loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 178 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/Free-MP3-Cutter-and-Editor-v2.6.0.2618.jpg

Free MP3 Cutter and Editor نرم افزاری بسیار کاربردی و برای بریدن (جدا کردن) و چسباندن (متصل کردن) فایل های MP3 به یکدیگر می باشد. این نرم افزار در زمینه بریدن قطعات فایل های صوتی میتواند با ۳ مدل عمل کند. روش اول بریدن فایل MP3 با پارامتر اینکه یک فایل به چند تکه تبدیل شود ، دومین روش پارامتر حجم فایل قابل تنظیم است که هر قطعه دارای چه حجمی باشد و نرم افزار تکه ها را بسته به حجم فایل درخواستی شما ایجاد خواهد کرد و روش سوم بسته به مدت زمان آهنگ فایل صوتی است ، مثلا تعیین میکنید که بعد از ۲ دقیقه یک تکه ایجاد شود ، به این ترتیب یک فایل ۶ دقیقه به ۳ تکه تبدیل خواهد شد. این نرم افزار میتوانید همزمان چندین فایل را به یکدیگر بسچباند یا جدا کند و از این نظر بسیار کاربردی است. همچنین این نرم افزار میتواند تگ های ID3 tags را نیز به راحتی تنظیم و ویرایش کند. حفظ کیفیت مسلما یکی از بهترین شاخص ها است که توسط این نرم افزار رعایت خواهد شد. همچنین نرم افزار میتواند پارامتر Fade-in و fade-out را نیز به راحتی رعایت نماید.

MG بازدید : 183 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/wechat.jpg

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 161 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/cleverpaint.jpg

اپلیکیشن CleverPaint به‌شما کمک می‌کند تا عکس‌های خود را شبیه به نقاشی‌های حرفه‌ای کنید. کافیست یک عکس انتخاب کنید و سپس در چند بخش مجزا، به تبدیل بخش‌هایی مثل زمینه‌ی عکس، چهره یا اشیا و  جزئیات، عکس خود را شبیه به یک نقاشی کنید. در این اپلیکیشن Brushهای گوناگونی قرار دارد که استفاده از هرکدام می‌تواند نقاشی شما را به‌کلی متفاوت کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 158 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/AnyMP4-iPhone-Transfer.jpg

با محبوبیت هرچه بیشتر محصولات شرکت اپل نرم افزارهایی برای راحتی استفاده از این محصولات بوجود آمده اند. گوشی اپل که نام آن آیفون است ، طرفداران زیادی دارد و هم اکنون در ایران نیز یکی از گوشی های موبایل محبوب به شمار می رود.AnyMP4 iPhone Transfer نرم افزاری است برای انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو ، موزیک و عکس بین گوشی های آیفون و کامپیوتر و همچنین نرم افزاری برای پشتیبان گیری از فایل های گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار به خوبی با گوشی های آیفون ، گوشی های نسل۳ آیفون و آیفون ۳.۱ و آیفون ۵ سازگاری دارد. این نرم افزار برنامه ای بسیار عالی برای پشتیبان گیری از گوشی های آیفون است و به وسیله آن میتوان به راحتی از گوشی های آیفون بکآپ تهیه کرد. این نرم افزار به راحتی عکس ها ، موزیک ها و ویدیوهای شما را بین کامپیوتر به تبادل میگذارد و میتوانید با آن به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد ، زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید.

MG بازدید : 180 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/yahoo-weather.jpg

کمپانی یاهو مدت‌هاست اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوای اپلیکیشن Weather آیفون و آیپد را ارائه می‌کند. اما خود این شرکت نیز اپلیکیشنی جداگانه برای وضعیت آب و هوا طراحی کرده است که در نسخه‌ی جدید با یک طراحی بسیار زیبا که توانسته جایزه‌ی طراحی در سال ۲۰۱۳ را از اپل دریافت کند، ممکن است شما را قانع کند تا دیگر برای دیدن وضع آب و هوا به‌سراغ اپلیکیشن‌های دیگر نروید. این اپلیکیشن با ظاهری زیبا و سازگار با محیط iOS 7 و همچنین اطلاعات زیادی که در مورد وضع آب و هوا در اختیارتان می‌گذارد بدون شک یکی از بهترین ابزار‌های موجود در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 173 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/Parolium-1.62.jpg

ارزش و قدرت رمز های عبور به طولانی بودن آن ها نیست، بلکه ارزش آن ها به الگوریتم استفاده شده برای رمزگذاری است، Parolium از آندسته برنامه هاییست که زیبایی ، سادگی و کارایی قدرتمند را با یکدیگر ترکیب میکند . این نرم افزار یک بانک اطلاعاتی است که به شما کمک میکند رمزهای قدرتمند ایجاد کنید ، آنها را امن نگه دارید و ازشان در مواقع مختلف استفاده کنید . می توانید نسبت به خواسته های خود پسوردهای پیچیده یا استاندارد بسازید، برای ایجاد رمزهای عبور ذکر شده فقط کافی است چندتا کلیک کنید تا قدرتمندترین پسوردها ایجاد شوند. از نرم افزار معرفی شده می توانید برای تولید رمزهای عبور بانکی، ایمیل ها و … استفاده کنید. برای اجرای این نرم افزار به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 168 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/djay%202%202.5.2.jpg

 

پس از موفقیت‌های نسخه‌ی اول اپلیکیشن djay که پرفروش ترین ابزار DJ برای iOS به‌شمار می‌رود، شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار نسخه‌ی دوم آن را به‌تازگی منتشر کرده که در آن همه‌چیز از نو طراحی شده است. djay 2 آیپد شما را به یک سیستم تمام و کمال DJ تبدیل می‌کند تا بتوانید با استفاده از آهنگ‌های داخل آیپد خود میکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌راحتی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی که حرفه‌ای هستند ابزارهای مناسبی ارائه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن برای آیفون طراحی شده است و برای استفاده از نسخه‌ی آیپد می‌توانید نسخه‌ی اختصاصی آن را دانلود نمایید. همچنین برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 126 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/Instant-Heart-Rate-4.0.0.jpg

نام این برنامه Instant Heart Rate Pro v2.0.5 بوده که با کمک آن قادر خواهید ضربان قلب خود را اندازه گیری نمایید . برای این کار کافیست انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار دهید و سپس منتظر تثبیت ضربان قلب خود بمانید . لازم به ذکر است این برنامه موفق به کسب جایزه سلامت سال ۲۰۱۱ گردیده است . برای اجرای این نرم افزار به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 168 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (1)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_iphone/iTunes.Cover.jpg

نرم افزار iTunes برای کاربرانی که هر روزه از آن برای گوش دادن به موزیک ، خرید موزیک به صورت آنلاین ، مدیریت دستگاهای اپل و … استفاده میکنند ، می باشد. این نرم افزار جهت پخش موزیک و همچنین خرید آنلاین موزیک ، انتقال بازی ، عکس ، فیلم و موزیک به دستگاهای iPhone , iPad , iPod مورد استفاده قرار میگیرد. شما میتوانید هم اکنون این برنامه را در ۲ ورژن ۳۲ بیتی ، ۶۴ بیتی از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

MG بازدید : 133 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/JRiver%20Media%20Center%2019.0.145.jpg

JRiver Media Center یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران رایانه هنگام پخش فایل های صوتی و تصویری با خطای عدم پشتیبانی پسوند مواجه شده اید و یا نرم افزار فعلی شما فاقد امکاناتی همچون بزرگنمایی فیلم و دیگر نیاز های شما می باشد , هم اکنون ما برای شما کاربران گرامی دانلودها بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار پلیر را اماده دریافت نموده ایم. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی و پخش بیش از ۸۰ پسوند مختلف از فایل های صوتی و تصویری توانایی پخش انواع افکت های سه بعدی و دو بعدی را نیز دارا می باشد و علاوه بر ان شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر توسط این نرم افزار اقدام به جستجو در یوتیوب و دانلود از آن نمایید. J.River Media Center با دارا بودن قابلیت فایل وقایع به شما این امکان را می دهد تا تمام فایل هایی که از ابتدای کار نرم افزار تا به امروز پخش نموده اید را مشاهده نمایید و همچنین هنگام پخش فایل های صوتی می توانید انواع تگ های موجود در هر فایل را به صورت جداگانه مشاهده نمایید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری قابلیت تبدیل فایل های صوتی به Mp3 و رایت همزمان آن را دارا می باشد و همچنین شما می توانید به سادگی توسط این نرم افزار اقدام به طراحی لیبل جهت چاپ روی سی دی وی دی وی دی نمایید.

MG بازدید : 132 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/PowerDVD.Ultra.v14.Cover.jpg

CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

MG بازدید : 124 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/Multimedia/Real.Player.Cover.jpg

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

MG بازدید : 142 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_consul/GRID-Autosport-XboX-360.jpg

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

MG بازدید : 159 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_consul/Ultra-Street-Fighter-IV-xbox360-cover-small.jpg

این نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

MG بازدید : 234 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Assassins-Creed-IV-pc-cover-small.jpg

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 308
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,369
  • بازدید ماه : 1,917
  • بازدید سال : 43,143
  • بازدید کلی : 301,718