loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 156 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/4pm-pc-cover.jpg

۴PM یک بازی کوتاه، تجربی، که در آن شما به عنوان یک شخصیت از طریق چندین صحنه  مختلف / مکان در یک روز با گیم پلی منحصر به فرد و همچنین داستانی بزرگتر روبرو خواهید شد. ۴ پی ام داستانی سینمایی با گیم پلی تعاملی است و در آن سعی شده تا نحوه زندگی امروزی را رخ بکشد طوری که با عوامل و جوهای به وجود آمده گیمر دنیای واقعی را در بازی حس کند. داستان بازی اینگونه شروه میشود که در روزی از روزهای شما، از تخت خوابِ خود برمیخیزید، برای شست دست و صورت به دستشویی رفته ناگهان با قاب عکس خانواده روبرو میشوید که بصورت وارونه قرار دارد و شما را آن سرجایش قرار میدهید! در طول روند زندگی به کافه و دیسکوهای مختلفی میروید، با شخصیت های مختلفی روبرو میشوید و نحوه تصمیم گیری شما نتیجه متفاوتی را برای شما رقم میزند.

MG بازدید : 148 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/lego-marvel-sh.jpg

بازی LEGO Marvel Super Heroes: Universe in Peril درباره‌ی قهرمانان داستان‌های Marvel هستند. شما در این بازی می‌توانید قهرمانانی مثل Iron Man, Spider-Man, Hulk, Captain America و… را کنترل کنید و دشمنان خود را با کمک قدرتهای ویژه‌ی هر قهرمان نابود کنید. در این بازی بیش از ۹۱ کاراکتر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را کمترل کنید. همچنین بازی دارای ۴۵ مرحله‌ است که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به ۲.۲ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 191 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Hyper-Square-2.0.2.jpg

در این بازی Hyper Square خلاقانه و منحصربفرد ، شما وظیفه دارید تا مربع ها را در جایگاه تعیین شده شان ، در کمترین زمان ممکن قرار دهید . این بازی بیشتر از اینکه از لحاظ بصری بر شما تآثیر بگذارد از لحاظ شنوایی و با صداها شما را به وجد میاورد. گیم پلی ابن بازی به صورتی است که تمام سنین به خود جذب میکند و رفته رفته بسیار سخت میشود و این بازی را برایتان تبدیل به یک عنوان اعتیادآور میکند !برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 119 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/wot-blitz.jpg

بازی World of Tanks یک بازی بسیار محبوب چندنفره در PC است که حالا برای iOS نیز عرضه شده است. در این بازی شما یک تانک مربوط به یکی از کشورهای موجود را انتخاب می‌کنید (آلمان، چین، شوروی، امریکا و…) و سپس در نقشه‌های متعددی که در این بازی وجود دارد با دیگر افراد به‌صورت آنلاین بازی می‌کنید. با جمع کردن امتیاز می‌توانید تانک‌های بهتری خریداری کنید و یا تانک موجودتان را ارتقاء دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 159 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Globosome-Path-of-the-Swarm-1.0.jpg

در بازی Globosome: Path of the Swarm شما به یک دنیای کاملا زنده و پویا وارد میشوید .هرچن که سبک کلی بازی ، ماجراجویی و کشف حقایق است . کشف حقایقی که به شما امکان انجام کارهایی را میدهد که در اوایل بازی غیر ممکن است . قابلیت های این بازی دارای رده بندی های جهانی ، دارای گیم پلی منحصربفرد و … است . برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 133 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Unblock-Me-1.4.3.jpg

Unblock Me بازی پازلی بسیاری زیبا و اعتیاد آوری است که در آن شما باید با جا به جا کردن چوب های قهوه ای رنگ بتوانید چوب قرمز را از محیط بازی خارج کنید. این بازی دارای دو مد Relax Mode و Challenge Mode می باشد که در اولی می توانید به تماشای انجام بازی بنشینید و در دیگری خود را به چالش بکشید . همچنین این بازی دارای ۶۰۰۰ پازل مختلف است که می تواند ساعت های زیادی شما را سرگرم کند. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 140 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_iphone/Six-Guns-2.4.0.jpg

Six-Guns یکی از محبوب ترین بازی های جنگی کمپانی GameLoft می باشد که با گرافیک عالی و محیط های واقعی و پر از شگفتی حیرت شما را برمی انگیزد! در بازی Six-Guns شما در نقش Buck Crosshaw یک مرد تحت تعقیب می باشید و باید هرچه سریع تر از آریزونا فرار کنید زیرا برای سر شما جایزه بزرگی تعیین کرده اند، پس بسیار مراقب باشید زیرا دشمنان بسیاری خواهید داشت و همگی آنها یک هدف مشترک دارند و آن کشتن شما می باشد! برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 155 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Android%20Tuner%20v1.0.0.jpg

Android Tuner بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های کنترل ونظارت اندروید میباشد . این برنامه جزئیات دستگاه اندرویدی شما را به صورت گرافیکی به شما نمایش میدهد که عبارت اند از نمایش وضعیت باطری ، نمایش وضعیت پردازنده و رم، نمایش میزان مصرف اینترنت ، نمایش وضعیت وای فای و بلوتوث و دارای ویجت های مختلف است.نرم افزار Android Tuner نیاز به روت بودن گوشی شما ندارد ولی برای اینکه بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید اگر گوشیتان روت باشد بهتر است . این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 349 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Real-Ukulele-1.2.0.jpg

Real Ukulele یکی از بهترین شبیه سازهای گیتار برای سیستم عامل اندروید می باشد . با این برنامه شما می توانید به راحتی گیتار بنوازید. آهنگ های مورد علاقه خود را بنوازید و از گیتار زدن نهایت لذت را ببرید.برنامه با رابط کاربری زیبا و کاربر پسند بوده و دارای کیفیت صدای عالی می باشد و در این برنامه تمامی صداهای زنده قرار گرفته است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,319
  • بازدید ماه : 1,867
  • بازدید سال : 43,093
  • بازدید کلی : 301,668