loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 168 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/GIF-Show-v3.93.jpg

اگر از تصاویر استاتیک و ثابت در گوشی خود خسته شده اید، می توانید برنامه فوق را نصب کنید. نرم افزار GIF Show ابزاری را در اختیار شما قرار میدهد تا به راحتی تصاویر متحرک بسازید.با این برنامه قادر خواهید بود با بهره گیری از تکنیک های ویژه فیلم های خود را با سرعتی بالا و کیفیتی عالی به تصاویر متحرک تبدیل کنید و آن را در حافظه ی خود ذخیره کنید.افزون بر این موضوع می توانید فایل های ایجاد شده را با گزینه HOT GIF SHOW آپلود کنید تا دیگران و سایر علاقه مندان به این دسته از تصاویر نیز، ایده های شما را ببینند و لذت ببرند.برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.‍۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 593 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Google-Text-to-Speech-v3.1.3.1162895.jpg

با برنامه فوق می توانید کار خود را در زمینه خواندن مقالات راحت تر کنید. با استفاده از برنامه Google Text-to-Speech می توانید تمام نوشته های خود را به گفتار تبدیل کنید. در اصل Google Text-to-Speech یکی از قابلیت های اصلی اندروید می باشد گه با نصب آن می توانید به طور کامل از این قابلیت استفاده کنید. همچنین از این برنامه برای ترجمه متن ها نیز می توانید استفاده کنید. به یاد داشته باشید که برای فعال کردن این قابلیت باید به مسیر Settings > Language & Input > Text-to-speech output بروید.برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 156 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Smart%20RAM%20Booster%20Pro%20v3.4.140527f.jpg

یکی از مشکلاتی که معمولاً کاربران گوشی‌های اندروید با آن روبرو می‌شوند کاهش سرعت موبایلشان به‌خاطر کمبود RAM است. معمولاً به‌مرور زمان نرم‌افزارها قسمت‌هایی از فضای RAM را اشغال می‌کنند که باعث می‌شود سرعت موبایل به‌طور محسوسی کاهش پیدا کند. نرم‌افزار Smart RAM Booster Pro به‌شما کمک می‌کند که این فضای خالی RAM را بیشتر کنید تا سرعت گوشی شما به‌حالت عادی بازگردد. قابلیت خوبی که در این برنامه قرار داده شده است این است که می‌توانید در هر برنامه و هر قسمت، با لمس کلید مخصوص این برنامه، فضای RAM را آزاد کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 166 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Polaris-Office-5.1.6-Full.jpg

پس از معرفی چندین نرم افزار آفیس برای اندروید ، این بار قصد معرفی اپلیکیشن قدرتمند Polaris Office را برای شما کاربران داریم که یکی از قدرتمندترین برنامه های ارائه شده برای مشاهده و ویرایش اسناد آفیس است .ویرایش کلیه ی اسناد مایکروسافت ، ۳۷ افکت برای اسلاید ، وارد کردن تصویر به فایل های آفیس ، ۲۴ قالب ۲ بعدی و ۳ بعدی از ویژگی های این برنامه است . این برنامه با عرضه رابط کاربری بسیار شیک توجه کاربران را نسبت به خود جلب کرده است . برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 162 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/FreeDic-v1.0.jpg

FreeDic برنامه کاربردی برای علاقه مندان به زبان انگلیسی که می تواند به شما کمک فراوانی در مورد ترجمه کلمات بکند.در FreeDic که رابط کاربری بسیار راحت دارد شما کافی است کلمه مورد نظر خود را جست وجو کنید تا معنی آن به شما نمایش داده شود.در این برنامه بیشتر کلماتی گنجانده شده است که در مورد لغات تخصصی رایانه و اینترنت می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 155 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Android%20Tuner%20v1.0.0.jpg

Android Tuner بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های کنترل ونظارت اندروید میباشد . این برنامه جزئیات دستگاه اندرویدی شما را به صورت گرافیکی به شما نمایش میدهد که عبارت اند از نمایش وضعیت باطری ، نمایش وضعیت پردازنده و رم، نمایش میزان مصرف اینترنت ، نمایش وضعیت وای فای و بلوتوث و دارای ویجت های مختلف است.نرم افزار Android Tuner نیاز به روت بودن گوشی شما ندارد ولی برای اینکه بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید اگر گوشیتان روت باشد بهتر است . این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 148 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/QuickPic-3.5.1.jpg

اپلیکیشن های متعددی در زمینه ی گالری تصاویر و نمایش عکس ها برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که همه ی ان ها دارای حجم زیادی هستند، QuickPic نام یک برنامه کامل در زمینه فتوگرافی برای سیستم عامل های اندروید است که به شما این امکان را میدهد تا تصاویر موجود در اسمارت فون خود را ضمن دیدن با نهایت کیفیت, بسیار سریعتر مشاهده کنید. ین نرم افزار به دلیل سرعت بالا در مدیریت عکس ها و کسب امتیاز ۴٫۷ بدون شک بهترین گالری تولید شده برای سیستم عامل اندروید است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 163 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Android-Collection-Pack.jpg

Best Android Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

MG بازدید : 180 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Android-Collection-Pack.jpg

Android Collection Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

MG بازدید : 219 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_android/Best-Paid-Android-Pack.jpg

Android Collection Pack 06 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک ششمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

MG بازدید : 130 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Lucky-Patcher-4.3.4.jpg

برخی از نرم افزارهایی که از مارکت اندروید دانلود می شوند نیاز به تایید لایسنس دارند در غیر اینصورت بعد از مدتی نرم افزار غیر فعال و اجرا نخواهد شد. Lucky Patcher نرم افزاری قدرتمند برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. نرم افزار Lucky Patcher قادر است با جستجو در میان نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی لیستی از نرم افزارهایی که نیاز به تایید لایسنس دارند را به کاربر نمایش دهد و لایسنس آنها را حذف کند تا کاربر بتواند بدون هیچگونه محدودیت از آنها استفاده کند . برای استفاده از برنامه ی Lucky Patcher دستگاه اندروید شما باید روت شده باشد. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 178 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/JEFIT-Pro.jpg

JEFIT Pro نقش یک مربی شخصی در جیب شما را خواهد داشت! این نرم افزار بدنسازی و مربی ورزش برای همه افرادی که به دنبال انگیزه ای برای رسیدن به اهداف مربوط به تناسب اندام خود هستند بسیار فوق العاده است به گونه ای که با در اختیار دادن بیش از ۱۳۰۰ تمرین های منحصر به فرد با توصیف ها تجربه ی بهترین برنامه تناسب اندام را برای شما به ارمغان می اورد! نرم افزار با ایجاد یک روال مناسب نسبت به شرایط بدنی و قدی کمک می کند تا بهترین تمرین ها را برای تناسب اندام انجام دهید. بی دلیل نیست که این نرم افزار میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد.برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,287
  • بازدید ماه : 1,835
  • بازدید سال : 43,061
  • بازدید کلی : 301,636