loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 147 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Themer-Beta-v1.53.jpg

Themer Beta یک نرم افزار لانچر عالی در زمینه ی شخصی سازی اینترفیس اندروید از گروه MYCOLORSCREEN می باشد.با استفاده از Themer Beta می توانید ظاهر گوشی اندرویدی خود را تقویت کرده و تا حد قابل توجهی آن را بهبود ببخشید . این نرم افزار با دارا بودن هزاران تم فوق العاده زیبا و شیک به شما این امکان را می دهد که از میان آن ها یکی را به دلخواه انتخاب کرده و اینترفیس موبایل خود را دگرگون سازید .این نرم افزار بر روی اندروید ۴.۱ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 163 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Android-Collection-Pack.jpg

Best Android Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

MG بازدید : 180 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Android-Collection-Pack.jpg

Android Collection Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

MG بازدید : 144 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/win8-launcher-android.jpg

در این نوشته قصد داریم لانچری برای گوشی اندرویدی شما معرفی کنیم که موبایلتان را شبیه آنچه در ویندوز ۸ دیده‌اید خواهد کرد. در این برنامه Tileها یا کاشی‌های زنده به‌سبک ویندوز برای نرم‌افزارهای موبایل همچون Gmail، News، Weather و… وجود دارد. همچنین برنامه قابلیت‌های متنوعی برای شخصی‌سازی دارد، مثل عوض کردن محل Tileها، عنوان آن‌ها و اندازه‌هایشان. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 195 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Amazing-Spider-Man-2-Live-WP.jpg

لایو والپیپر فیلم محبوب مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ را برای گوشی های آندروید آماده کرده ایم .بیش از ۲۰ تصویر زمینه زیبا و شگفت انگیز در این مجموعه وجود داشته که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . برای استفاده از این والپیپر در منو و در قسمت Wallpapers به Live Wallpapers بروید. برای اجرای این برنامه نیاز به اندروید ۲.۱ و بالاتر دارید.

MG بازدید : 154 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/VIPER-Go-Apex-Nova-theme-2.4.5.1.jpg

اگر به دنبال یک تم بسیار شیک و زیبا برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید پیشنهاد دانلود ها استفاده از VIPER – Go Apex Nova theme میباشد ، از قابلیت های این تم میتوان به ظاهر فوق العاده زیبا مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با گذشت مدت ها زمان از انتشار آن و علی رغم پولی بودنش دارای امتیاز ۴٫۹ از ۵٫۰ میباشد.در این تم بیش از ۱۰۰۰ آیکون با کیفیت HD و همچنین ۷ والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت نیز در این پوسته قرار داده شده. این تم بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 543
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,604
  • بازدید ماه : 2,152
  • بازدید سال : 43,378
  • بازدید کلی : 301,953