loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 161 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/internet_tools/Pidgin-v2.10.7.jpg

Pidgin یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. PidginIM همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید.

MG بازدید : 151 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/internet_tools/Brosix-v3-6-5.jpg

تعداد نرم‌افزارهای پیام‌رسان یا مسنجر کم نیست اما بارها اخبار گوناگونی را درباره شنود مکالماتشان توسط هکرها یا دولت‌ها شنیده‌اند و با نگرانی آن ها را دنبال می‌کنند. بنابراین وجود یک نرم‌افزار پیام‌رسان امن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به حساب می‌آید.نرم افزار Brosix که توسط یک شرکت بلغاری که در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شده و تولید شده است با استاندارد رمزنگاری پیشرفته میتواند باعث شده پیام‌ها غیرقابل شنود و غیرقابل ردگیری باشند. قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر و کنترل آن یکی دیگر از امکانات است که دیگر نیاز به نرم افزار های Team viewer نباشد .

MG بازدید : 142 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/internet_tools/webcammax.jpg

WebcamMax نرم افزار کاربردی برای آنهایی است که تماس های تصویری را از طریق وب کم کامپیوتر خودشان انجام میدهند. این نرم افزار دارای صدها افکت زیبا و انیمیشن هایی است که میتواند هنگام چت ضمن اینکه محیط شادی را پدید اورد ، گاهی باعث تعجب و ترس طرف مقابل نیز گردد! به هرحال نرم افزار بیشتر جنبه تفریحی دارد ولی با داشتن قابلیت های مانند ضبط کردن ویدیو چت و همچنین ایجاد وب کم مجازی و در نتیجه امکان اینکه بتوانید برای طرف مقابل ویدیوهای دلخواه را پخش کنید و بدون داشتن وب کم به چت ویدیویی بپردازید را عملی میکند. در امکانات این نرم افزار وجود افکت های تصویری بسیار حائز اهمیت است و میتوان هنگام چت برای مثال قاب برای تصویر گذاشت یا تصویر را سیاه و سفید کرد و صدها نوع افکت دیگر. همچنین نرم افزار دارای انیمیشن هایی است که میتواند باعث زیبایی شوند ، مثلا میتوان دستور داد که پروانه ای در میان تصویر به پرواز در آید! امکانات دیگری نظیر نوشتن متن روی ویدیو در حال ارسال نیز جالب و کارامد است. در پایان باید ذکر است که این نرم افزار با  Windows Live Messenger, Skype, Yahoo Messenger, ICQ, Paltalk, Camfrog, YouTube, Ustream, JustinTV و… سازگاری دارد.

MG بازدید : 121 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/internet_tools/Yahoo_Messenger.jpg

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

MG بازدید : 116 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/internet_tools/video2webcam.jpg

 

Video2Webcam نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

MG بازدید : 128 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/skype2.jpg

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود.  این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است.

MG بازدید : 150 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Trillian.jpg

Trillian یک نرم افزار همه کاره، مستقل، با ظاهری زیبا در زمینه چت بوده که از تمامی پروتکل هایAIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, و  IRC پشتیبانی کرده و در واقع می توان گفت تمامی این نرم افزارها را در خود گنجانده است.  این نرم افزار از دارای قابلیت های کلیدی چون چت به صورت صوتی، انتقال فایل، چت گروهی، داشتن چت روم های متنوع، داشتن چند اتصال همزمان به یک شبکه، داشتن اطلاعیه نوشتاری، نوشتن پیغام به صورت رمزنگاری شده، پشتیبانی از SMS، دارا بودن امکانات امنیتی و … می باشد. در واقع با نصب این نرم افزار دیگر هیچ نیازی به نرم افزار های چت نخواهید داشت و با یک آیدی می توانید وارد تمامی آن ها شوید!

MG بازدید : 141 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/oovoo.jpg

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

MG بازدید : 140 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/skype2.jpg

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

MG بازدید : 112 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/ooVoo-3.6.3.11.jpg

ooVoo نرم افزاری جهت ارتباط صوتی و تصویری می باشد . نرم افزار ooVoo ابزار حرفه ای و محبوب برای برقراری ارتباط های تصویری می باشد . قادر به ارتباط تصویری همزمان با ۱۶ نفر در سراسر دنیا می باشد. که مهم ترین ویژگی این برنامه به حساب می آید . قابلیت چت نوشتاری نیز برای کاربران فراهم شده است . این برنامه برای سیستم عامل های ویندوز ، مک ، آندروید ، آیفون می توانید نصب نمایید . این نرم افزار قابلیت ارسال فایل و دریافت فایل همزمان را دارد که یکی از امکانات این نرم افزار می باشد . آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت ooVoo نسخه ۳.۶.۳.۱۱ می باشد که به صورت رایگان در دنیای مجازی منتشر شده است . یک امکان این برنامه داشتن تماس تلفنی به سراسر جهان یکی از ده ها قابلیت های این نرم افزار می باشد . در سایت اصلی این نرم افزار ذکر شده است که می توانید بدون داشتن اکانت در سایت با استفاده از اکانت فیس بوک لوگین نمایید.

MG بازدید : 133 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Yahoo_.Messenger.v11.5.jpg

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.

MG بازدید : 182 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Nimbuzz-Messenger.png

Nimbuzz از مسنجرهای محبوب و زیبایی است که بی شک بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار چت از طریق موبایل می باشد که نسخه های مختلف آن با بروزرسانی های متوالی برای انواع سیستم عامل موبایل و کامپیوتر منتشر شده است.

امروز نیز نسخه ی جدید کامپیوتر این مسنجر پس از چندین ماه با بهینه سازی های مختلف منتشر شد و ما به عنوان اولین سایت ایرانی این مسنجر را برای شما قرار داده ایم.

همه ی شما با ویژگی ها و قابلیت های بی نظیر این مسنجر آشنا هستید.

MG بازدید : 183 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/nljuo01s.jpg

Skype : یا اسکایپ یکی از بهترین و کار آمدترین نرم افزار های مسنجر موجود می باشد که توسط آن می توانید به صورت رایگان ، تماس صوتی و تصویری با دوستان خود در هرجای جهان بپردازید. این نرم افزار به دلیل ارائه ی ارتباط صوتی بالا و ویدئویی بسیار با کیفیت محبوبیت زیادی را در میان کاربران به دست آورده است. اسکایپ علاوه بر این قابلیت قابلیت های فوق العاده ای همچون رایگان بودن آن ، پشتیبانی از بیشتر زبان های دنیا توانسته است از رقبای خود پیشی بگیرد و به یک برنامه ی مفید و کاربردی تبدیل شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی منتشر شده ی مسنجر Skype  را با یک کلیک از وب93 دریافت کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,191
  • بازدید ماه : 1,739
  • بازدید سال : 42,965
  • بازدید کلی : 301,540