loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 204 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (1)

XRecode II نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای در زمینه مبدل فایل های صوتی می باشد. این نرم افزار به شما اجازه تبدیل فرمت های صوتی و ویدیویی mp3, mp2, wma, aiff, amr, ogg, flac, ape, cue, ac3, wv, mpc, mid, cue ,tta, tak, wav, wav(rf64), dts, m4a, m4b, mp4, ra, rm, aac, avi, mpg, vob, mkv, mka, flv, و بسیاری دیگر را برای شما فراهم می سازد. سرعت بالای تبدیل در نرم افزار باعث شده کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن فرمت های مختلف را تبدیل نمایند. قابلیت های کلیدی XRecode امکان تغییر کیفیت برای بدست آوردن حجم دلخواه ، دارای گزینه ای برای انتخاب دستی تنظیمات WMA encoder و … است .

MG بازدید : 199 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Audio Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت فایل های صوتی می باشد که ضمن این توانایی دارای امکاناتی نظیر استخراج صدا از فایل های ویدیوی می باشد. این نرم افزار میتواند همزمان چندین فرمت صوتی را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن میتواند یک فایل صوتی را همزمان به چند نوع فرمت فایل صوتی تبدیل کند. قابلیت بریدن و جدا کردن قطعات مختلف یک فایل صوتی و همچنین تبدیل فرمت به طوری که فایل خروجی دارای حجم ثابتی باشد نیز یکی دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار میتواند روی فایل صوتی هنگام تبدیل افکت هایی band pass, chorus, flanger, echo را روی صوت قرار دهد و همچنین صدای موسیقی را تنظیم نماید. در هنگام خروجی گرفتن امکانات نظیر ویرایش تگ های ID3 و همچنین تنظیم کیفیت صدا نیز از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می شود.

MG بازدید : 259 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/Virtual.Dj.Pro.Cover.jpg

Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید.با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

MG بازدید : 332 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/Screeny.Pro.Cover.jpg

Screeny Pro ابزاری قدرتمند جهت گرفتن عکس و ویدئو از محیط دسکتاپ می باشد. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی جهت رفع نیاز کاربران در زمینه یاد شده استفاده می کند که این ابزارها همگی به صورتی ایجاد شده اند که کاربر قادر است در کوتاه ترین زمان به هر یک از آن ها دسترسی پیدا کند. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به تهیه عکس از محیط های مختلف در کامپیوتر می باشند. قابلیت ضبط صدای سیستم، توانایی استفاده از Codec ها به منظور کد کردن فایل های تصویری بدون کاهش کیفیت آن ها به منظور بهینه سازی حجم فایل، قابلیت نمایش و مخفی سازی نشانگر موس بر روی تصویر و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

MG بازدید : 195 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/Bitwig-Studio-1.0.10-Final.jpg

Bitwig Studio این نرم افزار جدید و قدرتمند که خود را رقیبی برای نرم افزارهای اف ال استودیو و کیوبیس میداند با شعار آینده ی آهنگ سازی شما اینجاست وارد رقابت با دیگر نرم افزارهای ساخت و تنظیم موزیک شده است و بنا به گفته توسعه دهندگان آن قادر است تا به سرعت به هر ایده ای که در ذهن شماست جامه عمل بپوشاند. عملیات ضبط و تنظیم صدا در این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که به طور کلی در یک جریان کاری قادر به انجام آن خواهید بود.

MG بازدید : 178 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/Free-MP3-Cutter-and-Editor-v2.6.0.2618.jpg

Free MP3 Cutter and Editor نرم افزاری بسیار کاربردی و برای بریدن (جدا کردن) و چسباندن (متصل کردن) فایل های MP3 به یکدیگر می باشد. این نرم افزار در زمینه بریدن قطعات فایل های صوتی میتواند با ۳ مدل عمل کند. روش اول بریدن فایل MP3 با پارامتر اینکه یک فایل به چند تکه تبدیل شود ، دومین روش پارامتر حجم فایل قابل تنظیم است که هر قطعه دارای چه حجمی باشد و نرم افزار تکه ها را بسته به حجم فایل درخواستی شما ایجاد خواهد کرد و روش سوم بسته به مدت زمان آهنگ فایل صوتی است ، مثلا تعیین میکنید که بعد از ۲ دقیقه یک تکه ایجاد شود ، به این ترتیب یک فایل ۶ دقیقه به ۳ تکه تبدیل خواهد شد. این نرم افزار میتوانید همزمان چندین فایل را به یکدیگر بسچباند یا جدا کند و از این نظر بسیار کاربردی است. همچنین این نرم افزار میتواند تگ های ID3 tags را نیز به راحتی تنظیم و ویرایش کند. حفظ کیفیت مسلما یکی از بهترین شاخص ها است که توسط این نرم افزار رعایت خواهد شد. همچنین نرم افزار میتواند پارامتر Fade-in و fade-out را نیز به راحتی رعایت نماید.

MG بازدید : 133 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/JRiver%20Media%20Center%2019.0.145.jpg

JRiver Media Center یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران رایانه هنگام پخش فایل های صوتی و تصویری با خطای عدم پشتیبانی پسوند مواجه شده اید و یا نرم افزار فعلی شما فاقد امکاناتی همچون بزرگنمایی فیلم و دیگر نیاز های شما می باشد , هم اکنون ما برای شما کاربران گرامی دانلودها بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار پلیر را اماده دریافت نموده ایم. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی و پخش بیش از ۸۰ پسوند مختلف از فایل های صوتی و تصویری توانایی پخش انواع افکت های سه بعدی و دو بعدی را نیز دارا می باشد و علاوه بر ان شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر توسط این نرم افزار اقدام به جستجو در یوتیوب و دانلود از آن نمایید. J.River Media Center با دارا بودن قابلیت فایل وقایع به شما این امکان را می دهد تا تمام فایل هایی که از ابتدای کار نرم افزار تا به امروز پخش نموده اید را مشاهده نمایید و همچنین هنگام پخش فایل های صوتی می توانید انواع تگ های موجود در هر فایل را به صورت جداگانه مشاهده نمایید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری قابلیت تبدیل فایل های صوتی به Mp3 و رایت همزمان آن را دارا می باشد و همچنین شما می توانید به سادگی توسط این نرم افزار اقدام به طراحی لیبل جهت چاپ روی سی دی وی دی وی دی نمایید.

MG بازدید : 132 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/PowerDVD.Ultra.v14.Cover.jpg

CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

MG بازدید : 124 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/Real.Player.Cover.jpg

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

MG بازدید : 146 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/Nero-12-platinum.jpg

Nero 12 Platinum دیگر تنها یک نرم افزار رایت لوح های فشرده نیست. در نسخه ۱۲ نرو امکانات فراوانی در زمینه مالتی مدیا فراهم آمده است. اصلی ترین کارکرد نرم افزار نرو که همگان با آن آشنا هستند ، ابزار کامل جهت رایت انواع لوح های فشرده CD/DVD و Blu-ray و انواع فایل های ایمیج بوده است. امکاناتی جهت رایت انواع ویدیوها روی لوح های فشرده به صورت ویدیویی و رایت لوح های فشرده صوتی و همچنین استفاده از فایل های ایمیج (iso-bin) و کپی انواع لوح های فشرده از فاکتورهای اصلی نرم افزار نرو بوده است. اما در نسخه ۱۲ و در واقع Nero 12 Platinum ابزار کامل مالتی مدیا است که در کنار ابزارهای رایت لوح های فشرده قابلیت های تبدیل فرمت ویدیو ها و فایل های صوتی ، پخش فرمت های صوتی و تصویری و فیلم های HD و AVCHD و بلو-ری ، ریپ کردن انواع دی وی دی ها ،ویرایش و برش و چسباندن ویدیوها ، بک آپ گرفتن از تمامی فایل های سیستم با امکانات جهت تنظیم خودکار ، بخش طراحی کاور و… به طور کامل توانایی های این نرم افزار را در ادامه مطلب شرح داده ایم.

MG بازدید : 141 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/windows-8-codec.jpg

ویندوز ۸ هم آمده است و لازم است که برخی از نرم افزارهای اختصاصی آن منتشر شود. Windows 8 Codecs کدک های مالتی مدیا لازم جهت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری بدون دردسر و سریع در ویندوز ۸ می باشد. با دانلود این کدک دیگر نیازی به دانلود کدک های مختلف جهت پخش فرمت های دیگر ندارد و با سازگاری این کدک با انواع نرم افزارها میتوانید بدون دردسر با یک پلیر تمام فرمت ها را پخش کنید. به این ترتیب با مدیا پلیر ویندوز به راحتی فرمت هایی نظیر amr | mpc | ofr | divx | mka | ape | flac | evo | flv | m4b | mkv | ogg | ogv | ogm | rmvb | xvid پخش خواهند شد. بنابراین با رایت کلیک روی فایل مربوطه میتوانید به راحتی توسط مدیا پلیر فایل های مختلف مالتی مدیا را پخش نمایید.

MG بازدید : 166 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/Splash-PRO-EX.jpg

Splash PRO EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند. 

بعد از امکانات  ذکر شده بالا Splash PRO EX یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

MG بازدید : 144 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/mplayer.jpg

Media Player Classic Home Cinema یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین پلیر های صوتی و تصویری می باشد که نسخه ساده تر ان تقریبا در تمام سیستم عامل های ویندوزی به صورت پیش فرض موجود می باشد. این نرم افزار از یکی از قدرتمند ترین و مشهور ترین کدک ها که  FfdShow نام دارد جهت پخش پسوند های مختلف بهره مند شده است که این ویژگی باعث شده است این نرم افزار بر خلاف تمامی نرم افزار های موجود در این زمینه هیچ نیازی به نصب کدک برای پخش پسوند های خاص دارا نباشد به صورتی که نرم افزار در حالت معمولی قارد به پخش H.264 و فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV  و … می باشد. همچنین این نرم افزار می تواند به راحتی از زیرنویس های زبان پارسی پشتیبانی نماید و توانایی اتصال به دستگاه های کپچر را دارا بوده و قابلیت ضبط و پخش با این دستگاه را دارد.

MG بازدید : 151 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/jv.jpg

J.River Media Center یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران رایانه هنگام پخش فایل های صوتی و تصویری با خطای عدم پشتیبانی پسوند مواجه شده اید و یا نرم افزار فعلی شما فاقد امکاناتی همچون بزرگنمایی فیلم و دیگر نیاز های شما می باشد , هم اکنون ما برای شما کاربران گرامی دانلودها بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار پلیر را اماده دریافت نموده ایم. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی و پخش بیش از ۸۰ پسوند مختلف از فایل های صوتی و تصویری توانایی پخش انواع افکت های سه بعدی و دو بعدی را نیز دارا می باشد و علاوه بر ان شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر توسط این نرم افزار اقدام به جستجو در یوتیوب و دانلود از آن نمایید. J.River Media Center با دارا بودن قابلیت فایل وقایع به شما این امکان را می دهد تا تمام فایل هایی که از ابتدای کار نرم افزار تا به امروز پخش نموده اید را مشاهده نمایید و همچنین هنگام پخش فایل های صوتی می توانید انواع تگ های موجود در هر فایل را به صورت جداگانه مشاهده نمایید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری قابلیت تبدیل فایل های صوتی به Mp3 و رایت همزمان آن را دارا می باشد و همچنین شما می توانید به سادگی توسط این نرم افزار اقدام به طراحی لیبل جهت چاپ روی سی دی وی دی وی دی نمایید.

MG بازدید : 154 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/DVDFab-Media-Player.jpg

DVDFab Media Player 2.4.3.1 – پلیری ساده و در عین حال حرفه ای برای پخش انواع فرمت های مالتی مدیا می باشد . این نرم افزار پخش کننده فیلم ، توسط کاربران به عنوان بهترین نرم افزار پخش فایل های Bluray انتخاب شده است . به راحتی می توانید فیلم های DVD و Blu-ray خود را با این برنامه پخش کنید که به شما قابلیت پخش از فولدر را نیز می دهد . با پشتیبانی از خروجی صوتی ۷.۱ می توانید تجربه ای عالی از مشاهده فیلم های با کیفیت داشته باشید . این پلیر برای اولین بار از قفل گذاری Cinavia برای فیلم های بلوری پشتیبانی می کند . اگر از محیط پلیر خسته شدید ، به راحتی می توانید با دانلود اسکین های جدید ، ظاهر کاربری برنامه را تغییر دهید . قابلیت ساخت Playlist به شما امکان افزودن ویدئوهای مورد علاقه در قالب یک لیست را می دهد .

MG بازدید : 168 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/Wondershare-DreamStream-1.1.6.3.jpg

تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که برای گوش کردن یک فایل mp3 آن را روی کامپیوتر یا mp3player خود کپی می کنید و سپس آن را پخش می کنید. اما هنگامی که به رادیوی اینترنتی گوش می کنید مجبور نیستید که اول تمام رادیو را روی کامپیوتر خود کپی کنید و سپس آن را گوش کنید. Wondershare DreamStream نرم افزاری برای Stream و پخش فیلم های HD از رایانه به تلویزیون تنها با یک کلیک است. این نرم افزار از فرمت های مختلف فایل های چند رسانه ای از قبیل MP4, MOV, MKV, AVI, MPG, WMV, MTS, FLV, M2TS, 3G2, 3GP, DIVX, RM, RMVB, VOB, ASF, TS, DV, F4V, OGV, TOD, TP, TRP, WEBM. Audio: MP3, AAC, WMA, APE, FLAC, OGG و … پشتیبانی میکند .

MG بازدید : 135 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/VLC-Media-Player.jpg

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

MG بازدید : 177 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/AIMP.Cover.jpg

.AIMP یک پلیر موسیقی رایگان با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت ها ولیست  پخش ها است. از طریق این برنامه می توانید لیستی از علاقه مندی ها را برای  خود بسازید و یا فهرستی از آهنگ های در حال پخش درست کنید.از ویژگی های AIMP می توان به دارا بودن اکولایزر حساس، حداکثر کارایی  از حداقل منابع، استفاده بسیار اندک از منابع سیستم هنگام کارکرد، پشتیبانی  از زیان های مختلف، پشتیبانی از فرمت های صوتی مختلف، امکان تنظیم کلیدهای  میانبر، پشتیبانی از پلاگین ها متعدد، تبدیل فرمت های مختلف صوتی به  یکدیگر و بسیاری ویژگی های دیگر.سایت دانلودها این نرم افزار جدید را به طور رایگان در اختیار شما قرار داده است.

MG بازدید : 128 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Ashampoo.Slideshow.Studio.Cover.jpg

Ashampoo Slideshow Studio HD 3.0.5.8 Final نام نرم افزاریست که با آن قادر به ایجاد اسلاید های زیبا خواهید بود. این نرم افزار یکی از بهترین گرینه های کاربرانی است که می خواهند به راحتی و بدون دردسر اسلاید های زیبایی ایجاد کنند. همانطور که ذکر شد کار کردن با این نرم افزار بسیار راحت می باشد به طوری که اگر در اینکار مبتدی هم باشید، می توانید به راحتی با این نرم افزار کار کنید. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار پشتیبانی از کیفیت های HD 720p و ۱۸۰p می باشد.

MG بازدید : 139 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/VSO-DVD-Converter-Ultimate-3.2.0.6.jpg

نرم افزار VSO Blu-ray Converter Ultimate 3.2.0.64 به شما امکان می دهد تا فایلهای ویدئویی با فرمتهای Blu-ray و AVCHD را به انواع فرمت های ویدیویی مانند PS3 ، XBOX360 ، DivX ، IPhone ، iPad و VSO تبدیل نمایید. همچنین می توانید.زیرنویس فیلم ها را با DVD هماهنگ کنید تا زیرنویسها به طور مستقیم به DVD اضافه شوند.از قابلیت های این نرم افزار می توان به ظاهر زیبا ، سرعت بالا و قالبیت نصب بر روی ویندوز ٧ نام برد.

MG بازدید : 145 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Free-Studio-6.3.0.430.jpg

Free Studio 2014 6.3.0.430 در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید

MG بازدید : 154 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Aiseesoft-Total-Video-Covnerter-7-cover.jpg

Aiseesoft Total Video Converter نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV, MKV, MP4, WAV, MP3 و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. شاید بتوان قدرت اصلی این نرم افزار را در تبدیل فرمت TS دانست که به خوبی این فرمت را تبدیل کرده و کیفیت مطلوبی را ارائه می دهد. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

MG بازدید : 154 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Aiseesoft.VidConverter.Cover.jpg

Aiseesoft HD Video Converter می توان گفت بهترین مبدل فایل های ویدئویی HD می باشد، این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدئویی و از فرمت های صوتی از قبیل  پشتیبانی می کند، علاوه بر ویژگی های ذکر شده این نرم افزار همچنین قابلیت ویرایش ویدئو نظیر اضافه کردن افکت، چسباندن ویدئو های مختلف به هم، حذف صحنه های دلبخواه و اضافه کردن واترمارک به ویدئو را دارد. در صورتی که به یک مبدل قدرتمند نیاز دارید، نرم افزار Aiseesoft HD Video Converter آن چیزیست که شما دنبالش هستید.

MG بازدید : 149 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/free-video-to-jPG-converter.jpg

Free Video To JPG Converter نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که می تواند انواع فرمت های ویدئویی را به آسانی و با سرعت بالا به فرمت عکس تبدیل نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار ببرید.

MG بازدید : 155 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/DivX-Plus-10.2-Build-10.2.0.185.jpg

 

DivX Plus 10.2 نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز است که برای شما امکان تجربه کیفیت واقعی HD را فراهم می آورد. این نرم افزار از آخرین و بزرگترین تکنولوژی ویدئویی برمبنای H.264، استاندارد جدیدی برای ویدئوهای دیجیتالی HD استفاده می کند.DivX Plus به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD ایجاد و ویدئوهای MKV(فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. علاوه بر این شما می توانید فرمت های DivXمانند .Divx و .Avi را که در میلیون ها دستگاه های پخش کننده ویدئو استفاده می شوند نیز پخش کنید.ضمن این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که می توانند توسط دستگاه پخش کننده اینگونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس با فرمت .Srt نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که کمک عمده ای در مشاهده ویدئوها به شما خواهد کرد.

MG بازدید : 173 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Zoom-Player-MAX-9.0.1.jpg

Zoom Player MAX 9.0.1 پلیری قدرتمند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا که شامل فایل های صوتی و تصویری می شود ، می باشد . این پلیر قدرتمند توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی از نوع دی وی دی را نیز دارد . توانایی دیگر این نرم افزار اتصال به دستگاه های چند رسانه ای مانند پلیرهای قابل حمل و موبایل ها و… است . طراحی فوق العاده زیبای این نرم افزار باعث می شود که هر کاربری با یک بار استفاده دیگر آن را به راحتی فراموش نکند . همچنین قابلیت های زیاد این نرم افزار نیز اجازه نمی دهد که کاربری بدون دل خوش از نرم افزار آن را ترک کند ! شرکت InMatrix این نرم افزار را در سه نسخه Pro و Premium و Max وارد بازار می کند که نسخه Max بیشترین قابلیت ها را دارد .

MG بازدید : 127 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/CyberLink-PowerDVD-Ultra-.jpg

CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.3917.58 نرم افزاری بسیار معروف و محبوب با امکانات فراوان جهت نمایش و پخش فایل های مالتی مدیا نظیر فیلم،ویدیو،صوت و عکس نرم افزاری بی نظیر محسوب می شود. این نرم افزار دارای امکانات پیشرفته جهت پخش هرچه با کیفیت تر ویدیو و فیلم ها می باشد. پخش انواع لوح های فشرده DVD و بلو-ری ها به همراه فیلم های سه بعدی از جمله دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار با استفاده از تکنولوژی انحصاری TrueTheater کیفیت بیشتری را در هنگام پخش فیلم ها در اختیار کاربر قرار میدهد. TrueTheater خود شامل بخش های دیگری در زمینه پخش فیلم ها با کیفیت HD ، ارائه کیفیت صدای بهتر، ارائه وضوح و روشنایی بهتر برای فیلم ، از بین بردن نویز فیلم و… را دارا می باشد که این تکنولوژی با اجرا شدن روی تمامی ویدیوها باعث نمایش هرچه بهتر خواهد شد.

MG بازدید : 127 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/GOM-Media-Player.jpg

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Player 2.2.57یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده  ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

 

MG بازدید : 152 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/KMPlayer.Cover.jpg

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.0.124 Final منتشر شده است. KMPlayer  بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

MG بازدید : 156 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/kmplayer3.png

KMPlayer 3.9.0.124 Final کا ام پلیر نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

برنامه KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,459
  • بازدید ماه : 2,007
  • بازدید سال : 43,233
  • بازدید کلی : 301,808