loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 133 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/amniati/Folder.Lock.Cover.jpg

Lock Folder نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرم افزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند. همچنین به کمک این نرم افزار می توان یک پوشه را به همراه محتویات آن ها به طور کامل از دید دیگر کاربران مخفی نمود. قابلیت قرار دادن رمز عبور برای یک فایل ، پوشه و یا یک درایو از هارد نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار توسط شرکت Everstrike Software طراحی و ساخته شده است.

MG بازدید : 125 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/amniati/Jetico.BestCrypt.Cover.jpg

نرم افزار Jetico BestCrypt ابزاری قدرتمند برای Encryption و کد کردن اطلاعات شما با استفاده از بهترین روش های الگوریتم محصولی از شرکت Jetico Software می باشد. استفاده آسان و امنیت بالا از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می باشد. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود. با کمک این ویژگی کاربران قادر خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد.

MG بازدید : 139 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/amniati/IP-Camera-Viewer-v1-33.jpg

دوربین مدار بسته IP می توانند مستقیم به شبکه IP منزل شما یا محل کار شما وصل شوند. و تحت شبکه یا از طریق اینترنت تصاویر به آسانی می توان مشاهده یا ضبط گردند.IP Camera Viewer نرم افزاری است قدرتمند جهت نظارت بر دوربین های مدار بسته در محل کار و یا منزل شما میباشد .نرم افزار IP Camera Viewer می تواند تنها با ست کردن آی پی آدرس ها بر تمامی دوربین های نصب شده در مکان های مختلف اداره، پارکینگ و یا منزل خود نظارت داشته باشید و با استفاده از کامپیوتر خود به مشاهده ی ویدئو های گرفته شده توسط دوربین های IP بپردازید.پنجره ی اصلی نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که ۴ پنل پیش نمایش که هر کدام برای یک دوربین می باشد را در دسترس شما قرار خواهد داد.

MG بازدید : 141 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/WinMend-Folder-Hidden.jpg

WinMend Folder Hidden نرم افزاری رایگان و در عین حال قدرتمند در زمینه مخفی سازی و پنهان کردن فایل ها و پوشه ها برروی هارد دیسک ویندوز و انواع حافظه های قابل حمل نظیر usb دیسک ها می باشد. بنابراین این نرم افزار علاوه براینکه میتواند فایل ها و پوشه های مورد نظر کاربر را برروی هارد دیسک ویندوز سیستمش مخفی سازی ، میتواند فایل و فولدرهای موجود برروی حافظه usb را مخفی سازد. برای مخفی بودن پوشه ها در هر حالتی نیازی نیست که نرم افزار WinMend Folder Hidden برروی تمام سیستم ها نصب باشد و وفتی پوشه یا فایلی مخفی شد ، برروی تمامی سیستم ها مخفی خواهد بود. لازم به ذکر است حتی اگر ویندوز نیز تغییر یابد و یا اطلاعات کلی هارد دیسک برروی هارد دیسک دیگری کپی شود و ویندوز نیز تغییر یابد ، بازهم فایل ها همچنان مخفی خواهند بود. برای مخفی کردن اطلاعات کافی است وارد نرم افزار شوید و فرایند را انجام دهید. برای ورود به نرم افزار باید پسورد داشته باشید که ان پسورد را در هنگام راه اندازی نرم افزار بایستی خودتان وارد نمایید. بنابراین در انتخاب پسورد دقت کنید تا آن را فراموش ننمایید. نرم افزار به وسیله آن پسورد از خود محافظت کرد و برای انجام تمام فرایندها نظیر نمایان سازی یا مخفی سازی پوشه ها یا تغییرتنظیمات یا حذف نرم افزار به پسورد نیاز خواهید داشت.

MG بازدید : 128 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Ntfs-Drive-Protection.jpg

Ntfs Drive Protection نرم افزاری بسیار کارآمد برای قفل کردن و غیرقابل ویرایش ساختن اطلاعات درون انواع حافظه های قابل حمل با فرمت ntfs می باشد. بدین ترتیب کاربران میتوانند با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل ها و پوشه های درون حافظه های فلش و انواع دیگر حافظه های قابل حمل usb با فرمت ntfs را غیرقابل ویرایش سازند چرا که با قفل شدن توسط نرم افزار Ntfs Drive Protection دیگر قابلیت تغییر در آنها و یا ساخت پوشه و فایل جدید درون حافظه usb مقدور نیست و تنها میتوان از اطلاعات درون آن استفاده کرد. این روش باعث می شود حافظه های usb به هیچ وجه ویروسی نشوند و مهم نیست که حافظه درون کامپیوتری با ویروس باشد یا بدون ویروس چرا که هیچ نگرانی جهت ویروسی شدن آن نخواهد بود. نرم افزار در کنار قابلیت قفل کردن کل اطلاعات ، میتواند فولدری درون حافظه را مشخص کند که قابلیت خواندن و نوشتن را داشته باشد که البته این موضوع دچار نقص امنیتی است ، البته به فایل های قفل شده صدمه ای نخواهد رسید. توجه کنید که قفل شدن حافظه موجب قفل شدن آن در تمامی سیستم ها خواهد شد و نیازی به نصب بودن نرم افزار Ntfs Drive Protection برروی کلیه سیستم ها جهت فعال بودن قفل نیست. از بین رفتن قفل نیز تنها به وسیله همین نرم افزار مقدور است. فرایند قفل شدن بسته به حجم اطلاعات زمان بر خواهد بود.

MG بازدید : 115 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/CamBlocker.jpg

CamBlocker نرم افزار ساده ای است که میتواند شما را از به این اطمینان برساند که هیچ کسی از وب کم شما برای جاسوسی علیه خودتان استفاده نمیکند و بدون اجازه مشغول تماشای شما نیست. همچنین با CamBlocker میتوانید روی وب کم خود پسورد قرار دهید تا کسی بدون اجازه شما از آن استفاده ننماید. زمانی که نرم افزار نصب می شود ، نسبت به شناسایی وب کم متصل شده به کامپیوتر اقدام میکند و سپس میتوانید نسبت به تنظیم اینکه وب کم به طور کل قفل باشد یا خیر اقدام کنید. همچنین امکان ارسال هشدار زمانی که وب کم در حال ارسال تصاویر است ، موجود می باشد.

MG بازدید : 133 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Kakasoft-USB-Security.jpg

Kakasoft USB Security نرم افزاری عالی برای قفل کردن و پسورد گذاشتن برروی انواع حافظه های قابل حمل نظیر حافظه های Usb،هارد های اکسترنال،حافظه های رم و… می باشد. این نرم افزار بسیار ساده و تنها در ۳ مرحله حافظه قابل حمل شما را با استفاده از پسورد محافظت خواهد کرد و در هر بار اتصال به هر کامپیوتری برای باز شدن حافظه قابل حمل نیاز به وارد کردن پسورد خواهد بود. برای پایدار بودن پسورد قرار داده شده برروی حافظه حتماً لازم نیست که نرم افزار Kakasoft USB Security برروی کامپیوتر حامل نصب باشد و تنها کافی است که با کامپیوتر خود بررروی حافظه usb پسورد قرار دهید تا از آن محافظت نمایید. 

MG بازدید : 151 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Wise-Folder-Hider.jpg

Wise Folder Hider نرم افزاری رایگان و مناسب جهت مخفی سازی فایل،فولدر و درایوهای حافظه های قابل حمل Usb می باشد. این نرم افزار بسیار ساده و سریع میتواند فایل ها و هر نوع اطلاعات شما را از دید دیگران مخفی کند و فقط در صورتی اطلاعات شما قابل نمایش است که وارد نرم افزار شده و آنها را مجدداً به حالت اولیه برگردانید. برای ورود به نرم افزار نیز بایستی پسوردی که در هنگام راه اندازی نرم افزار آن را وارد میکنید ، به نرم افزار ارائه دهید تا بتوانید محیط نرم افزار را مشاهده کنید و فولدرهای مخفی خود را نمایان کنید یا فولدر و فایل جدیدی را مخفی سازید. همانطور که گفته شد این نرم افزار میتواند درایورهای Usb و حافظه های فلش را نیز مخفی کنید. توجه کنید که این نرم افزار برای حذف شدن و باز شدن نیازمند پسوردی است که در هنگام راه اندازی وارد می نماید ، بنابراین حتماً در وارد کردن پسورد دقت کنید و همچنین قبل از استفاده نهایی یکبار با اطلاعات معمولی آن را تست نمایید. فایل های مخفی شده توسط این نرم افزار با هیچ سیستم عامل و نرم افزار ثانویه ای قابل مشاهده نیستند.

MG بازدید : 152 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/MyUSBOnly.Cover.jpg

MyUSBonly نام نرم افزاری است که محصول شرکت A.C. Element می باشد . این نرم افزار برای جلوگیری از سرقت اطلاعات از طریق درگاه USB کاربرد دارد . این نرم افزار توانایی این را دارد تا درگاه (پورت) USB را محدود کند تا شما بتوانید از این طریق امنیت لازم را برای جلوگیری از سرقت اطلاعات خود داشته باشید . این نرم افزار پیشرو در عرصه جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات از طریق پورت USB می باشد و شما می توایند به این نرم افزار اعتماد داشته باشید.

MG بازدید : 105 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Homeguard.Activity.Monitor.Cover.jpg

HomeGuard Activity Monitor نرم افزاری بسیار عالی برای والدین و کسانی است که میخواهند دسترسی به کامپیوترشان را به طور کامل تحت نظر داشته باشند. این نرم افزار کامپیوتر را به طور کامل در دنیای آنلاین و آفلاین تحت نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار تمامی سایت های پورنوگرافیک و غیراخلاقی بلاک خواهند شد و نوعی فیلتر خانگی توسط نرم افزار صورت خواهد گرفت. تمامی سایت های مشاهده شده توسط کاربر با جزئیات کامل نظیر زمان سپری شدن وقت در آن وبسایت ضبط و ذخیره خواهند شد. بلاک شدن وبسایت ها از طریق بلاک کردن کلمات کلیدی و حتی تشخیص هوشمند محتوا توسط نرم افزار و همچنین از طریق بلاک کردن مستقیم آدرس سایت امکان پذیر می باشد. تهیه اسکرین شات به صورت پیش فرض توسط نرم افزار هر ۱۰ دقیقه یکبار صورت میگیرد ولی کاربر میتواند تعیین کند که حتی هر ۲ ثانیه اسکرین شات تهیه شود. ضبط تمامی کلمات وارد شده کاربر و همچنین ضبط و ذخیره تمامی کلمات رد و بدل شده در چت با پشتیبانی از مسنجرهای Yahoo and MSN/Windows Live messengers و ایمیل های pop3/smtp با قابلیت اینکه در زمان رد و بدل شده کلمات غیرمجاز و لیست سیاه قابلیت چت بلاک شود. قابلیت کنترل اینترنت از طریق محدود کردن زمانی به این صورت که مشخص شود در چه روزهایی اینترنت قابل دسترسی باشد و همچنین محدود شدن زمان استفاده از اینترنت قابل کنترل است. قفل کردن و محدود کردن درگاه های usb نیز در کنار بررسی پرینتر از جمله قابلیت های دیگر محسوب می شود. محدود کردن و کنترل استفاده از بازی ها و نرم افزارهای خاص و تعیین شده از طرف کاربر امکانات نرم افزار ار تشکیل می مدهد. در پایان ارائه گزارشات کامل از فعالیت های کاربر در نرم افزار تعبیه شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 351
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,412
  • بازدید ماه : 1,960
  • بازدید سال : 43,186
  • بازدید کلی : 301,761