loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 140 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/A-Train-9-pc-cover.jpg

سیستم کلی بازی از آخرین تکنولوژی های جهان واقعی الهام گرفته شده و شما در طول بازی باید شهر خود را بنا کرده و سپس به ساخت ساختمان ها، جاده ها، کارخانه ها، و بسیاری از شعبه های دیگر برای جذب مشتریان راه آهن خود بپردازید. قطار تنها راه حمل و نقل نیست،‌کامیون ها و گذرگاه ها باعث حمل و نقل شده و شما میتوانید به فکر منبع درآمدی دیگر باشید. تامین نیرو و قدرت های مورد نیاز خود یکی از عواملی است که باید مدنظر داشته باشید، استفاده از فورمول جدید در نیروگاه های برق و استفاده از آرایه های خورشیدی، رآکتورهای اتمی و نیروگاه های جزر و مدی همگی در دسترس قرار دارند. بازی A-Train 9 یک بازی شبیه سازی واقعی با گرافیک ۳D است و شما باید تمامی عوامل را مدنظر قرار دهید. ه گفته سازندگان بازی , این آخرین نسخه از سری بازی های شبیه ساز A است و در آن ویژگی ای جدیدی از جمله گرافیک خیره کننده , کنترل دوربین های پیشرفته , کامیون ها و اتوبوس ها و مدیریت منابع انرژی به چشم می خورد . ۱۰ مهارت از پیش ساخته شده در بازی وجود دارد که پلیر را با خود درگیر کرده و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد . نقشه های مختلفی نیز در بازی وجود دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از یک زمین خالی , به رویاهای خود دست یابید.

MG بازدید : 114 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/WildLife.Park.3.Cover.jpg

Wildlife Park 3 نام یک بازی جذاب و البته متفاوت استراتژیکی می باشد. در این بازی شما در نقش صاحب یک باغ وحش هستید و وظیفه شما همانطور که حدس زدنش سخت نیست رسیدگی و اداره باغ وحش می باشد. تمیز کردن، ساختن قفس ها و ایجاد جایگاه های تفریحی مناسب برای مشتریان از وظایف اصلی شما خواهد بود. همچنین در این بازی شما می توانید از مغازه حیوانات جدیدی خریداری نمایید و با حیوانات قبلی جایگزین کنید. به نظر نمیرسد که نگهداری و مواظبت از صد ها حیوان کار راحتی باشد، اگر شما چنین فکر نمی کنید و آماده پذیرفتن این مسئولیت هستید، بازی فوق العاده زیبا Wildlife Park 3 منتظر شماست.

MG بازدید : 151 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Close.Combat.Gateway.to.Caen.Cover.jpg

Close Combat: Gateway to Caen آخرین نسخه سری بازی های استراتژیکی Close Combat بوده و همینطور آخرین نسخه گیم پلی کنونی آن خواهد بود. در این نسخه بزرگترین حمله کشور بریتانیا را که در جنگ جهانی برای نفوذ بر مرز های  آلمان بود را موضوع اصلی بازی قرار گرفته است.  قابل ذکر است سری بازی های Close Combat با داشتن سبک متفاوت استراتژیکی، طرفداران خاص خود را دارد.

MG بازدید : 169 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Men-of-War-Assault-Squad-2-pc-cover.jpg

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

MG بازدید : 230 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Tropico-5-pc-cover.jpg

بار دیگر شما در این بازی قرار است به یک جزیره دور افتاده فرا خوانده شوید ، این بازی که یکی از محبوب ترین IP ها بوده و مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته قصد دارد در نسخه جدید چالش های جدیدی را برای گیمرها فراهم آورد که از جمله می توان به مکانیزم پیشرفته تجارت ، بهبود بسیار عالی تحقیقات علمی  و برای اولین بار انجام بازی به صورت گروهی تا ۴ نفر اشاره داشت. روند و داستان بازی Tropico 5 به این صورت است که در ابتدا شما کار خود را زمانی که استعمارگری متداول بوده شروع میکنید و همینطور به پیش میروید ، در جنگ های جهانی پیروز میشوید و سپس در جنگ سرد به عنوان یک دیکتاتور کشور خود را قدرت میبخشید و گسترش میدهید و بعد از آن اداره کشور خود را در قرن ۲۱ و بعد از آن هم به عهده خواهید داشت. مکانیک پیشرفته بازی, فن آوری و تحقیقات و اضافه شدن بخش مولتی پلیر قسمتی از تغییرات به وجود آمده در این نسخه است. شما در این بازی به عنوان رئیس جمهور باید به عملیات ساخت و ساز دست بزنید و همه افراد خانوده تان که در جزیره زندگی می کنند، به پست های مهم مانند مدیر، یک حاکم و یا سفیر به شما کمک کنند. شما بروی این افراد سرمایه گذاری نمایید و به محض باز شدن صفات این افراد به یک منبع تولید ثروت برای شما تبدیل میشوند.

MG بازدید : 176 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/SimCity-pc-cover.jpg

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

|افزونه ی Cities of Tomorrow Expansion Pack به پست اضافه شد|

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 334
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,395
  • بازدید ماه : 1,943
  • بازدید سال : 43,169
  • بازدید کلی : 301,744