loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 499 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

ﺷﺎﯾﺪ ﭘﺎﮐﺘﺮﯾﻦ ﻫﻮﺍﯼ ﺩﻧﯿﺎ ، ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﻟﺤﻈﻪ
ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﻟﻤﺎﻥ ﻫﻮﺍﯼ ﻫﻢ ﻣﯿﮑﻨﺪ . . .


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

ﺁﺭﺍﻡ ﺑﺨﻮﺍﻥ ﭼﻮﻥ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﻧﻮﺷﺘﻢ ، ﺑﯽ ﭘﺮﻭﺍ
ﺑﺨﻮﺍﻥ ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﻧﻮﺷﺘﻢ
ﻧﺰﺩﯾﮏ ﮐﺴﯽ ﻧﺨﻮﺍﻥ ﭼﻮﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻭ ﺍﺯ
ﺩﻝ ﺑﺨﻮﺍﻥ ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﺩﻝ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ
ﺩﺍﺭﻡ


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

دیروز رفته بودم کتاب فروشی که یکدفعه یه کتاب صورتی رنگ توجهمو جلب کرد. اسمش “عشق” بود. بازش کردم دیدم نوشته: بخش نخست: صداقت..


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

تو مثل اون گل سرخی که گذاشتم لای دفتر، مثل تقدیر، مثل قسمت، مثل الماسی که هیچکس، واسه اون نذاشته قیمت..


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

سهم هر کسی که باشی خوش به حال روزگارش، آخه پاییز و زمستونش میشه رنگ بهارش..


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

ببین که چشم عاشق، داره ستاره میشماره
به انتظار چشمات، هر شب داره می باره
می خواد که فریاد بزنه که دل چه بی قراره، نمی تونه، نمیشه..
آخه عشق که صدا نداره..


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

کبوترم، لانه ی من بام توست، کجا روم؟ مرغ دلم رام توست، پادشه کشور عشقم ولی، نگین انگشتری ام نام توست..


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

میگن اگه میخوای تو عشقت شکست نخوری فقط یکی رو دوست داشته باش و بهش بگو تو رو بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم!


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

اگر همون قدر که ستاره در آسمون هست ماه بود، باز هم آسمون بدون تو سیاه بود!


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

عشق زائیده ی تنهایی است و تنهایی نیز زائیده ی عشق!


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

با یه قامت شکسته، با نگاهی مات و خسته، سرشو برده تو شونش، یه نفر تنها نشسته، توی تنهاییش یه درده، جای پای قلبی سرده، گل سرخی بوده اما، دیگه پژمرده و زرده، فارغ از دیروز و فرداش، غرقه تو دریای درداش، حسرتش یه عشق نابه، که وفا کنه به عهداش..

 

برای من که دلم چون غروب پاییز است، صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است..


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

ما می رویم، عشق می ماند، پس عاشق باش تا بمانی..


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

امروز با هم بودن را تجربه می کنیم و شاید فردا به یاد هم بودن را، پس امروز را بیا زیبا زندگی کنیم، به حرمت خاطرات فردا!

 

میگن عاشقا عشقشون رو زیبا می بینن. این دفعه که دیدمت خیلی زیبا شده بودی. نمی دونم تو هر دفعه داری زیباتر میشی یا من عاشقتر؟!


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند، آسمان را دریاب!


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت کنم، دوست ندارم بمانم و فراموشت کنم..


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

بهترین ها همیشه می مانند، شاید جلوی دیدگان نباشند،اما دردل ماندگارند


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

دلم که گیر می کند میان یادها پر میدهمش تا از آسمان میان ابرهای خیال مشت مشت ستاره بچیند و در دامنش بریزد اما…
برای تکمیل شادی اش باز هم تو را میخواهد!


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

شاید دیگران در نبودنت “سرم” را گرم کنند، ولی “دلم” را هرگز!


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

عشق هم مارو سرکار گذاشته ؛آدمهاییکه دل پاک دارند بی ** هستن ؛ اما آدمهای بی احساس دوروبرشون رو آدمهای عاشق پیدا میشه


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

من عاشق نیستم! فقط گاهی… حرف تو که میشود دلم… مثل اینکه تب کند گرم و سرد میشود توی سینه ام چنگ می زند آب میشود…


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

خدا یادش رفت روی جنس ظریف زن بنویسد؟! “مواظب باشید شکستنی است”


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

هرچی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نذاشت
بدوت تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

گاهی مرا یاد کن
من همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی
آسمان را به زمین میدوختی . . .


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

صدایت نمیکـــــنم که برگـــــردی
مهــــــم باشم
خودت برمیگردی . . .


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

با خود عهد بستم بار دیگر که تو را دیدم بگویم از تو دلگیرم ولی باز تو را دیدم و گفتم بی تو میمیرم


————————————_——_——_——_——_——_——_————————————

 

ترک دین و دل نمودم / ترک جان هم می کنم
هرچه گویی غیر عشقت / ترک آن هم می کنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 448
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,981
  • بازدید ماه : 8,056
  • بازدید سال : 49,282
  • بازدید کلی : 307,857