loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 118 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/graphik/ACDSee.Pro.Cover.jpg

ACDSee Pro نرم افزاری بسیار عالی و محبوب برای مدیریت و ویرایش عکس ها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به دسته بندی،آرشیو کردن عکس ها اقدام کند و با تگ قرار دادن برای هر عکس بتواند به سادگی آنها را مدیریت و آرشیو نماید و همچنین در هنگام نیاز سریعاً آنها را پیدا کند. قابلیت های ویرایشی نرم افزار نیز بسیار وسیع است و کاربر میتواند با بخش ادیتور آن نسبت به تنظیم نور،تنظیم اتوماتیک رنگ و رزولوشن و وضح تصویر عکس خود را بهینه نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهایی جهت قرار دادن افکت و از بین بردن اشیاء ناخواسته و رفع نویز و لرزش های درون عکس می باشد. یکی دیگر از امکانات نرم افزار تنظیم رنگ حرفه ای نور است. در برخی عکس ها مشاهده می شود که فضایی بسیار تیره و فضایی بیش از حد روشن است که با تکنولوژی تنظیم نور و کنتراست میتوانید به صورت اتوماتیک این مشکل را حل کنید. قابلیت های دیگری نیز ویرایش متادیتا ها،تغییر سایز عکس،کاهش کیفیت عکس،چرخش و بریدن قسمتی از عکس و قرار دادن انواع واترمارک نیز در دیگر توانایی های نرم افزار گنجانده شده است. یکی از نکات مهم نرم افزار نگهداری فایل اصلی از هرگونه تغییرات ناشی در هنگام ویرایش است تا در صورت بروز مشکل فایل اصلی سالم بماند. نمایش انواع عکس ها با بالاترین کیفیت ممکن و سریعترین زمان برای جایگزینی نمایشگر عکس های ویندوز مناسب است. 

MG بازدید : 176 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/graphik/Serif-PhotoPlus-X7-17.0.0.18.jpg

نرم افزار Serif PhotoPlus Digital Studio ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش و تدوین تصاویرمی باشد. Serif PhotoPlus از محیط layering برای ویرایش پشیبانی خواهد کرد. افکت ها و براش های بسیاری در این ابزار گنجانده شده است تا این که کاربر بتواند علاوه بر امکانات فوق العاده حرفه ای نرم افزار از امکانات موجود در قسمت افکت ها هم بهره مند شود. کیفیت در ذخیره سازی تصاویر و انتخاب فرمت کاملاً در اختیار کاربر است و با توجه به درخواست کاربر است که فایل تصاویر ذخیره می شود. طراحی تصاویر و نقاشی های حرفه ای، بهبود روشنایی، کنتراست و تعادل، از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر، امکان سیاه و سفید کردن تصاویر، رنگ کردن تصاویر سیاه و سفید، امکان تغییر در شیب رنگ تصاویر، اضافه کردن افکت های خاص، افکت ها و براش های زیبای نرم افزار، امکان استفاده از فرمت PSD و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. سرعت بسیار بالا در بارگزاری و پس از پایان کار در ذخیره سازی تصاویر حجیم از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

MG بازدید : 123 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/graphik/Photo.Collage.Max.Cover.jpg

Photo Collage Max نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

MG بازدید : 157 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/graphik/Alien-Skin-Exposure-6.0.0.1134.jpg

نرم افزار Exposure شامل مجموعه ای از ابزارهای خلاقانه برای ایجاد افکت های عکاسی سینمایی روی عکس ها می باشد.با استفاده از نرم افزار افکت گذاری روی عکس Alien Skin Exposure به ابزارهای زیادی برای عکاسی در سبک قدیمی مانند ترفندهای تاریک خانه و خصوصیات دوربین lo-fi دسترسی خواهید داشت .سازندگان این نرم افزار سعی کرده اند کنترل های نرم افزار را ساده طراحی کنند تا شما بتوانید تمرکز خود را روی اثر هنری معطوف کنید و نتیجه کار طوری خواهد بود که گویی یک انسان روی آن کار کرده است ، نه یک کامپیوتر !

MG بازدید : 191 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/graphik/Photoshop-Plugins-Bundle.jpg

Photoshop Plugins Bundle 2014 شامل آخرین و جدیدترین پلاگین های معتبر برای نرم افزار محبوب فتوشاپ می باشد که لیست آن ها را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .پلاگین ابزار جانبی فتوشاپ است و برای یک طراح حرفه ای پلاگین بسیار مهم است و نقش تاثیر گذاری دارد .پلاگین ها ابزارهای جانبی هستند که شرکت سازنده نرم افزار مثلا فتوشاپ به کاربران داده تا آن ها هم بتوانند در زمینه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعالیت داشته باشند و معمولا همه برنامه هایی که چیزی رو تولید میکنند این خاصیت رو در برنامه گنجاندند.پس هر شرکت و یا هر کسی میتونه برای برنامه مورد نظر مثل فتوشاپ پلاگین بسازه و اصولا کارهای یک پلاگین در محدوده کارکرد اون برنامه هست ولی هر پلاگین برای خودش مراحل نصب و کارکرد های جداگانه ای داره و همین طور که خیلی از نرم افزارها در انجام دادن کارهای مشخصی با هم تفاوت های چشم گیری دارند پلاگین ها و هم شامل همین مبحث هستند.

MG بازدید : 125 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/graphik/Tiffen.dfx.Cover.jpg

Tiffen Dfx 3.0.10.4 سومین نسخه از سری برنامه های Tiffen است که پس از انتشار ۲ نسخه موفق خود و دریافت جایزه کیفیت اکنون Tiffen سومین نسخه خود را برای نرم افزار قدرتمند فتوشاپ تولید و منتشر کرده است ، این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا با قرار دادن انواع افکت ها ، ماسک ها ، فیلترها و…به راحتی یک عکس خارق العاده خلق نمایند ، این برنامه برای کسانی که می خواهند کنترل دقیق بر روی تصاویر خود در طراحی داشته باشند طراحی شده و با ارائه بیش از ۲۰۰۰ فیلتر مختلف یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس محسوب می شود.

MG بازدید : 433 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/foxit-reader.jpg

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

MG بازدید : 538 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/icon-edit2-6-7.jpg

IconEdit2 نام نرم افزاری از شرکت Lokas است که با کمک آن قادر به طراحی آیکون های بسیار زیبا خواهید بود . در این نرم افزار با ابزارهای مختلفی که در اختیار خواهید داشت به راحتی قادر به ساخت و طراحی آیکون های زیبا خواهید بود . همچین از ویژگی های این نرم افزار می توان به وارد نمودن تصاویر دلخواه خود به برنامه و ایجاد تغییرات با ابزارهای موجود در این نرم افزار ، و تبدیل آن به آیکون را نام برد

MG بازدید : 158 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Adobe.Illustrator.Cover.jpg

نرم افزار محبوب ادوبی ایلوستریتور سی سی، محیط طراحی وکتور مطابق با استانداردهای صنعتی برای طراحی مدیا را دارا می باشد. دیدگاه خلاقانه ی خود را با اشکال، رنگ ها، افکت ها و نوشته های گرافیکی این نرم افزار به تصویر بکشانید. با سرعت و انسجام هرچه بیشتر به کار بر روی فایل های سنگین و پیچیده بپردازید و طراحی های خود را در بین نرم افزارهای مختلف شرکت ادوبی به آسانی انتقال دهید. در نسخه ۱۷ این نرم افزار ویژگی های از قبیل ابزار نوشتاری لمسی، تصویرهای موجود در قلم ها، جستجوی فونت و … قرار داده شده است. در بخش نوشتاری لمسی، کاراکترهای نوشتاری شما هرکدام می توانند به عنوان یک شیء مستقل محسوب شوند. با استفاده از انتقال، تغییر اندازه، چرخش و ادیت فونت ها شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که در هر لحظه که اراده کنید قابلیت ویرایش تمامی کاراکترهای خود را دارید.

MG بازدید : 628 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (1)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Adobe.Dreamweaver.Cover.jpg

رابط کاربری بهبود یافته، ابزارهای متصل شده، و ابزارهای ویرایش CSS با طراحی جدید به شما اجازه ی کد نویسی به طور کارآمد و خلاقانه را می دهد. و حالا، نسخه جدید نرم افزار محبوب دریم ویور با نام Dreamweaver CC به شما اجازه می دهد تا کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک بگذارید، و به شما کمک می کند بوسیله ی دسترسی به جدیدترین آپدیت های این نرم افزار به محض حاضر شدن آن ها، همگام با استانداردهای روز دنیای وب باشید. بخش جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده است، بخش CSS Designer می باشد که به شما اجازه می دهد تا با ابزارهای خلاقانه ی جدیدی که وجود دارد به نوشتن کدهایی با استانداردهای روز وب و کاملا سالم بپردازید و به سرعت بتوانید ویژگی های CSS مثل جعبه های سایه دار و رنگ بندی های پخش شونده را به قالب خود اضافه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

MG بازدید : 177 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Adobe.InDesign.Cover.jpg

آخرین نسخه نرم افزار این دیزاین با سرعت بیشتر، هوشمندتر و متصل تر عرضه شده است. با استفاده از بهبودهای صورت گرفته در نرم افزار بوسیله ی کد نویسی آن برای سیستم عامل های ۶۴بیتی، حتی پیچیده ترین عملیات نیز سرعت خارق العاده ای پیدا کرده اند. و حال پس از گذار از نسخه CS6 با این قابلیت فوق العاده، شما در نسخه جدید این نرم افزار (CC( می توانید کارهای خود را به اشتراک گذاشته، فونت های خود را از طریق وبسایت ادوبی سینک کرده، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض انتشار آن ها دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. (در هنگام نصب گزینه "یدعم العربیه" را انتخاب نمایید). در جستجوی فونت های مورد نیاز خود، شما می توانید به بخش Adobe Typekit مراجعه نموده و با توصیف فونت مورد نیاز خود، در آرشیو عظیم شرکت ادوبی به جستجوی فونت دلخواه خود بپردازید و تفاوت های شگرف در طراحی های خود را به سرعت مشاهده کنید.

MG بازدید : 101 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Adobe.Flash.Pro.Cover.jpg

با محیط ۶۴بیتی نسخه ی جدید نرم افزار ادوبی فلش شما می توانید سریع تر از آن چه که فکر می کنید کارهای خود را انجام دهید. نوارهای کاری جدید در رابط کاربری نرم افزار و ویژگی های ارتباطی این نسخه باعث متمایز شدن آن شده است. محتوای HTML خود را ایجاد کنید و ویدیوهای HD و صداهای خود را در طراحی های فلش خود جای دهید. نرم افزار Flash Professional CC بخشی از Creative Cloud شرکت ادوبی می باشد. به این منظور که شما می توانید کارهای خود را در اینترنت با دیگران به اشتراک گذاشته و یا به آن ها در هر نقطه ای از دنیا که نیاز داشتید از طریق اینترنت دسترسی پیدا کنید. هم چنین شما می توانید آپدیت های جدیدی که برای این نرم افزار عرضه می شود را به محض عرضه شدن دریافت نمایید.

MG بازدید : 115 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Adobe.Creative.Cloud.Photoshop.Cover.jpg

Adobe Photoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

MG بازدید : 225 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Autodesk-3ds-max-v2014.jpg

Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.

MG بازدید : 196 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Autodesk-3DSMax-v2015-cover.jpg

Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند. ۳ds Max Design نرم‌افزاری حرفه ای مختص معماران، طراحان، مهندسان عمران و متخصصان مصور سازی می باشد که یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای شرکت Autodesk برای طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است که  با دارا بودن بانک متریال های بیشتر نسبت به ۳DSMax و همچنین کنترل و آنالیز دقیق مبحث نورها توسعه یافته است. که این نرم افزار نیز در ادامه پست برای شما کاربران محترم آماده گردیده است.

MG بازدید : 709 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Autocad-Architecture-2015--cover.jpg

AutoCAD Architecture یکی از ورژن های نرم افزاری اتوکد برای معماران است. ویژگی های طراحی شده برای معماران در این نرم افزار به گونه ای است که به شما کمک کند طراحی و اسناد شما تاثیر به سزا و بیشتری داشته باشند.باید توجه داشت که محیط این نرم افزار همان محیطی است که در محیط نرم افزاری اتوکد با آن آشنا شدید.کار خود را در  AutoCAD Architecture آغاز نمایید و یک تجربه ی بی نظیردر ارائه ی کار خود داشته باشید. یادگیری ویژگی های جدید این ابزار باعث افزایش توانایی و سرعت شما می شود.پیشرفت های بی نظیری در حوزه ی عملکرد های یوزر برای بهبود تجربه خود  با استفاده از قابلیت ها و ابزارهای پیشرفته آپدیت شده است. راه اندازی سریعتر ، طراحی و بارگیری برای دسترسی سریعتر به ابزارها ویژگی بهبود یافته ی این ورژن است.

MG بازدید : 141 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/PhotoInstrument-6.9.jpg

PhotoInstrument 6.9 نرم افزاری مفید است که به طور ویژه برای ویرایش تصاویر پرتره و چهره و زیباسازی و شخصی سازی بیشتر آنها ایجاد شده است. این برنامه همراه با ارائه وسیعی از ویژگی ها و ابزارها به شما در سفارشی کردن و ویرایش و روتوش صورت،چشم ها،لب،صورت و قابلیت های بهبود سازی تصویر نظیر جوانسازی عکس،برداشتن لکه ها و سفید کردن دندان ، تغییر رنگ چشم و لب و قرار دادن افکت های رویایی و زیبا همگی از امکانات این نرم افزار مفید محسوب می شود. یکی دیگر از امکانات نرم افزار توانایی تغییر شکل صورت و بهبود آن است. برای مثال لاغر کردن صورت یا اضافه کردن گونه و… از قابلیت های این نرم افزار است. PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند.

MG بازدید : 200 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Autodesk-Maya-v2015-cover.jpg

Autodesk Maya 2015 نرم افزاری شامل مجموعه ابزار کاربردی برای ساخت و توسعه pipeline های مدرن و آزادی است که شما برای ساخت انیمیشن های ۳ بعدی، جلوه های ویژه، ساخت بازی های کامپیوتر و پروژه های پس از تولید فیلم به آنها نیاز دارید. این مجموعه با ابزارهای جدید و قدرتمند خود در راستای شبیه سازی داینامیک، ساخت انیمیشن و رندر کردن، سطح جدیدی از خلاقیت را برای شما فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی روی پروژه های پیچیده کار کنید. مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.

MG بازدید : 247 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/FotoSketcher-2.80-FINAL-.jpg

FotoSketcher 2.80 نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این نرم افزار با سه فرمت jpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود.

MG بازدید : 149 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/dataland-cd-label-designer.jpg

Dataland CD Label Designer نام نرم افزاری است حرفه ای که به شما در زمینه طراحی لیبل CD و DVD کمک خواهد نمود . این برنامه به شما کمک می کند تا با کم ترین دانش در زمینه طراحی و گرافیک ، لیبل های بسیار زیبا بسازید . علاوه بر برچسب CD و DVD بخش های دیگری نظیر جلد CD و پک DVD نیز در این برنامه تعبیه شده است . تنها کاری که برای طراحی های خود می بایست انجام دهید انتخاب یک تصویر مناسب برای پشت زمینه و نوشتن متن دلخواهتان بر روی آن می باشد . این نرم افزار که زبان شیرین پارسی را نیز به زبان های کاربری خود افزوده است.

MG بازدید : 128 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Ashampoo.Slideshow.Studio.Cover.jpg

Ashampoo Slideshow Studio HD 3.0.5.8 Final نام نرم افزاریست که با آن قادر به ایجاد اسلاید های زیبا خواهید بود. این نرم افزار یکی از بهترین گرینه های کاربرانی است که می خواهند به راحتی و بدون دردسر اسلاید های زیبایی ایجاد کنند. همانطور که ذکر شد کار کردن با این نرم افزار بسیار راحت می باشد به طوری که اگر در اینکار مبتدی هم باشید، می توانید به راحتی با این نرم افزار کار کنید. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار پشتیبانی از کیفیت های HD 720p و ۱۸۰p می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 432
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,493
  • بازدید ماه : 2,041
  • بازدید سال : 43,267
  • بازدید کلی : 301,842