loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 174 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/web93/sms/xandedar.png

یه خیابونی تو ایتالیا هست به نام کاری، تاکسیا که رد می شن ملت داد می زنن سرِ کاری … راننده ها هم فحش می دن و می رن.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

سلام
من موندم،آخه الآن فصل سرماخوردن و گلو درده :‏|‏
پس تکلیف اون آلوچه ها چی میشه؟ :‏(‏
و من الله توفیق :‏|‏

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

با پسر عمم نشسته بودیم بنده خدا داشت تعریف میکرد:که رفته بودیم داخل صف !!!!!!!!!!!!بدبخت میخواست بگه از بس هل دادن له شدیم گفت از بس له دادن هل شدیم!!!پسر عمه هس من دارم؟؟؟؟؟

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ببین با “کیا” شدیم 75 ملیون
با هیوندا بود میشدیم 135 ملیون
یا مثلن جنسیس بود میشدیم 250 ملیون
خیلی پیچیده س

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

قلب بعضیا هم بوی پا میده.
.
.
.
.از بس همه در حال رفت و آمدن توش. وااااالاااا

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

هــواکـشِ تـوالـت چـیـسـت :
.
.
.
.اصلـی تـریـن وظـیـفـه‌ی هـواکـش تـوالـت تـولـیـد صـداسـت بـرای آرامـش خـاطـر

شـخـص مشـغـول در محـل و همـچــنـیـن سـایـر وابسـتـگـان در خـارج

بـه جـان خـودم .................... بـو بـهـانـه‌سـت .. کـه ره گـم نشـود :D

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

دختره خواسته عشقش یکم نگرانش بشه و دلش براش تنگ بشه گوشیشو یه ساعت از دسترس خارج کرده" پسره هم اونقد نگران دختره شده که به مدت یک هفته گوشیشو خاموش کرده تا دیگه از این غلطا نکنه :)

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

یه خواهر زاده دارم هر وقت میرم خونشون ته چین مرغ درست میکنم و اون هم بلافاصله میگه اه اه باز کثیف پلو درست کرده
من نزدیک 2 ساله دارم همه ی نوشته های اینجا رو میخونم ولی هیچ وقت عضو نشدم امروز با خودم گفتم من که انقد این بچه ها رو میشناسم چرا عضو نشم برا همین مزاحمتون شدم
حالا اگه مزاحم نیستمم ببینم یه لایک مهمونم میکنین؟

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

فقط ما ایرانیا تو این موقع از سال
پتو رو تا رو سرمون میکشیم و زیر باد کولر میخوابیم :)

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

دکتر مثبت میگوید: دایره زندگی مربعی است که سه ضلع دارد : عشق و محبت ! ایشون در حال حاضر هم در حال نشر کتاب (( چجوری میشه که اینجوری میشه)) میباشند منتظر خبرای بعدی باشید ! :|

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

سال 2020 :
معلم جغرافی : اصلی ترین عامل پاره شدن لایه ی اوزون چیست ؟؟؟؟
شاگرد : اقا اجازه ؟؟؟ کلیپس !!!!!!!!!!!!!

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

از بس هیچی تو یخچال خونه ما پیدا نمیشه یه آن به سرم زد برم غذای ماهی آکواریوم رو بزنم بر بدن ، رفتم دیدم ماهیمون از گشنگی مرده !

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

پسره متولد81پست گذاشته:
"زندگى تمامش کن؛خسته ام ازين همه سياه بازى"
سياه بازى!
فک کنم بازم با مداد چشماى مامانش برا خودش سبيل گذاشته°_°

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

زیر بار مشکلاتت له میشی میگن برو خدا رو شکر کن سالمی، مریض میشی میگن خدا رو شکر کن زنده ای، میمیری می گن خوب شد مرد راحت شد :|

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

غمگینم
.
.
.
.
همانند دخنری که پاشنه میخی کفشش گیر کرده لای ریل های پله برقی !!!!!!!!!!!
:)))))))))))

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

یکی از هیجانات زندگیه من به روز رسانیه تعداد لایکهامه. آدرنالینم فوران میکنه!!

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

ایـــران کشـــوری است که مردمش پس از خســـتگی مفرط ناشی از سه ماه خواب سنگین زمستـــانی، سیزده روز خوب استراحت کرده و سـپس وارد سه ماه چرت بهـــاره می شوند تا برای سه ماه تفریح تابستـــانی آمـــاده شـــونــد!

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

دخـتره داشـت تـو کـافه کـاپـوچینـو میخـورد ، یـه پسـره اومـد یـه کـاغذ تـا شـده انـداخت رو میـزش و رفـت !! دخـتره خیـلی بـا خودش کلـنجار رفـت کـه کـاغذ ُ بـرداره یـا نـه ، آخـر برداشـت و گـذاشـت لـای دفـترش . شب تـو اتـاقـش از خـودش پـرسید : آیـا ایـن پسـر میـتونه آغـاز راه خـوشبـختی مـن بـاشه ؟ بـالـا خـره دل بـه دریـا زد و کـاغذ ُ بـاز کـرد و بـا کمـال تعجـب دیـد کـه روی کـاغذ بـا خـط زیبـا نوشتـه شـده :
.
.
کـاپـوچیـنو رو بـا نـی نـمی خـورن بـزغـاله :|
^ـــــــــــــ^

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

اعتراف میکنم اولین بار که روزه گرفتم فک میکردم اب دهنتو اگه قورت بدی روزه ت باطل میشه... برا همین همیشه دهنم خشکه خشک میموند :))

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

خـدایـا مـرا نمـیران تـا اون روزی کـه ایـن جملـه رو بشـنوم از دهـن مـامـانـم :
بسـه دیـگه دختـرم چقـد درس میـخونی ، بیـا یکـم اسـتراحـت کـن . هلـاک شـد بچـم :|

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

هه.کمر مرد رو هیچ چیز .هیچ چیز ...
!نمیتونه خم کنه!
.
.
.
.
ب ججز ی مراقب (بزارید این دهن بسته بمونه دوستان...!)سر جلسه.خخخ
خخخ و مرگ .یکی نیس ب من بگه شهریوری شدی .میخندی؟؟!
کارم از لایک گذشته.شماره حساب میدم پول بریزید خخخ(درد)

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

آقا اين مخاطب خاصه ماداريم
ميخاد مشمابكنه تو كفشش يوقت كفشاي نايكش خيس نشه تو اين بارون
اي خدااااا

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

متاسفانه در پی به آتش کشیده شدن روسای قبایل گویا، صدای جمع کثیری از شخصیت های کارتونی رو از دست دادیم.
بیگلی بیگلی، پت پستچی، گلاو ...
اون چند نفری هم که حرف نمی زدن بره ناقلا، تام و جری، پلنگ صورتی ...

 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

ﺳﻮﺳﮑﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﺯ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﺑﺎﻻ‌ ﻣﯽ ﺭﻓﺖ،ﻣﺎﺩﺭﺵ ﮔﻔﺖ:ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩ ﻣﺠﺎﺯﯾﺖ ﺑﺮﻡ...

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

آقا کیف پول من مثل پیازه ، بازش که میکنی گریت میگیره!!!!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

اقا من یه مغازه باز کردم توش هیزم تر میفروشم
مشتری ثابتم هم مسول 4 جوکه
اصن هررچی هیزم خیس تر باشه من جدا میکنم واسه ایشون
یعنی پست میذارم لایک میخوره بالای 2000تا البته از نظر خودما
واسم میزنه بیشتر تلاش کن
اقا من خستم خسته میفهمی؟؟؟

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

اقا این بچه های مردم کی ان که همه ازشون راضین و تعریف میکنن

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

منم یه موقعی عزیز دل یه نفر بودم :((( . . . . .. . .. . . . الان عزیز دل همه ام :))))))))))))) حتی...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

نامزدم عاشق فوتباله، اونم فوتبال آلمان! برای اینکه دیگه نگاه نکنه، وانمود کردم عاشق گواردیولا (سرمربی بایرن مونیخ) هستم! گفتم عجب هیکلی! عجب تیپی! چقدر تو دل بروئه! چقدر با کلاسه و.....
نتیجه کارم این بود که حالا قبل فوتبال بایرن بهم اس میده بشین فوتبال ببین، گواردیولا را هم نشون میده هاااا!
فک کنم وقتی غیرت تقسیم میکردند نامزدم داشته فوتبال میدیده، نرفته تو صف!!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

تو این فیلمای ایرانی دیدید دو نفر بعد سالها به هم میرسن همو بغل میکنن و جمله کلیشه ای و همیشگی رو به کار میبرن:چقدر عوض شدی عزیزم و از این حرفا....
تو فیلم ستایش 2عاطفه ستایشو ببینه با چه رویی میخواد این جمله رو بگه نمیدونم.......
بنظرتون روش میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 316
  • باردید دیروز : 1,007
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,874
  • بازدید ماه : 8,949
  • بازدید سال : 50,175
  • بازدید کلی : 308,750