loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 175 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/java/game/fifa13-java.jpg

این بار از سایت دانلودها ، بازی فوتبال FIFA 2013 را برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ، با زبان انگلیسی می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

MG بازدید : 134 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/java/game/Baja-Buggy-Fugumobile.jpg

این بار از سایت دانلودها ، بازی جذاب Baja Buggy را برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای  ۲۴۰×۳۲۰ و ۶۴۰×۴۸۰ ، با زبان انگلیسی می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

MG بازدید : 128 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/java/game/doodle-fit-java.jpg

بازی Doodle Fit یک بازی ساده و فکری از شرکت بازی‌سازی معروف Namco است. در این بازی شما ماموریتی ساده بر عهده دارید و آن هم پر کردن جاهای خالی در شکلی که دارید با قطعات مورد نظر است. شما باید با استفاده از این قطعات شکل را به‌طور کامل پوشش دهید.

MG بازدید : 137 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/java/game/real-football-2013.jpg

بازی Real Football یکی از بازی‌های معروف فوتبالی است که چندین سال است به‌طور مداوم توسط کمپانی محبوب Gameloft عرضه می‌شود. نسخه جاوای این بازی در بین دیگر رقبای، یکی ای بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌رود. این بازی برای صفحات با رزولوشن ۱۲۸*۱۲۸ مناسب است.

MG بازدید : 126 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/java/game/danger-dash-java.jpg

بازی Danger Dash یک بازی سرگرم‌کننده در سبک بازی محبوب Temple Run برای گوشی‌هایی که از جاوا پشتیبانی می‌کنند است. در این بازی شما باید با دویدن، پرش و سر خوردن روی زمین و با عبور از موانع در سر راهتان تا جایی که می‌توانید فرار کنید! هرچه جلوتر بروید موانع در سر راه شما بیشتر خواهد شد و بازی سخت‌تر می‌شود. با انجام دادن بازی امکانات بیشتری از آن نیز برای شما باز خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مناسب برای تلفن‌های لمسی است.

MG بازدید : 144 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "کیش" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

در ادامه مطلب..

MG بازدید : 106 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "یاسوج" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

در ادامه مطلب..

MG بازدید : 140 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "لاهیجان" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

در ادامه مطلب..

MG بازدید : 311 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/java/soft/badsaba.jpg

تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعیه ، آداب ، اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و … اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد. این نرم افزار مخصوص گوشی های جاوا می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 425
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,486
  • بازدید ماه : 2,034
  • بازدید سال : 43,260
  • بازدید کلی : 301,835