loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 148 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/QuickPic-3.5.1.jpg

اپلیکیشن های متعددی در زمینه ی گالری تصاویر و نمایش عکس ها برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که همه ی ان ها دارای حجم زیادی هستند، QuickPic نام یک برنامه کامل در زمینه فتوگرافی برای سیستم عامل های اندروید است که به شما این امکان را میدهد تا تصاویر موجود در اسمارت فون خود را ضمن دیدن با نهایت کیفیت, بسیار سریعتر مشاهده کنید. ین نرم افزار به دلیل سرعت بالا در مدیریت عکس ها و کسب امتیاز ۴٫۷ بدون شک بهترین گالری تولید شده برای سیستم عامل اندروید است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 147 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Themer-Beta-v1.53.jpg

Themer Beta یک نرم افزار لانچر عالی در زمینه ی شخصی سازی اینترفیس اندروید از گروه MYCOLORSCREEN می باشد.با استفاده از Themer Beta می توانید ظاهر گوشی اندرویدی خود را تقویت کرده و تا حد قابل توجهی آن را بهبود ببخشید . این نرم افزار با دارا بودن هزاران تم فوق العاده زیبا و شیک به شما این امکان را می دهد که از میان آن ها یکی را به دلخواه انتخاب کرده و اینترفیس موبایل خود را دگرگون سازید .این نرم افزار بر روی اندروید ۴.۱ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 151 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Now-Browser-Pro-v1.1.9.jpg

Now Browser یکی از مرورگرهای وب گوشی های اندرویدی است که توسط گروه برنامه نویسی Lorenzo Zanotto توسعه داده شده است که توسط آن می توانید با بالاترین سرعت ممکن صفحات وب را باز کنید. از مهم ترین ویژگی های این مرورگر پشتیبانی از فلش پلیر ، باز کردن نامحدود تب ها، پشتیبانی از بوکمارک برای اضافه کردن سایت های مورد علاقه و … است .این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

MG بازدید : 133 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/amniati/Folder.Lock.Cover.jpg

Lock Folder نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرم افزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند. همچنین به کمک این نرم افزار می توان یک پوشه را به همراه محتویات آن ها به طور کامل از دید دیگر کاربران مخفی نمود. قابلیت قرار دادن رمز عبور برای یک فایل ، پوشه و یا یک درایو از هارد نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار توسط شرکت Everstrike Software طراحی و ساخته شده است.

MG بازدید : 125 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/amniati/Jetico.BestCrypt.Cover.jpg

نرم افزار Jetico BestCrypt ابزاری قدرتمند برای Encryption و کد کردن اطلاعات شما با استفاده از بهترین روش های الگوریتم محصولی از شرکت Jetico Software می باشد. استفاده آسان و امنیت بالا از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می باشد. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود. با کمک این ویژگی کاربران قادر خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد.

MG بازدید : 139 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/amniati/IP-Camera-Viewer-v1-33.jpg

دوربین مدار بسته IP می توانند مستقیم به شبکه IP منزل شما یا محل کار شما وصل شوند. و تحت شبکه یا از طریق اینترنت تصاویر به آسانی می توان مشاهده یا ضبط گردند.IP Camera Viewer نرم افزاری است قدرتمند جهت نظارت بر دوربین های مدار بسته در محل کار و یا منزل شما میباشد .نرم افزار IP Camera Viewer می تواند تنها با ست کردن آی پی آدرس ها بر تمامی دوربین های نصب شده در مکان های مختلف اداره، پارکینگ و یا منزل خود نظارت داشته باشید و با استفاده از کامپیوتر خود به مشاهده ی ویدئو های گرفته شده توسط دوربین های IP بپردازید.پنجره ی اصلی نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که ۴ پنل پیش نمایش که هر کدام برای یک دوربین می باشد را در دسترس شما قرار خواهد داد.

MG بازدید : 118 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/graphik/ACDSee.Pro.Cover.jpg

ACDSee Pro نرم افزاری بسیار عالی و محبوب برای مدیریت و ویرایش عکس ها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به دسته بندی،آرشیو کردن عکس ها اقدام کند و با تگ قرار دادن برای هر عکس بتواند به سادگی آنها را مدیریت و آرشیو نماید و همچنین در هنگام نیاز سریعاً آنها را پیدا کند. قابلیت های ویرایشی نرم افزار نیز بسیار وسیع است و کاربر میتواند با بخش ادیتور آن نسبت به تنظیم نور،تنظیم اتوماتیک رنگ و رزولوشن و وضح تصویر عکس خود را بهینه نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهایی جهت قرار دادن افکت و از بین بردن اشیاء ناخواسته و رفع نویز و لرزش های درون عکس می باشد. یکی دیگر از امکانات نرم افزار تنظیم رنگ حرفه ای نور است. در برخی عکس ها مشاهده می شود که فضایی بسیار تیره و فضایی بیش از حد روشن است که با تکنولوژی تنظیم نور و کنتراست میتوانید به صورت اتوماتیک این مشکل را حل کنید. قابلیت های دیگری نیز ویرایش متادیتا ها،تغییر سایز عکس،کاهش کیفیت عکس،چرخش و بریدن قسمتی از عکس و قرار دادن انواع واترمارک نیز در دیگر توانایی های نرم افزار گنجانده شده است. یکی از نکات مهم نرم افزار نگهداری فایل اصلی از هرگونه تغییرات ناشی در هنگام ویرایش است تا در صورت بروز مشکل فایل اصلی سالم بماند. نمایش انواع عکس ها با بالاترین کیفیت ممکن و سریعترین زمان برای جایگزینی نمایشگر عکس های ویندوز مناسب است. 

MG بازدید : 176 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/graphik/Serif-PhotoPlus-X7-17.0.0.18.jpg

نرم افزار Serif PhotoPlus Digital Studio ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش و تدوین تصاویرمی باشد. Serif PhotoPlus از محیط layering برای ویرایش پشیبانی خواهد کرد. افکت ها و براش های بسیاری در این ابزار گنجانده شده است تا این که کاربر بتواند علاوه بر امکانات فوق العاده حرفه ای نرم افزار از امکانات موجود در قسمت افکت ها هم بهره مند شود. کیفیت در ذخیره سازی تصاویر و انتخاب فرمت کاملاً در اختیار کاربر است و با توجه به درخواست کاربر است که فایل تصاویر ذخیره می شود. طراحی تصاویر و نقاشی های حرفه ای، بهبود روشنایی، کنتراست و تعادل، از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر، امکان سیاه و سفید کردن تصاویر، رنگ کردن تصاویر سیاه و سفید، امکان تغییر در شیب رنگ تصاویر، اضافه کردن افکت های خاص، افکت ها و براش های زیبای نرم افزار، امکان استفاده از فرمت PSD و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. سرعت بسیار بالا در بارگزاری و پس از پایان کار در ذخیره سازی تصاویر حجیم از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

MG بازدید : 123 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/graphik/Photo.Collage.Max.Cover.jpg

Photo Collage Max نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

MG بازدید : 157 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/graphik/Alien-Skin-Exposure-6.0.0.1134.jpg

نرم افزار Exposure شامل مجموعه ای از ابزارهای خلاقانه برای ایجاد افکت های عکاسی سینمایی روی عکس ها می باشد.با استفاده از نرم افزار افکت گذاری روی عکس Alien Skin Exposure به ابزارهای زیادی برای عکاسی در سبک قدیمی مانند ترفندهای تاریک خانه و خصوصیات دوربین lo-fi دسترسی خواهید داشت .سازندگان این نرم افزار سعی کرده اند کنترل های نرم افزار را ساده طراحی کنند تا شما بتوانید تمرکز خود را روی اثر هنری معطوف کنید و نتیجه کار طوری خواهد بود که گویی یک انسان روی آن کار کرده است ، نه یک کامپیوتر !

MG بازدید : 125 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/HyperSnap-7.28.03.jpg

HyperSnap 7.28.03 نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp  سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن "عکس بگیر" می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

MG بازدید : 177 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/BB-FlashBack-Pro-4.1.9.3121.jpg

BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت فیلم های آموزش و ارائه های تصویری جهت نمایش در کنفراس ها و… می باشد. امروزه آموزش ها و ارائه ها در کنفراس ها تماما به صورت تصویری و بصری می باشد. در زمینه آموزش ، مسلما ارائه تصویر و صوت میتواند درصد بسیار بالایی در گیرا بودن مطلب داشته باشد. ساختن فیلم های آموزشی مربوط به ویندوز نیازمند نرم افزاری جهت ضبط تصویر محیط ویندوز و نرم افزارها و یا بازی ها می باشد. همچنین بعد از ضبط تصویر نیاز به ایجاد صوت یا اضافه کردن نوشته یا برجسته کردن و به اصطلاح highlight کردن می باشد که تمامی این نیازها با نرم افزار BB FlashBack Pro قابل حل است. این نرم افزار قدرتمند میتواند با ضبط تصویر از محیط ویندوز به همراه صدا و با امکانات لازم جهت ویرایش و اضافه کردن نکات به فیلم گرفته شده ، نرم افزار کامل برای ساخت فیلم ها و ارائه های تصویری باشد.

MG بازدید : 156 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/efficient-sticky-notes-3.70.360.jpg

Efficient Sticky Notes 3.70.360 افرادی بسیاری را می بینیم که از اینکه کارهای روزانه خود و یا قرار ملاقات ها و بطور کلی امور خود را بیاد نمی آورند ابراز نارضایتی می کنند. این افراد همواره بدنبال راه حلی برای  مشکل خود می گردند تا این اشتباهات را به حداقل برسانند و بتوانند بطور مرتب به امور خود رسیدگی کنند. این مسئله اصلا دور از انتظار نیست که شما هم به چنین مشکلاتی برخورد کرده باشید و بطور قطع برای شما نیز تاکنون این واقعه رخ داده است. حال آنکه برای یادآوری کارهای روزانه راه حال های بسیاری ارائه شده است. بطور مثال در نسخه های اخیر سیستم عامل ویندوز ، گدجت کاربردی به نام Sticky Notes به دسکتاپ افزوده شد که محیطی ساده در اختیار شما قرار می دهد و می توانید یادداشت های خود را در آن بنویسید و آن را در گوشه ای از دسکتاپ خود قرار دهید. با این وجود این ابزار چندان کامل نیست و می توان امکانات بسیار بیشتر و کامل تری را برای آن در نظر گرفت. Efficient Notes نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نمونه فوق پیشرفته همان Sticky Notes ساده ویندوز دانست. تنها کاری که باید انجام دهید ، نوشتن یادداشت های خود درون نرم افزار است که در این زمینه ، نرم افزار محیطی مشابه به نرم افزار معروف Microsoft Word در اختیار شما قرار می دهد. می توانید لینک ، عکس ، شکلک های دیجیتال و هر آنچه نیاز است تا کارهای شما را به یادتان به بیاورد اضافه نمایید. 

MG بازدید : 147 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/ZD-Soft-Screen-Recorder.jpg

ZD Soft Screen Recorder نرم افزاری با عملکرد بالا برای ضبط صفحه نمایش است که درست مانند یک دوربین فیلم برداری واقعی عمل می کند. دوربین های واقعی قادرند تا موضوعات بسیار زیادی را در جهان پیرامون و نیز اتفاقات صورت گرفته در صفحه نمایش کامپیوتر را ثبت کنند. اما ZD Soft Screen Recorder تنها قادر است تا اتفاقات رخ داده در صفحه نمایش کامپیوتر را بسیار بهتر از دوربین های فیلم برداری واقعی ثبت کند. زیرا این نرم افزار به صورت شفاف، پیکسل به پیکسل، رنگ ۱۰۰% واقعی، عدم مداخله، بدون لرزش و سر و صدا ضبط می کند.

MG بازدید : 122 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/karbordi/Cool.Timer.Cover.jpg

Cool Timer نرم افزاری بسیار کارآمد است که میتواند برای ۳ منظور مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان شمارنده و کرونومتر، شمارنده معکوس و زنگ هشدار و این سه نوع استفاده درون نرم افزار به صورتی عالی تعبیه شده است. کرونومتر که میتواند زمان انجام کارهایتان را متوجه شوید و همانند کرونومترهایی که میشناسید عمل خواهد کرد. اما شمارنده معکوس دارای امکانات مناسب تری است که میتواند دارای زنگ هشدار نیز باشد و پس از به پایان رسیدن زمان مشخص شده – مثلاً ۲ دقیقه- به کاربر هشدار دهد که زمان به پایان رسیده است. زنگ هشدار میتواند توسط خود کاربر تعیین شود و از فرمت های mp3 و wav نیز پشتیبانی میکند تا کاربر بتواند موسیقی های مورد علاقه اش را انتخاب کند. استفاده سوم که "زنگ هشدار" بود نیز همانند ساعت های آلارم دار بوده و میتواند تنظیم شود که در ساعت مشخصی از روز در هفته به کاربر هشدار دهد. بازهم زنگ هشدار میتواند توسط کاربر انتخاب شود. قابلیت های بخش زنگ هشدار جالب است، اگر کامپیوتر در زمان فرا رسیدن زنگ هشدار تنظیم شده در حالت hibernate باشد اتوماتیک روشن خواهد شد و هشدار خواهد داد. اگر صدای کامپیوتر mute شده باشد به صورت خودکار از حالت بدون صدا خارج خواهد شد. قابلیت snooze و تعویق انداختن برای شمارنده معکوس و زنگ هشدار وجود دارد و همچنین قابلیت تنظیم پیغام برای نمایش دادن بر روی صفحه نمایش در حالت شمارنده و معکوس و زنگ هشدار تعبیه شده است.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 325
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,386
  • بازدید ماه : 1,934
  • بازدید سال : 43,160
  • بازدید کلی : 301,735