loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 142 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_consul/GRID-Autosport-XboX-360.jpg

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

MG بازدید : 159 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_consul/Ultra-Street-Fighter-IV-xbox360-cover-small.jpg

این نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

MG بازدید : 157 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_consul/Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.xbox360.Cover.Small.jpg

Transformers Rise of The Dark Spark نسخه جدید از سری بازی های Transformers می باشد. داستان این بازی درباره ۲ ربات Cybertron و Megatron بوده و به دو گروه Autobots و Decepticons تقسیم می شود که می توانید به گروه دلخواه خود ملحق شوید. از ویژگی های این مثبت این نسخه، اضافه شدن ۴۰ شخصیت جدید می باشد. شما همچنین می توانید به صورت چند نفره بازی کنید. هم اکنون این بازی برای دو کنسول PS3 و XBOX360 آماده شده است.

MG بازدید : 165 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_consul/Enemy-Front-xbox360-cover-small.jpg

با این‏که داستان بازی در برهه ‏ای کاملا خیالی رخ می‏دهد اما سازندگان توانسته‏ اند چند اتفاق مهم از آن دوران را نیز در بازی بگنجانند. یکی از آنها، قیام ورشو به سال ۱۹۴۴ است که بزرگترین مقاومت مردمی در کل تاریخ جنگ جهانی دوم بوده است. در جریان این قیام که رهبری آن بر عهده‏ ی نیروهای مقاومت داخلی لهستان بود، مردم شهر ورشو علیه نازی‏ها قیام کردند. جوزف استالین رهبر اتحاد جماهیر شوروی با این قیام مخالف بود و به همین دلیل نیروهای ارتش سرخ را در ساحل رودخانه ‏ی ویستول که فاصله‏ ی چندانی با ورشو نداشتند را نگه داشت و مانع از ورود آنها به شهر شد. مردمان ورشو در همین حال با نازی‏ها در جنگ بودند و ۶۳ روز بدون هیچ کمکی از خارج در برابر ارتش مجهر نازی، مقاومت کردند. در این جریان ۲۰۰ هزار غیرنظامی کشته و ۱۶۵ هزار نفر به اردوگاه‏های کار اجباری نازی انتقال داده شدند که البته بیشتر آن‏ها را هم کشتند. ۳۵۰ هزارنفر از ساکنین ورشو هم ناچار به فرار شدند. در ادامه، نازی‏ها ۷۰% ورشو را با خاک یکسان کردند. با این‏که این قیام پیروزی کاملی برای مقاومت داخلی لهستان نداشت اما شاید در بطن بازی بتوانید از چند موفقیت کوچک قیام ورشو لذت کافی را ببرید. می‏توانید در خلال بازی خلاق باشید. عناصر سندباکسِ بازی کارشان همین است. محیط هم خیلی خوب برای این کارها آماده شده است. پس نباید معطل کنید و وقتی دیدید که یک کامیون با مواد منفجره کنار هم قرار گرفته ‏اند، بی درنگ دست به اسنایپر شوید و کار دشمنان را بسازید. یا مثلا وقتی بهانه ‏ای برای خراب کردن یک ساختمان که داخلش پر از نازی‏ های پست‏ فطرت هستند دارید چرا باید از این کار خودداری کنید؟ این‏ها را خودِ بازی می ‏خواهد.

MG بازدید : 195 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_consul/The-Amazing-Spider-man-2-xbox360-cover.jpg

داستان بازی اینبار بیشتر به "پیتر پارکر" پرداخته است و دارای چلنج های بیشتری نسبت به قسمت گذشته است به گفته ی سازندگان بازی در این شماره سیستم تار زدن و سیستم مبارزه بهبود یافته و عمیق تر شده است ، بازی در منهتن (نیویورک) اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کارکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم "Hero or Menace" حِس یک قهرمان واقعی را داشته باشید.در این شماره شما شاهد رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید اسپایدرمن خواهید بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گیم پلی این نسخه نیز بسیار به گیم پلی نسخه اول در این سری شباهت پیدا کرده است. برای باز کردن لباس های متفاوت در بازی، بازیکنان نیاز دارند تا ماموریت های فرعی را به اتمام برسانند و حتی پس از به اتمام رسیدن مراحل اصلی بازی، جرایم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در این نسخه از بازی سیستم شب و روز و تفاوت در زمان های بازی وجود نداشته اما گیمرها می توانند در زمان های مختلف در شهر گشت بزنند.

MG بازدید : 150 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_consul/Watch-Dogs-xbox360-cover-small.jpg

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع  مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

MG بازدید : 125 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_consul/bkg8_titanfall_xbox360_(1).jpg

بازی اکشن(به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.

MG بازدید : 156 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_consul/xx.jpg

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی قدرت گرافیکی رایانه ها و کنسول های بازی، بازی ساز ها نیز فرصت را غنیمت شمردند و از این قابلیت جدید استفاده کردند.کم کم، ویژگی های بصری بازیها بهبود یافت؛ به گونه ای که سازنده ها به هرچه طبیعی تر شدن و واقع گراتر شدن تصویر بازی خود اهمیت می دادند.در طی این پیشرفت ظاهری، حال زمینه ای برای روایت بهتر داستان و ماجراها ایجاد شد تا شاید روزی این صنعت به تواند با سینما رقابت کند.نتیجه ی این تلاش ها بازی های چون Heavy Rain و Beyond و … را به همراه داشت که تمرکز اصلی روند بازی، برروی داستان و روایت و شخصیت پردازی ها بود. اما این تغییرات باعث شد

 که بازی ها از جذابیت اصلی و دلیل وجودشان دور بمانند، این عنصر چیزی نبود جز گیم پلی! بیشتر بازی های نسل اخیر با ارائه ی یک داستان جذاب در کنار زرق و برق گرافیکی و افکت های صوتی گوشنواز، می خواهد مخاطب را جذب کند (که در این کار هم موفق است!) غافل از اینکه گیم پلی بازی هیچ چالشی برای بازی بازها ایجاد نمی کند و کل بازی می خواهد یک ماجرایی را برای شما تعریف کند(Assassins Creed یکی از بازی ها است).اما عده ای از سازندگان گیم پلی چالش برانگیز را یکی از عناصر بازی خود قرار دادند و آنرا جزو ریشه های این صنعت دانستند.سری بازی های Souls جزو این عناوین است که مانند قدیم، برای به اتمام رساندن آن باید از هفت خوان رستم رد شد.قسمت اول این سری با نام Demons Souls بصورت انحصاری برای کنسول PS3 درسال ۲۰۰۹ منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.اما قسمت دوم در سال ۲۰۱۱ بصورت چند پلتفرمی منتشر شد به عنوان Dark Souls ، این قسمت هیچ ربطی به نسخه ی قبلی سری ندارد(به همین دلیل بسیاری این عناوین را یک سری به حساب نمی آورند).پس از موفقیت فوق العاده ی قسمت دوم، که حتی بسیاری از منتقدان آن را بعنوان بهترین بازی نسل هفتم انتخاب کردند، بازی Dark Souls II در Vga 2012 به نمایش گذاشته شد.

MG بازدید : 262 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_consul/x.jpg

بازی اکشن(به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,305
  • بازدید ماه : 1,853
  • بازدید سال : 43,079
  • بازدید کلی : 301,654