loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 125 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/Solid%20Converter%209.0.4825.366%20Final.jpg

گاها کاربران نیاز دارن که فایل های pdf مختلفی رو که قبلا ساختن یا به دستشون رسیده ، مورد ویرایش قرار بدن و در اون تغییراتی ایجاد کنن.Solid Converter PDF نرم افزاری هست که در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.این نرم میتونه فایل های pdf شما رو به فایل های word تبدیل کنه .Solid Converter PDF با محصولات مایکروسافت هماهنگی کامل داتشه و در فرایند تبدیل نیازی به نرم افزار های Adobe Acrobat و Adobe Acrobat Reader نخواهد داشت! با نصب این نرم افزار یک سری امکانات جدید به منوی راست کلیک Explorer و برنامه های Word و Adobe Acrobat اضافه خواهد شد.

MG بازدید : 163 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/Able2Extract-Professional.jpg

Able2Extract نرم افزاریست که برای خواندن اطلاعات فایل های PDF طراحی شده است تا در این مورد به شما کمک کند این نرم افزار فایل های پی دی اف شما را به Microsoft Word یا Excel تبدیل می کند و تمام فرمت بندی و جداول را در نظر می گیرد رابط کاربری نرم افزار بسیار شیک طراحی شده است و  به راحتی فایل ها را تبدیل می کند تنها کافیست قسمت مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه convert را کلیک کنید تنها مشکل این نرم افزار در نمودار ها و گراف هاست و اشیای دیگر را به راحتی و با سرعت تبدیل می کند.

MG بازدید : 617 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/Okdo-PDF2All.jpg

Okdo Pdf to All Converter Pro به راحتی می تواند فایل های PDF شما را به سایر فرمت های رایج تبدیل کند . فرمت های doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, rtf, ppt, pptx, pptm, txt, htm, pdf, jpeg, jpg, bmp, gif, tif, png, emf, wmf, ico, jp2, j2k, pcx, rle, tga, swf برای بخش خروجی در دسترس می باشند . کار با این نرم افزار بسیار آسان است به طوری که تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را اضافه کنید و با زدن دکمه تبدیل ، در عرض چند ثانیه فایل تبدیل شده‌ی شما آماده است . این برنامه مستقل می باشد و برای تبدیل ، نیازی به نرم افزار ادوبی آکروبات نخواهید داشت . شما می توانید کل پوشه برای تبدیل اضافه کنید و به صورت دسته ای فایل های پی دی اف خود را تبدیل کنید .

MG بازدید : 147 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/abex-document-converter.jpg

Abex Document Converter Pro نرم افزار تمام عیار در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های اسنادی مانند pdf , word , excel , powerpoint , access , html , text و فرمت های عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار بدون نیاز به نصب بودن نرم افزارهای هر فرمت به راحتی تمام فرمت هایی که ذکر خواهیم کرد را به یکدیگر تبدیل خواهد نمود. فرمت هایی نظیر PDF, DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM, HTML, HTM, Text و فرمت های عکس نظیر JPG, JPEG, BMP, PNG, PSD, TIFF, GIF, EMF, WMF, JP2, J2K, PCX و… تماماً به یکدیگر تبدیل خواهند شد. در زمینه فایل های مربوط به نرم افزار Mircosoft office نرم افزار از ورژن های ۹۷ تا ۲۰۱۳ این نرم افزار به راحتی پشتیبانی می نماید و مشکلی در زمینه ناسازگاری این نرم افزار با نسخه های قدیمی آفیس وجود ندارد. تبدیل فایل های متنی و سند به فرمت عکس با حفظ کیفیت و بدون از بین رفتن لایه های گرافیکی از قابلیت های مهم نرم افزار به شمار می رود. در تبدیل فرمت توانایی انتخاب صفحات اسناد وجود دارد و از طرفی قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل واحد نیز تعبیه شده است. تنظیم کیفیت dpi و ۱-۱۰۰ مربوط به عکس ها و صفحات pdf امکان پذیر بوده و همچنین در زمینه فایل های محافظت شده و پسورد نرم افزار بدون مشکل به تبدیل فرمت آنها اقدام خواهد نمود. در طرف مقابل نرم افزار میتواند برروی فایل هایی که تبدیل می شوند محدودیت در نظر بگیرد و از کپی شدن،پرینت شدن و ویرایش شدن انها جلوگیری به عمل آورد.

MG بازدید : 127 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/Format-Factory-3.3.3.jpg

Format Factory 3.3.3 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 361
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,422
  • بازدید ماه : 1,970
  • بازدید سال : 43,196
  • بازدید کلی : 301,771