loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 125 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/HyperSnap-7.28.03.jpg

HyperSnap 7.28.03 نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp  سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن "عکس بگیر" می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

MG بازدید : 177 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/BB-FlashBack-Pro-4.1.9.3121.jpg

BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت فیلم های آموزش و ارائه های تصویری جهت نمایش در کنفراس ها و… می باشد. امروزه آموزش ها و ارائه ها در کنفراس ها تماما به صورت تصویری و بصری می باشد. در زمینه آموزش ، مسلما ارائه تصویر و صوت میتواند درصد بسیار بالایی در گیرا بودن مطلب داشته باشد. ساختن فیلم های آموزشی مربوط به ویندوز نیازمند نرم افزاری جهت ضبط تصویر محیط ویندوز و نرم افزارها و یا بازی ها می باشد. همچنین بعد از ضبط تصویر نیاز به ایجاد صوت یا اضافه کردن نوشته یا برجسته کردن و به اصطلاح highlight کردن می باشد که تمامی این نیازها با نرم افزار BB FlashBack Pro قابل حل است. این نرم افزار قدرتمند میتواند با ضبط تصویر از محیط ویندوز به همراه صدا و با امکانات لازم جهت ویرایش و اضافه کردن نکات به فیلم گرفته شده ، نرم افزار کامل برای ساخت فیلم ها و ارائه های تصویری باشد.

MG بازدید : 156 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/efficient-sticky-notes-3.70.360.jpg

Efficient Sticky Notes 3.70.360 افرادی بسیاری را می بینیم که از اینکه کارهای روزانه خود و یا قرار ملاقات ها و بطور کلی امور خود را بیاد نمی آورند ابراز نارضایتی می کنند. این افراد همواره بدنبال راه حلی برای  مشکل خود می گردند تا این اشتباهات را به حداقل برسانند و بتوانند بطور مرتب به امور خود رسیدگی کنند. این مسئله اصلا دور از انتظار نیست که شما هم به چنین مشکلاتی برخورد کرده باشید و بطور قطع برای شما نیز تاکنون این واقعه رخ داده است. حال آنکه برای یادآوری کارهای روزانه راه حال های بسیاری ارائه شده است. بطور مثال در نسخه های اخیر سیستم عامل ویندوز ، گدجت کاربردی به نام Sticky Notes به دسکتاپ افزوده شد که محیطی ساده در اختیار شما قرار می دهد و می توانید یادداشت های خود را در آن بنویسید و آن را در گوشه ای از دسکتاپ خود قرار دهید. با این وجود این ابزار چندان کامل نیست و می توان امکانات بسیار بیشتر و کامل تری را برای آن در نظر گرفت. Efficient Notes نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نمونه فوق پیشرفته همان Sticky Notes ساده ویندوز دانست. تنها کاری که باید انجام دهید ، نوشتن یادداشت های خود درون نرم افزار است که در این زمینه ، نرم افزار محیطی مشابه به نرم افزار معروف Microsoft Word در اختیار شما قرار می دهد. می توانید لینک ، عکس ، شکلک های دیجیتال و هر آنچه نیاز است تا کارهای شما را به یادتان به بیاورد اضافه نمایید. 

MG بازدید : 147 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/ZD-Soft-Screen-Recorder.jpg

ZD Soft Screen Recorder نرم افزاری با عملکرد بالا برای ضبط صفحه نمایش است که درست مانند یک دوربین فیلم برداری واقعی عمل می کند. دوربین های واقعی قادرند تا موضوعات بسیار زیادی را در جهان پیرامون و نیز اتفاقات صورت گرفته در صفحه نمایش کامپیوتر را ثبت کنند. اما ZD Soft Screen Recorder تنها قادر است تا اتفاقات رخ داده در صفحه نمایش کامپیوتر را بسیار بهتر از دوربین های فیلم برداری واقعی ثبت کند. زیرا این نرم افزار به صورت شفاف، پیکسل به پیکسل، رنگ ۱۰۰% واقعی، عدم مداخله، بدون لرزش و سر و صدا ضبط می کند.

MG بازدید : 122 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/Cool.Timer.Cover.jpg

Cool Timer نرم افزاری بسیار کارآمد است که میتواند برای ۳ منظور مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان شمارنده و کرونومتر، شمارنده معکوس و زنگ هشدار و این سه نوع استفاده درون نرم افزار به صورتی عالی تعبیه شده است. کرونومتر که میتواند زمان انجام کارهایتان را متوجه شوید و همانند کرونومترهایی که میشناسید عمل خواهد کرد. اما شمارنده معکوس دارای امکانات مناسب تری است که میتواند دارای زنگ هشدار نیز باشد و پس از به پایان رسیدن زمان مشخص شده – مثلاً ۲ دقیقه- به کاربر هشدار دهد که زمان به پایان رسیده است. زنگ هشدار میتواند توسط خود کاربر تعیین شود و از فرمت های mp3 و wav نیز پشتیبانی میکند تا کاربر بتواند موسیقی های مورد علاقه اش را انتخاب کند. استفاده سوم که "زنگ هشدار" بود نیز همانند ساعت های آلارم دار بوده و میتواند تنظیم شود که در ساعت مشخصی از روز در هفته به کاربر هشدار دهد. بازهم زنگ هشدار میتواند توسط کاربر انتخاب شود. قابلیت های بخش زنگ هشدار جالب است، اگر کامپیوتر در زمان فرا رسیدن زنگ هشدار تنظیم شده در حالت hibernate باشد اتوماتیک روشن خواهد شد و هشدار خواهد داد. اگر صدای کامپیوتر mute شده باشد به صورت خودکار از حالت بدون صدا خارج خواهد شد. قابلیت snooze و تعویق انداختن برای شمارنده معکوس و زنگ هشدار وجود دارد و همچنین قابلیت تنظیم پیغام برای نمایش دادن بر روی صفحه نمایش در حالت شمارنده و معکوس و زنگ هشدار تعبیه شده است.

MG بازدید : 121 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/Techsmith.Camtasia.Studio.Cover.jpg

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست تا کاربران برای آماده سازی تصاویر به منظور قرار دادن در وب سایت ها و یا دیگر برنامه ها از نرم افزارهای دیگر کمک بگیرند زیرا این برنامه تمام ابزار مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران قادر به ساخت یک برنامه پخش کننده تحت وب برای فایل تصویری خود می باشند و می توانند تصاویر را به صورت یک فایل در فرمت های فلش درون صفحات وب خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Techsmith می باشد.

MG بازدید : 133 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/PicPick-3.3.4.jpg

PicPick Tools نام نرم افزاری قدرتمند و کم حجم در زمینه عکسبرداری از محیط ویندوز و برنامه های مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از صفحه دسکتاپ ، سندهای متنی ، عکس ها ، فایل های PDF ، صفحات وب و … عکسبرداری نمایند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت دسترسی سریع به نرم افزار و استفاده آسان از آن با کمک ابزارهای پیشرفته ، توانایی ذخیره سازی عکس ها و متن ها با فرمت های دلخواه و … اشاره نمود. از نکات مثبت این برنامه می توان به پشتیبانی آن از ۲۱ زبان مختلف دنیا از جمله زبان شیرین فارسی اشاره نمود، طوری که محیط کلی این برنامه فارسی بوده و شما بدون دردسر می توانید با تمام قسمت های برنامه به راحتی کار کنید. همچنین این نرم افزار یک ویرایشگر تصویر با محیط ساده می باشد که می توان با آن عکسهای گرفته شده و یا دیگر عکسها را ویرایش نمود. ویرایشگر این برنامه امکانات خوب و جالبی از جمله ابزار و افکت های زیبا برای ویرایش تصویر دارد.

MG بازدید : 104 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/Start-Menu-Reviver.jpg

Start Menu Reviver ابزار شخصی سازی و سازگار با صفحه لمسی به منظور افزایش کارایی منوی استارت ویندوز ۷و۸ است. این برنامه با قابلیت های منحصر بفرد و رابط کاربری با امکان شخصی سازی خود ، شما را قادر کرده تا بتوانید به نرم افزار های مورد علاقه دسترسی سریع داشته باشید. مدیریت ، یافتن و اجرای برنامه های دسکتاپ ، App های ویندوز ۸ ، وب سایت ، اسناد ، فولدرها و یا تنظیمات مستقیما از استارت منوی ویندوز از قابلیت های دیگر این برنامه محسوب می شود.این برنامه از سیستم عامل های Windows 7, Windows 8, و Windows 8 برپایه تبلت پشتیبانی کامل می کند.

MG بازدید : 119 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/WinNc-v6.3.0.0.jpg

WinNc نام یک نرم افزار مدیریت فایل قدرتمند با ویژگی های منحصر به فردی می باشد که می تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای explorer ویندوز باشد. این نرم افزار قدرتمند که دارای سازگاری کامل با ویندوزهای ویستا و ۷ نیز می باشد از ویژگی های مختلفی همچون مشاهده سریع فایل ها ، دارای ابزار ویرایشگر متن و مدیریت بر فایل های فشرده اشاره نمود. این نرم افزار در دسته معدود نرم افزارهای مدیریت فایلی می باشد که بر روی ویندوز ۷ پشتیبانی می شود. این نرم افزار محصولی از شرکت Dunes MulitMedia می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,193
  • بازدید ماه : 1,741
  • بازدید سال : 42,967
  • بازدید کلی : 301,542