loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 181 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Last-Knight-Rogue.jpg

Last Knight Rogue Rider Edition عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط شرکت Toco Games ساخته و منتشر شده است. در این بازی اکشن شما باید ثابت کنید که لیاقت شوالیه شدن را دارید، تنها امید پادشاه برای شوالیه شدن شما هستید پس باید تمامی توانایی خود را به کار بگیرید و در ماموریت ها به پیروزی برسید. بازی دارای حالت های مختلفی است و شما با پایان و ماجراجویی های مختلفی روبرو میشوید، ماموریت هایی که به شما واگذار میشود از هر یک از شخصیت ها در ماموریت های مختلف استفاده میکنید و برای شهرت و شکوه و عظمت و همچنین طلا و جوانمردی تلاش میکنید. با طلا و سکه های بدست آمده توانایی را ارتقاء‌داده و با تبدیل شدن به حالت حوانمردی نمایش های مختلف از جمله دیدگاه اول شخص را آنلا میکنید. بازی زیبای Last Knight Rogue Rider Edition موتور گرافیکی Unreal Engine بهره میبرد و همچنین دارا بودن ماجراجویی تمام عیار در حالت داستان ، سیستم آب و هوا پویا و تغییر دهنده جهانی، تغییر دهنده بدن با گرافیکی زیبا در یک محیط فانتزی ار ویژگی های این بازی میباشد.

MG بازدید : 148 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Bridge-Constructor.jpg

Bridge Constructor Playground عنوان یک بازی کم حجم برای گوشی های هوشمند می باشد که نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است . این بازی یک مقدمه ی عالی برای آشنایی بیشتر با پل سازی می باشد . در ۳۰ مرحله ی متنوع از بازی می بایست با نبوغ خود به طراحی پل های متنوع برای عبور و مرور افراد و وسائل نقلیه بپردازید . پس از اتمام طرح پل ، شما می بایست با ماشین های متنوع لحظات استرس داری را تجربه کنید و استحکام پل خود را تست کنید ! شما هیچ محدودی در مورد مصالح مورد نیاز و … نخواهید داشت .

MG بازدید : 196 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/The-Wolf-Among-Us-pc-cover.jpg

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

MG بازدید : 142 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Type-Rider-v1.0-pc-cover.jpg

Type:Rider بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی و خیره کننده در سبک بازی های آرکید و اکشن برای سیستم عامل ویندوز می باشد. در این بازی چالش برانگیز شما با استفاده از شخصیت های منحصر به فرد و جذاب تاریخ و اسرار مربوط به آن را کشف خواهید کرد و تجربه ی بهترین بازی اکشن ماجراجویی را خواهید داشت. انواع نقاشی های مختلف با فونت هایی متعدد از زمان های ماقبل تاریخ برای شما نمایش داده می شوند و شما می بایستی که از آن ها برای کشف اسرار گذشته بهره بگیرید! ذهن خود را به تجربه ای خاص و متفاوت از کشف تاریخچه و راز فونت ها وکاراکترها ببرید. در قالب دو “نقطه” بازی کرده و به عصر مدل های چاپی سفر کنید. از سنگ نوشته ها و نقوش سنگی ماقبل تاریخ تا هنر پیکسل سال ۲۰۰۰ همه چیز را مرور کنید و معماهای مختلف را با استفاده از فونت ها و کاراکترهای معروف در محیطی مجذوب کننده و زیبا حل کنید.

MG بازدید : 146 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Chronology.jpg

Chronology عنوان بازی ترکیبی از پازل ها و معماهای چالش برانگیز می باشد که به تازگی منتشر شده است . شما در این بازی در نقش مخترع پیر ولی باهوش بازی خواهید کرد که به شدت به حلزون خود وابسته است ، شما با اختراع و داشتن یک ماشین زمان می توانید زمان را متوقف کنید و با آن به گذشته و آینده سفر کنید . با استفاده از این توانایی های خود در زمان سفر کنید و با دستکاری اشیا ، پازل های بازی را حل نمایید . همچنین می توانید با استفاده از دکمه سوئیچ ، شخصیت خود را با توجه به نقطه ی قوتشان در امر حل پازل های بازی تغییر دهید و حلزون یا دانشمند را انتخاب کنید . محیط های بازی سرشار از رنگ های شاد و زیبا هستند که در مکان های مختلف ، مخلوطی از فرهنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد. در ادامه می توانید تصاویری از این بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید.

MG بازدید : 146 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Ichi-PC.jpg

Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

MG بازدید : 159 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/angry-birds-rio-cover.jpg

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۲.۰.۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,289
  • بازدید ماه : 1,837
  • بازدید سال : 43,063
  • بازدید کلی : 301,638