود تب ها، پشتیبانی از بوکمارک برای اضافه کردن سایت های مورد علاقه و … است .این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 130 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/WordPress%202.8.1.jpg

WordPress یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوی برای ایجاد سایت های آموزشی ، اجتماعی ، انجمن و … می باشد .یکی از خدماتی که وردپرس به کاربران خود ارائه می‌دهد، امکان مدیریت وبلاگ از طریق اپلیکیشن‌ موبایل است. شما با کمک اپلیکیشن موبایل WordPress می‌توانید آمار وبلاگ خود را مشاهده کنید، نظرات را ببینید و به‌آن‌ها پاسخ دهید و یا مطلب تازه‌ای منتشر کنید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید تا در صورت دریافت نظر جدید برای یکی از پست‌هایتان، همین برنامه شما را آگاه سازد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 132 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (1)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/WhatsApp%20Messenger%20v2.11.280.jpg

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 163 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Android-Collection-Pack.jpg

Best Android Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

MG بازدید : 180 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Android-Collection-Pack.jpg

Android Collection Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

MG بازدید : 219 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Best-Paid-Android-Pack.jpg

Android Collection Pack 06 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک ششمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

MG بازدید : 133 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Twitter-v5.13.0.jpg

امروزه بیش از میلیون ها کاربر از این نرم افزار برای ارتباط با دوستان خود در سراسر جهان استفاده می کنند، بوسیله نرم افزار توییتر می توانید دوستان خود را برروی توئیتر دنبال کنید و از امکانات تویئتر به راحتی استفاده کنید و به نوعی توئیتر را با تمام قابلیت هایش در دستان خود بگیرید! از ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن پوسته های مختلف برای زیباسازی، داشتن ویجت اختصاصی، قابلیت بریدن عکسها اشاره کرد . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 143 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/kik-messenger-v7.2.2.99.jpg

بسیاری از دوستداران اندروید تمایل دارند که همیشه و در همه مکان ها با دوستان خود در ارتباط بوده و به جاری آنکه با اس ام اس با دوستان خود در ارتباط باشند به صورت رایگان و اینترنتی به دوستان خود پیغام دهند. مسنجر و پیام رسان رایگان kik messenger امتحان کنند . از Kik برای گپ زدن، به اشتراک گذاشتن تصاویر، برنامه‌ریزی برنامه‌های مفرح با گروه دوستان و در یک کلام اتصال به افراد دیگر استفاده کنید. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 148 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Facebook-v10.0.0.28.27.jpg

Facebook پرطرفدارترین، معروف ترین شبکه ی اجتماعی برای همه ی کاربران سرتاسر جهان می باشد که در کشور عزیزمان ایران علی رغم فیلتر بودن به شدت طرفدار و عضو دارد و انتخاب اول همه ی کاربران است! شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی یا تبلت آندرویدی خود از تمام امکانات فیس بوک استفاده کنید و بخش های مختلف آن دسترسی داشته باشید. برخی از امکانات اپلیکیشن Facebook میتوان به امکان لایک کردن و حتی نظر دادن پست های دیگران ، امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها ، امکان برقراری چت با دوستان اشاره کرد .برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,356
  • بازدید ماه : 1,904
  • بازدید سال : 43,130
  • بازدید کلی : 301,705