loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 341 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Plants-vs-Zombies.jpg

 

 زامبی ها مجددا  بازمی گردند ! اکنون وظیفه شما این است تا لشکر سیاه زامبی ها را از بین ببرید . در ابتدا باید از مواد غذایی موجود در باغ خود محافظت کرده و سپس در برابر زامبی ها مقاومت کنید . با روش های شگفت انگیز از گیاهان خود دفاع کنید . با استفاده از انگشتان دست خود چمن را لمس کنید ، در آن صورت آن ها نابود خواهند شد . دقت داشته باشید که بازی Plants vs. Zombies 2  شامل چندین مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . بار کردن مراحل جدید و نابود کردن زامبی ها از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند .

MG بازدید : 259 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Crazy-Chiken-Simulator.jpg

Crazy Chicken Simulator یک بازی جالب و سرگرم کننده شبیه‌ساز مرغ است! در این بازی منحصربه‌فرد کنترل یک مرغ را بر عهده دارید و می‌توانید کارهای دیوانه‌واری انجام دهید. در شهری کارتونی به ماجراجویی بپردازید، از هر جایی که می‌توانید بالا بروید، سوار ماشین شوید، بر روی سیم برق بپرید و بسیاری کارهای دیگر. در این شهر به عنوان یک مرغ کوچک با ماجراجویی‌های بسیاری روبرو خواهید شد و موقعیت‌های خنده‌دار بسیاری برایتان پیش خواهد آمد. سعی کنید امتیاز جمع کرده و رکورد خود را افزایش دهید.

MG بازدید : 194 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Trial-Xtreme-3.jpg

در بازی Trial Xtreme 3 باید دوستان خود را به چالش کشانده و سپس به پیروزی برسید . گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیادآور بوده و مدت ها می تواند شما را سرگرم کند . این بازی با ارائه ۷۶ مرحله چالش انگیز به یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های موجود در گوگل پلی تبدیل شده است . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا موتور مورد نظر خود را سفارشی سازید . از قابلیت اصلی این بازی جذاب می توان به امکان انجام آن به صورت آنلاین و رقابت با دوستان در سراسر جهان نیز اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از شتاب سنج گوشی می توانید موتور خود را کنترل نمایید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۷۶ مرحله هیجان انگیز

رقابت با سایر بازیکنان

قابلیت ارتقا موتور

MG بازدید : 667 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Gun-Bros.jpg

چندین سال پس از نخستین جنگ T.O.O.L ، ستمگران مستبد بازگشته اند تا کار خویش را به اتمام برسانند . آنها این بار نه با سلاح های عادی معمول بلکه با بهره گیری از سلاحی که می تواند با ایجاد  یک جهش ژنتیکی پیشرفته کل کهکشان را نابود سازد قصد نبرد دارند .خوشبخاته این بار نیز Gun Bros برای محافظت آماده است . اکنون وقت نبرد و درگیری است . پرسی و فرانسیس خود را در برابر کهکشان مسئول دانسته و نمی خواهند که آسیبی بدان برسد پس بدان ها در رسیدن به هدف شان کمک کنید .

ویژگی های کلیدی :
– انجام بازی به صورت مولتی پلیر
– سلاح ها جدید به همراه حالت های مختلف انجام
– نبرد های فوق سخت با فرماندهان دشمنان
– امکان استفاده از تانک
– و …

MG بازدید : 199 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/modern-combat-5-blackout.jpg

بازی Modern Combat 5 کاری از کمپانی بازی سازی گیم لافت بی شک برترین بازی اندروید خواهد بود. چند سالی است که کمپانی گیم لافت برروی ساخت سری بازی های مدرن کمبات تمرکز کرده است و بی شک می توان مدرن کمبات ۵ را گرافیکی ترین بازی انتشار یافته برای اندروید دانست. صحنه های کاملا واقعی شما را به محیط جنگی خواهد برد که دشمن را پیش روی خود میبینید.طبق گفته کمپانی سازنده این بازی تا چند روز آینده انتشار خواهد یافت که جوان موبایل به عنوان اولین سایت ایرانی اقدام به انتشار آن می کند. در ادامه توضیحات کاملی از این بازی را که گیم لافت مطرح کرده را ترجمه و برای شما قرار داده ایم. توجه داشته باشید که گیم لافت بهترین اجرای این بازی را روی چیپ Octa-core اعلام کرده است. هرچند بازی مدرن کمپات روی بسیاری از چیپ های دیگر نیز قابل اجرا خواهد بود.

MG بازدید : 151 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Snowboard-Run-1.3.jpg

Snowboard Run بازی نمایش اسنوبرد توسط شرکت Creative Mobile’s Fun Factory به تازگی روانه گوشی های اندرویدی است.این بازی مخصوص تمامی افرادی که به دنبال تجربه ی بهترین بازی اسنوبورد هستند طراحی گردیده و مناسب کسانی است که عاشق سرعت، آدرنالین و برف می باشند! تا می توانید با سرعت حرکت کنید، وارد سراشیبی های مختلف شوید و حرکات نمایشی انجام دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 117 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Deus-Ex-The-Fall-v0.0.22.jpg

داستان بازی Deus Ex: The Fall سال ۲۰۲۷ انسان‌ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند. ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند شده. با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ای دریافت می‌کنند که آنها را به شکل ربات‌های انسان نما تبدیل کرده. اما در اصل، این سربازها بُعد انسانی خود را از دست نداده‌اند. بن ساکسون یک سرباز ارتقاء یافته‌ی سابق نیروی هوایی ارتش بریتانیا بوده که حالا برای خودش می‌جنگد و به سازمان خاصی وابسته نیست. سری DeusEx یکی از خوشنام‌ترین و با سابقه ترین های صنعت بازی های ویدئویی به حساب می‌رود. خالقین این بازی، اشخاصی چون وارن اسپکتر و هاروی اسمیت بوده‌اند که آثار ارزشمندشان در تالار مشاهیر این صنعت به ثبت رسیده و برای همیشه ماندگار خواهد ماند . در Deus Ex: The Fall همانند گذشته می‌توانید شیوه‌ی بازی کردنتان را خودتان انتخاب کنید. اگر دوست داشته باشید، می‌توانید خیلی پر سر و صدا و خشن جلو بروید یا به قدری ساکت و آرام باشید که حتی یکی از دشمنانتان متوجه حضورتان نشود. همه انتخاب‌ها به خودتان وابسته است و اجباری در تعیین شیوه بازی کردن شما وجود ندارد! برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 141 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/metal-slug-3-android.jpg

بازی Metal Slug 3 یک بازی کنسولی کلاسیک و محبوب است که اکنون نسخه‌ی iOS آن برای علاقمندان منتشر شده است. در این بازی شما در یک محیط دوبعدی قرار دارید و باید در مسیر مشخص‌شده حرکت کنید و در حین حرکت کردن کاراکتر بازی، دشمنان را از بین ببرید. همچنین قابلیت بازی دونفره‌ی همزمان با کمک Bluetooth نیز در این بازی وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 129 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/1Path-v1.0.jpg

بازی فکری ۱Path که پیش تر برای سیستم عامل های ایفون منتشر شده بود و بعد از گذشت مدتی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است در آن باید با تکان دادن گوشی های آندرویدی خود یک دایره کوچک را به درون طیف وسیعی از موانع هدایت کنند و مانع برخورد با آن ها شوند. هرچه قدر در این بازی جلوتر می روید این بازی سخت تر می شود و شما با یک بازی شگفت انگیز مواجه می شوید.این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 151 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Turbolab-Pursuit-2.7.jpg

Turbolab Pursuit یک بازی دوبعدی تعقیب و گریز است که منهدم کردن اهداف نیز جزئی از گیم‌پلی آن می‌باشد.شما در بازی Turbolab Pursuit به عنوان یک دانشمند فرصت این را دارید تا با استفاده از ابزار و وسایلی که در دست دارید خودروی خود را بسازید و با استفاده از آن در هر شرایطی انقلابی در صنعت خودرو سازی به پا کنید. قابلیت های این بازی تقویت اسلحه‌های نابودگر اتومبیل ، آیتم های افزایش دهنده قدرت و … است . این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 97 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Trial-Extreme-HD-v1.1.9.jpg

آیا شما هم به بازی های موتور سواری علاقه دارید؟ بی شک Trial Xtreme پرطرفدارترین بازی موتور سواری تحت اندروید می باشد که با گیم پلی بسیار جذاب خود توانسته است بیش از ۴۰ میلیون دانلود را در سرتاسر جهان به خود اختصاص دهد. در این بازی باید موتور خود را انتخاب کرده و سوار بر آن شده و از روی موانع موجود در بازی می پرید و موانعی مانند: لوله، سنگ، حلقه های متحرک و … را بدون اینکه با آن ها برخورد کرده و تعادلتان را برهم زند در کمترین زمان ممکن و با سرعت رد شوید. این بازی بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 129 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Fruit%20Ninja%20v1.9.5.jpg

Fruit Ninja یکی از اعتیاد آور ترین بازی های آندروید می باشد. شما در این بازی نقش یک نینجا را دارید که با ضربات شمشیر خود میوه ها را قطعه قطعه می کند و امتیاز امتیاز کسب می کند، در این بازی می توانید به سه حالت مختلف به بازی کردن بپردازید و توجه داشته باشید که در بعضی مراحل برای گمراه کردن شما بمب هایی به جای میوه ها پرتاب می شوند که با تماس شمشیر منفجر می شوند و یکی از جان های خود را از دست خواهید داد !برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 672 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (1)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Doodle-Jump-SpongeBob-v1.0.jpg

Doodle Jump یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندرویداست که مدت‌هاست از ارا‌ئه‌ی آن می‌گذرد دستخوش آپدیت‌های فراوان شده .در این بازی شما با تکان دادن گوشی خود شخصیت بازی را کمک می‌کنید تا با پرش از روی سکوها تا جایی که می‌تواند بالاتر برود، در بین راه موجوداتی را می‌بینید که باید آن‌ها را از بین ببرید وگرنه سقوط می‌کنید. در نهایت رکورد شما در Game Center ثبت می‌شود و می‌توانید با دوستان خود بر سر رکوردتان کلکل کنید! در این بازی قالب‌های متفاوتی وجود دارند، مثل زمین فوتبال، فضا، جنگل و… که درآخرین نسخه از بازی، قالب نینجا نیز به آن‌ها اضافه شده است.این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 133 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/iron-man3-android.jpg

باز هم Iron Man به صحنه بازگشته است تا دنیا را از شرارت‌ها نجات دهد. این بازی که پیش از این نیز نسخه‌های قبلی آن به‌خاطر گرافیک بالا و همچنین داستان جذاب جزء عناوین مهم iOS به‌شمار می‌رفت، باز هم تلاش دارد شما را با جذابیت‌های خود سرگرم نماید. در این بازی شما باید در نبردهای رودررو و پروازهای سریع خود مراحل را پشت سر بگذارید و در این راه از قدرت‌های بی‌نظیر Iron Man استفاده نمایید. این بازی همانطور که گفته شد از گرافیک ۳D بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای آن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 138 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/miseria-android.jpg

به دنیای Miseria خوش آمدید! شما در نقش Lurk هستید که توسط یک عنکبوت بدجنس حبث شده‌اید و از عشق زندگی خود جدا شده‌اید. شما باید تلاش کنید با فرار از تله‌های عنکبوت برای فرار از دست او و بازگشت به‌سوی عشق واقعی خود تلاش کنید. این بازی در سبک پازل است و معماهایی در آن وجود دارد که حل کردن آن‌ها به‌عهده‌ی شماست. در این بازی ۸۰ مرحله وجود دارد که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 133 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/gangstar-vegas-android.jpg

اگر از طرفداران بازی‌هایی باشید که در آن‌ها بتوانید آزادانه در شهر حرکت کنید و به انجام مأموریت بپردازید – که اصطلاحاً به این نوع بازی‌ها Open World گفته می‌شود – حتماً با سری بازی‌های Gangstar از کمپانی Gameloft آشنایی کامل دارید. این بازی‌ها به تعبیر بسیاری همان بازی GTA برای موبایل‌ها و دیوایس‌های iOS به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی جدید این بازی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه. همه‌ی این موارد باعث شده است که این بازی تحسین بسیاری را برانگیزد و به یکی از بهترین بازی‌های Open World تا این لحظه تبدیل شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی نیاز به فضای خالی تقریبی ۲.۵ گیگابایت بر روی دستگاه شما دارد.

MG بازدید : 140 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/mini-golf-game-3d-android.jpg

بازی Mini Golf 3D یک بازی گلف سرگرم‌کننده است. هدف شما این است که توپ را با کمترین ضربات ممکن با داخل سوراخ مشخص شده بیندازید. زمین‌های بازی دارای ناهمواری‌ها و موانعی است که با پیشروی شما بیشتر خواهد شد. بازی در کل دارای ۴۵ زمین بازی است که در ۵ سبک متفاوت دسته‌بندی شده‌اند. همچنین این بازی دارای دو سبک Championship و Timed Mode است و از فیزیک مناسبی برخوردار است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 121 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Asphalt-7-Heat.jpg

نسخه هفتم بازی زیبا و دوست داشتنی ریسینگ آسفالت با عنوان Heat عرضه گردیده است. این بازی دارای بیش از ۶۰ اتومبیل گوناگون از برندهای مختلفی می باشد که با گرافیکی بالا، برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. مسابقه دادن در سراسر دنیا در ۶ حالت کاملا متفاوت بسیار هیجان انگیز است. جهت دریافت این بازی زیبا به همراه Data  لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

MG بازدید : 127 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/can-knockdown-android.jpg

در بازی Can Knockdown باید استعداد خود را در هدف‌گیری مورد چالش قرار دهید! در این بازی باید بتوانید جعبه‌ها و قوطی‌ها را که هربار در جایی گوناگون و در شرایطی خاص قرار دارند را با توپی که در اختیار دارید مورد اصابت قرار دهید و ت جایی که می‌توانید رکورد خود را افزایش دهید. بازی ۳D است و دارای لوکیشن‌های گوناگونی برای انجام بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 157 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/asphalt-8-android.jpg

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است.

MG بازدید : 153 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/banzai-surfer-android.jpg

در بازی Banzai Surfer شما باید با اسکی بر روی آب و فرار از دست کوسه‌ها، به آنچه در عمق دریا مخفی شده است دست پیدا کنید. در این بازی می‌توانید با کمک موج‌ها و یا با سوار شدن بر روی دلفین‌ها به حرکت خود ادامه دهید… بازی تا جایی که شما غرق نشوید و مشکلی برایتان به‌وجود نیاید ادامه پیدا می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 114 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/fifa14-android.jpg

همه‌ی ما بازی محبوب فیفا را می‌شناسیم. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های فوتبال در جهان. بالاخره نسخه‌ی ۱۴ این بازی برای اندروید ارائه شد و می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی که به تیم‌های و بازیکن‌های لایسنس شده‌اش شهرت دارد در این نسخه ۳۳ لیگ، بیش از ۶۰۰ تیم و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن را در خود جای داده است. همچنین ۳۴ استادیوم معروف جهان نیز در بازی گنجانده شده‌اند. در نسخه‌ی جدید گرافیک بازی و گیم‌پلی تغییراتی داشته‌اند تا تجربه‌ی کاربر از بازی بهتر شود. مثل نسخه‌ی قبلی قابلیت بازی آنلاین با دوستان نیز در این نسخه وجود دارد که می توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید یا بگذارید خود بازی یک رقیب برای شما پیدا کند و با یکدیگر به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین توجه داشته باشید برای نصب بازی نیاز به ۱.۳۵ گیگابایت فضای خالی بر روی دستگاه خود دارید.

MG بازدید : 137 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/chaos-tournament-hd-android.jpg

بازی C.H.A.O.S Tournament HD درباره‌ی جنگ‌های هوایی است. شما می‌توانید هلیکوپترها و جت‌های مدرن را انتخاب کنید و با سلاح‌های نصب شده بر روی آن‌ها اهداف مورد نظر را نابود کنید. در ابتدا باید کمی تمرین کنید تا بتوانید به بهترین شکل هلیکوپتر را کنترل کنید و با مانور دادن‌های خود، از اصابت تیر‌ها و موشک‌های دشمن به هلیکوپترتان جلوگیری نمایید. بازی دارای دو حالت Regular و Elite (برای بازیکنان حرفه‌ای) است و کیفیت هلیکوپترهای موجود که همه برگرفته از مدل‌های واقعی ساخت امریکا، روسیه و اروپا هستند نیز بالا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 118 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Topia-World-Builder-v1.0.jpg

بازی Topia World Builder تنها با لمس نوک انگشتان خود جهانی زرق و برق دار و زیبا بسازید و یک بازی بی نظیر را در گوشی یا تبلت اندروید خود تجربه نمایید. این بازی در حقیقت یک شبیه ساز ایجاد جهان است و شما در آن می توانید جهان مورد علاقه خود را به هر نحوی که دوست دارید بسازید و آن را شکل دهید. می توانید کوه، دره، رودخانه، اقیانوس و دریا را تنها با یک لمس ایجاد و حیوانات مختلفی را در جهان خود قرار دهید. این بازی کم حجم و هیجان انگیز اندروید تا به حال جوایز زیادی را دریافت کرده است که در زمان کمی طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 127 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/STELLAR-GHOSTS-v2.jpg

داستان بازی STELLAR GHOSTS اینگونه است که گروهی از مزدوران توسط دولت استخدام شده اند تا نظم و آرامش میان سیاره ها را به هم بزنند به زودی شورش بزرگی رخ خواهد داد خود را آماده جنگ با انبوهی از دشمنان و موجودات فضایی وحشتناک کنید و برای نابودی آنها تلاش کنید. STELLAR GHOSTS یک بازی به سبک اکشن تیراندازی است که از میان ۶ شخصیت یکی را انتخاب می کنید و مهارت‌های آنها را همزمان با پیشرفت در بازی ارتقاء دهید. برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 137 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Dream-League-Soccer-1.57.jpg

می توانید رویای قهرمانی تیم خود را تحقق بخشید؟ تیم خود را به یکی از برترین و معروف ترین تیم های جهان تبدیل کنید بازی Dream League Soccer که ساخته شرکت First Touch است و یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های فوتبال در اندروید با بیش از ۵ میلیون دانلود در سراسر دنیا است . بازیکنان جدید را به خدمت گرفته ، استادیوم خود را ارتقا داده و با قرار دادن تمرین های مختلف برای تیم خود آنها را به شکوهی که در ذهن تان متصور هستید برسانید . بازی معرفی شده بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را داشته باشند که همانند دنیای واقعی بتوانند با استفاده از پول هایی که در اختیارتان قرار میگیرد اقدام به ترانسفر کردن بازیکنان دلخواه به تیم خود یا فروختن آنها به تیم های دیگر نمایند! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 138 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Shooting%20Showdown%202%201.3.jpg

با دوستان خود، دشمنانتان و یا هر شخص دیگری در جهان در این بازی تیراندازی به مسابقه بپردازید ! بازی Shooting Showdown شما تجربه یک بازی تیر اندازی شوتر اول شخص را خواهید داشت که با محیطی هیجان انگیز و گرافیک سه بعدی شما را غافلگیر می کند. بازی که به شما همان حس و حال تیراندازی واقعی در سالن های تیراندازی را می دهد و شما می توانید هدف گیری خود را بهتر و بهتر کنید و نکات بیشتری در رابطه با تیراندازی یاد بگیرید. این بازی تا کنون توانسته است بیش از دو میلیون کاربر اندرویدی را جذب خود کند. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 163 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Android-Collection-Pack.jpg

Best Android Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

MG بازدید : 180 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Android-Collection-Pack.jpg

Android Collection Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

MG بازدید : 150 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Road-Madness-Pro-v1.2.jpg

داستان بازی Road Madness Pro v1.2 اینگونه است که با پیشرفت روز افزون علم منابع کاهش یافته و جنگ جدیدی بر سر منابعی رخ داده و بازماندگان این حادثه باید برای زنده ماندن در یک مسابقه مرگبار شرکت کنند و رقبا را شکست دهند! ماشین خود را انتخاب کنید و با به روز رسانی آن پا به این مسابقه مرگبار بگذارید رقبای خود را شکست دهید.برای اجرای این بازی به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 147 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Cut-the-Rope-Time-Travel-HD-v1.3.2.jpg

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، Zepto Lab نسخه‌ی جدید بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و شخصیت زیبا و بامزه بازی سوار بر یک ماشین زمان شده و با هریک از نسل های قبلی خود به بازی می پردازد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 137 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Stickman-Soccer-v2.4.jpg

استیک من ها شخصیت های ساده و یک دست سیاه پوشی که بازی های آنان عمدتا با گرافیک و گیم پلی ساده و اعتیاد آور هستند! در بازی Stickman Soccer v2.4 یک فوتبال حرفه ای با انیمیشن های جذاب را تجربه کنید. با اینکه این بازی ساده به نظر می رسد اما می تواند شما را به خوبی سرگرم خودش کند. تیم ملی مورد نظر خود را انتخاب کنید و با بازی های خود ،به رتبه خود بیفزایید. امکان انتخاب ۳ نوع سختی متفاوت ،۲ مدل بازی ۱۱نفره یا ۴ نفره ،حالت تمرینی ، گرافی زیبا و متفاوت و گیم پلی خوب از ویژگی های این بازی زیباست. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 187 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Cut-the-Rope-2.3.7.jpg

طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۱.۶ و یا بالاتر هستید .

MG بازدید : 152 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Hamilton.jpg

اگر یک ماجراجوی خوبی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Hamilton’s Adventure THD را از دست ندهید . در این بازی شما در نقش شخصیت هایی دوست داشتنی در انواع مکان های مختلف از جمله جنگل آمازوناس و یا کوه هیمالیا به ماجراجویی های بسیار مهیج مشغول می شوید! بخش اول بازی دارای ۲۲ پازل می باشد، در این قسمت شما در جنگل آمازوناس در میان ۲ کوه گیر کرده اید و باید با حل معماهای مختلف راهی برای فرار خود پیدا کنید. تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و با عبور از تله های خطرناک مراحل را به اتمام برسانید . برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 136 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Highway-Sprinter-v0.99.jpg

در بازی شما Highway Sprinter باید ابتدا اتومبیل خود را انتخاب نمایید و سپس در بزرگراه ها مشغول رانندگی با سرعت و لایی کشی شوید ، هرچه سرعت شما بیشتر باشد و با فاصله اندک از کنار اتومبیل های کناری و موانع عبور کنید تا پول بیشتری را دریافت خواهید کرد. از دست پلیس ها فرار کنید و تمام سعی خودتان را به کار بگیرید تا دست پلیس به شما نرسد و دستگیر نشوید! بازی دارای گرافیک سه بعدی و HD است و در آن صداگذاری مهیج، تصادفات واقعی اتومبیل، گیم پلی و کنترلر کم نظیر همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی ریسینگ متفاوت را تجربه کنید. در این ورژن پول شما بینهایت است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 125 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/smash-hit-android.jpg

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 109 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/headless-android.jpg

یک مرغ بدون سر چقدر می‌تواند بدود؟ در بازی Headless شما کنترل یک مرغ بدون سر را دارید که باید تا جایی که می‌توانید او را در دویدن کمک کنید. در راه باید از روی موانع بپرید یا از زیر آن‌ها رد شوید. همچنین در مسیر کیسه‌های خونی وجود دارد که با گرفتن آن‌ها می‌توانید مدت بیشتری را بدوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 132 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/traffic-racer-android.jpg

بازی Traffic Racer یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب است. در این بازی شما باید در یک بزرگراه از میان باقی اتومبیل‌ها سعی کنید بدون تصادف کردن به‌مسیر خود ادامه دهید. بازی دارای گرافیک سه‌بعدی است. همچنین می‌توانید از بین ۱۷ اتومبیل گوناگون یکی را انتخاب کنید. ۴ فضای متفاوت شهری، کویر، برف و شب در بازی وجود دارد. همچنین این بازی دارای ۴ حالت گوناگون است (بدون محدودیت، دو طرفه، محدودیت زمانی و رانندگی آزاد). لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 130 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/assassins-creed-pirates-android.jpg

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 166 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/gta-sa-android.jpg

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای موبایل‌ها و تبلت‌ها خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. آزادی عمل شما در San Andreas و همچنین محیط وسیع آن، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 536
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,597
  • بازدید ماه : 2,145
  • بازدید سال : 43,371
  • بازدید کلی : 301,946