loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 114 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/amniati/avg-internet-security.jpg

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

MG بازدید : 127 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/amniati/Ashampoo-Anti-Virus.jpg

Ashampoo Anti-Virus آنتی ویروس قدرتمند محصول شرکت معتبر اشامپو می باشد. این آنتی ویروس قدرتمند با دارا بودن دو موتور قدرتمند و اسکن و محافظت زنده لحظه ای از تمامی اطلاعات از جمله اطلاعات حساس ویندوز و همچنین بررسی اطلاعات مخفی پارتیشن ها امنیت بالایی را برای کاربرپدید می آورد. این آنتی ویروس میتواند انواع فایل های مخرب و ویروس های شناخته شده و ناشناس را شناسایی و از بین ببرد. از نظر محافظت نرم افزار بسیار سنگین و قدرتمند است در عین حال از نظر استفاده از منابع سیستمی بسیار آرام و سبک محسوب می شود. این نرم افزار همچنین از آلوده شدن سیستم از طریق صفحات آلوده اینترنتی جلوگیری می نماید ولی دارای فایروال نیست تا از حملات اینترنتی جلوگیری کند و در کنار آن باید از فایروال نیز استفاده نمایید. همچنین نرم افزار با بررسی hostfile های ویندوز از تغییرات ناخواسته توسط تروجان ها و فایل های مخرب جلوگیری به عمل می آورد. LSP Viewer نیز بخشی برای بررسی لایه های ویندوز شبکه جهت مشاهده اتصالات و دسترسی ها می باشد تا از رسوخ فایل های مخرب مطلع شوید. این آنتی ویروس توسط شرکت ashampoo اپدیت های روزانه می شود و دیتابیس آن توسط شرکت به روزرسانی می گردد تا از ویروس های جدید ایمن شوید.

MG بازدید : 135 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/amniati/Kaspersky-Rescue-Disk-10.0.32.17.jpg

نصب آنتی ویروس برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم مناسب است ولی اکثر آنتی ویروسها برای تمیز کردن یک سیستم آلوده به ویروس خوب عمل نمی کنند. از این رو ابزاری برای اسکن سیستم در حالت بوت و درحالی است که هیچ فایل ویندوز run نیست , Kaspersky Rescue Disk 10.0.32.17 Build 10.12.2013 کارایی فوق العاده بالایی دارد و تقریبا تمامی ویروس های شناسایی شده را از بین می برد. آنتی ویروس کاسپراسکی هم یکی از آنتی ویروسهای خوب محسوب می شود و دیسک بوت آن یک دیسک بوت با ارزش به شمار می اید.  از ویژگی های منحصر به فرد این نسخه از نرم افزار این است که شما می توانید تحت فلش مموری خود نیز ، به اجرای نرم افزار بپردازید.

MG بازدید : 242 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/amniati/ComboFix.Cover.jpg

ComboFix برنامه ای رایگان می باشد که توسط آن می توانید سیستم آلوده خود به Malware ، تروجان ها و سایر بدافزارهای مخرب را اسکن نمایید و پس از یافتن ، برنامه به صورت خودکار آن ها را برای همیشه حذف می کند . این برنامه می تواند بدافزارهایی که برخی از آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آن ها نیستند را شناسایی و حذف کند . پس از تکمیل اسکن می توانید لیست فایل های اسکن شده و فایل های مخرب حذف شده را مشاهده نمایید . قبل از اینکه این برنامه را اجرا کنید باید بدانید که تمام فایل های موجود در Recycle Bin ، Temporary Internet Files و Temp Folder به صورت خودکار پاک خواهند شد ، اگر این فایل ها را نیاز دارید ، بهتر است از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید . در صورت آلوده شدن بخش های ویندوز به بدافزار ، این برنامه آن ها را حذف می کند و ممکن است به ویندوز شما آسیب برسد .

MG بازدید : 179 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/amniati/BitDefender-AntiVirus-Plus-2014.jpg

Bitdefender Antivirus Plus آنتی ویروس قدرتمند برای از بین بردن ویروس های کامپیوتری می باشد. شرکت بیت دفندر به عنوان شرکتی معتبر با ارائه نسخه های مختلف نرم افزارهای امنیتی برای کاربران مختلف سعی دارد تا بهترین انتخاب را به کاربران ارائه کند. نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus مناسب برای کاربرانی است که نیاز به امنیت در دنیای آنلاین ندارند و ابزارهایی مانند فایروال و امنیت در اینترنت برایشان اهمیت ندارد. به همین دلیل میتوانند فقط نیاز به آنتی ویروس برای شناسایی ویروس ها دارند. همه امکانات این نرم افزار در ادامه مطلب توضیح داده شده است. Bitdefender Autopilot : این قابلیت کاربر را از هرگونه دخالتی در اینکه ویروس ها را شناسایی یا حذف کند خلع میکند و به این ترتیب نیازی به سپری کردن وقت جهت شناسایی و حذف ویروس ها تلف نخواهد شد و این بخش کاملاً اتوماتیک تصمیمات امنیتی را انجام خواهد داد. Safe Social Networking : شبکه های اجتماعی این روزها رونق یافته اند. بهتر است بخشی ویژه به طور خاص با الگوریتم های مخصوص بیت دفندر شما را در شبکه های اجتماعی نیز مورد حمایت داشته باشد. Total Privacy : حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است. این قابلیت شما را در هنگام ارسال و دریافت ایمیل و پیام ها و وبگردی ها و تاریخچه های اینترنت محافظت خواهد کرد. USB Immunizer : انتقال ویروس از طریق حافظه های فلش usb معضل بزرگی است. با این بخش در هنگام اتصال حافظه usb کامپیوتر تحت نظر خواهد بود و از ورودی هرگونه ویروس جلوگیری خواهد شد. Active Virus Control : توسط این قابلیت ویندوز هر لحظه در حال کنترل شدن است و تمامی فعالیت های مخفی فایل ها و نرم افزارها کنترل می شود تا در صورت مشکوک بودند و ویروس ها از بین بروند. Rescue Mode : اگر ویروس ها و انواع فایل های مخرب قابل حذف تحت سیستم عامل نباشند. در حالت Rescue Mode نرم افزار آنها را به طور کامل حذف خواهد کرد. Scan Dispatcher : در برخی از زمان ها که کامپیوتر بدون استفاده روشن مانده است این بخش سعی در اسکن فایل های کامپیوتر خواهد داشت تا ویروس ها را بیابد.

MG بازدید : 112 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/amniati/Avast-Internet-Security.jpg

Avast! Internet Security نرم افزار امنیتی بسیار کامل با داشتن ابزارهای آنتی ویروس،آنتی اسپای وار(ضد جاسوسی)،آنتی اسپم (ضد هرزنامه) و فایروال (دیوارآتش) به همراه SafeZone به نرم افزاری قدرتمند برای حفظ امنیت کاربر در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین کامپیوترها می باشد. بدین ترتیب کاربر میتواند به راحتی با انواع ویروس ها و تروجان ها،کرم های اینترنتی،جاسوس افزارها و keyloggers ها مقابله نماید و در دنیای آنلاین با مجهز بودن به فایروال و آنتی اسپم از امن بودن اطلاعات و عدم نفوذ هکرها مطمئن باشد و با استفاده از قابلیت safezone بدون نگرانی از لو رفتن اطلاعات حساسی مانند شماره و رمزهای بانکی نسبت به تجارت الکترونیک و پر کردن فرم های پرداخت آنلاین اقدام کند. نسخه جدید فایروال از ipv6 به راحتی پشتیبانی نموده و شناسایی و کنترل داده ها سریعتر گشته است. قابلیت اجرای فایل های ناشناس و مشکوک در Sandbox به کاربر کمک می نماید تا بتواند قبل از استفاده آنها در حالت عادی در جعبه شنی و ایزوله نرم افزار آن را تست بنماید. تمامی این امکانات به همراه آنتی ویروس با موتور اسکن قدرتمند و همچنین جستجو و فعالیت لحظه ای و زنده در بطن ویندوز به یافتن بسیار سریع خطرات و ویروس ها کمک می نماید. لازم به ذکر است وجود آپدیت های منظم و سریع شرکت avast باعث می شود تا نرم افزار در یافتن ویروس های جدید و روش های رخنه جدید بسیار هوشمند و توانا باشد. با توجه به تمامی این امکانات نرم افزار از نظر اجرا و استفاده از منابع سیستمی بسیار سبک و کم حجم محسوب می شود و سیستم را در اجرا دچار اخلال و کاهش سرعت نخواهد نمود. 

MG بازدید : 119 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Norman.MalwareCleaner.Cover.jpg

Norman Malware Cleaner نرم افزار جدید و گسترش یافته شرکت Norman می باشد، این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست تمامی فایل و نرم افزار های مخرب سیستم را یافته و به طور کامل حذف می کند، به طور خلاصه توانایی رفع تمامی خطر های حاصل از ویروس ها را دارد. جالب است بدانید که این نرم افزار کاملا رایگان بوده و بدون نیاز به هیچگونه کرکی می توانید نصب و اجرا کنید.

MG بازدید : 155 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Avira-Antivirus-Suite.jpg

Avira Antivirus Suite 2014 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Suite دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,329
  • بازدید ماه : 1,877
  • بازدید سال : 43,103
  • بازدید کلی : 301,678