loading...
نرم افزار / بازی / آندروید / آیفون / جاوا / سیمبیان
MG بازدید : 184 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/PAYDAY-2-PC.jpg

نسخه اول Pay Day نیز دارای داستان خاصی نبود و این یکی از نکات ضعف بازی به شمار می رود که این امر در نسخه ی دوم نیز تکرار شده است . داستان در یک خط خلاصه می شود و آن این است که شما یکی از اعضای یک تیم چهار نفره ی سرقت و دزدی هستید و در هر مرحله ماموریت دارید تا به یک مکان دستبرد بزنید که در این راه باید کار های مختلفی را انجام دهید . سازندگان به راحتی می توانستند مسائل دیگری نظیر زندگی شخصی دزدان بازی را وارد داستان کنند تا بتوانند از این لحاظ داستانی نیز یک عنوان قابل قبول را ارایه دهند ولی آن ها به همان امر سرقت بسنده کرده اند . چهره ی دزدان بازی به وسیله ی یک نقاب دلقک مانند پوشیده شده است . احتمالا ایده ی این امر از فیلم تحسین شده ی شوالیه ی تاریکی می باشد که در آن و در ابتدای فیلم بدمن داستان یعنی جوکر به همراه گروهش به بانکی دستبرد می زنند و همه ی آن ها از نقاب دلقک استفاده می کنند . این ایده از هر کجا که گرفته شده باشد تا کنون خوب جواب داده است و سبب شده است تا این نقاب ها به نماد بازی تبدیل گردد .

MG بازدید : 161 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/internet_tools/Pidgin-v2.10.7.jpg

Pidgin یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. PidginIM همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید.

MG بازدید : 151 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_pc/internet_tools/Brosix-v3-6-5.jpg

تعداد نرم‌افزارهای پیام‌رسان یا مسنجر کم نیست اما بارها اخبار گوناگونی را درباره شنود مکالماتشان توسط هکرها یا دولت‌ها شنیده‌اند و با نگرانی آن ها را دنبال می‌کنند. بنابراین وجود یک نرم‌افزار پیام‌رسان امن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به حساب می‌آید.نرم افزار Brosix که توسط یک شرکت بلغاری که در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شده و تولید شده است با استاندارد رمزنگاری پیشرفته میتواند باعث شده پیام‌ها غیرقابل شنود و غیرقابل ردگیری باشند. قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر و کنترل آن یکی دیگر از امکانات است که دیگر نیاز به نرم افزار های Team viewer نباشد .

MG بازدید : 168 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/GIF-Show-v3.93.jpg

اگر از تصاویر استاتیک و ثابت در گوشی خود خسته شده اید، می توانید برنامه فوق را نصب کنید. نرم افزار GIF Show ابزاری را در اختیار شما قرار میدهد تا به راحتی تصاویر متحرک بسازید.با این برنامه قادر خواهید بود با بهره گیری از تکنیک های ویژه فیلم های خود را با سرعتی بالا و کیفیتی عالی به تصاویر متحرک تبدیل کنید و آن را در حافظه ی خود ذخیره کنید.افزون بر این موضوع می توانید فایل های ایجاد شده را با گزینه HOT GIF SHOW آپلود کنید تا دیگران و سایر علاقه مندان به این دسته از تصاویر نیز، ایده های شما را ببینند و لذت ببرند.برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.‍۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 593 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Google-Text-to-Speech-v3.1.3.1162895.jpg

با برنامه فوق می توانید کار خود را در زمینه خواندن مقالات راحت تر کنید. با استفاده از برنامه Google Text-to-Speech می توانید تمام نوشته های خود را به گفتار تبدیل کنید. در اصل Google Text-to-Speech یکی از قابلیت های اصلی اندروید می باشد گه با نصب آن می توانید به طور کامل از این قابلیت استفاده کنید. همچنین از این برنامه برای ترجمه متن ها نیز می توانید استفاده کنید. به یاد داشته باشید که برای فعال کردن این قابلیت باید به مسیر Settings > Language & Input > Text-to-speech output بروید.برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 156 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Smart%20RAM%20Booster%20Pro%20v3.4.140527f.jpg

یکی از مشکلاتی که معمولاً کاربران گوشی‌های اندروید با آن روبرو می‌شوند کاهش سرعت موبایلشان به‌خاطر کمبود RAM است. معمولاً به‌مرور زمان نرم‌افزارها قسمت‌هایی از فضای RAM را اشغال می‌کنند که باعث می‌شود سرعت موبایل به‌طور محسوسی کاهش پیدا کند. نرم‌افزار Smart RAM Booster Pro به‌شما کمک می‌کند که این فضای خالی RAM را بیشتر کنید تا سرعت گوشی شما به‌حالت عادی بازگردد. قابلیت خوبی که در این برنامه قرار داده شده است این است که می‌توانید در هر برنامه و هر قسمت، با لمس کلید مخصوص این برنامه، فضای RAM را آزاد کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 209 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Maxthon-Web-Browser-v4.2.7.2000.jpg

مرورگر Maxthon Web Browser در دسته ی سریع ترین مرورگرهای دستگاه های اندرودی در سرار جهان است. Maxthon یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همانگونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید ولی همراه با امکانات و توانایی های بیشتر.برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 166 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Polaris-Office-5.1.6-Full.jpg

پس از معرفی چندین نرم افزار آفیس برای اندروید ، این بار قصد معرفی اپلیکیشن قدرتمند Polaris Office را برای شما کاربران داریم که یکی از قدرتمندترین برنامه های ارائه شده برای مشاهده و ویرایش اسناد آفیس است .ویرایش کلیه ی اسناد مایکروسافت ، ۳۷ افکت برای اسلاید ، وارد کردن تصویر به فایل های آفیس ، ۲۴ قالب ۲ بعدی و ۳ بعدی از ویژگی های این برنامه است . این برنامه با عرضه رابط کاربری بسیار شیک توجه کاربران را نسبت به خود جلب کرده است . برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 142 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/Perfectly-Clear-2.5.6.jpg

Perfectly Clear نرم افزاری برای ویرایش ، بهبود و تصحیح خودکار تصاویر بروی سیستم عامل اندروید است. این نرم افزار می تواند به طور حیرت انگیزی عکس های شما را بهبود بخشد . بسیاری از عکس های شما در بعضی قسمت ها تاریک اند ولی این نرم افزار می تواند آن ها را تغییر دهد . این نرم افزار قادر خواهید بود که با قابلیت هایی همچون تشخیص چهره عکس هایی حرفه ای را بگیرید. این نرم افزار دوربین موبایل شما را متحول خواهد کرد و آن را به صورت یک دوربین های دیجیتال حرفه ای تبدیل می کند.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 162 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/soft_android/FreeDic-v1.0.jpg

FreeDic برنامه کاربردی برای علاقه مندان به زبان انگلیسی که می تواند به شما کمک فراوانی در مورد ترجمه کلمات بکند.در FreeDic که رابط کاربری بسیار راحت دارد شما کافی است کلمه مورد نظر خود را جست وجو کنید تا معنی آن به شما نمایش داده شود.در این برنامه بیشتر کلماتی گنجانده شده است که در مورد لغات تخصصی رایانه و اینترنت می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

MG بازدید : 181 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Last-Knight-Rogue.jpg

Last Knight Rogue Rider Edition عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط شرکت Toco Games ساخته و منتشر شده است. در این بازی اکشن شما باید ثابت کنید که لیاقت شوالیه شدن را دارید، تنها امید پادشاه برای شوالیه شدن شما هستید پس باید تمامی توانایی خود را به کار بگیرید و در ماموریت ها به پیروزی برسید. بازی دارای حالت های مختلفی است و شما با پایان و ماجراجویی های مختلفی روبرو میشوید، ماموریت هایی که به شما واگذار میشود از هر یک از شخصیت ها در ماموریت های مختلف استفاده میکنید و برای شهرت و شکوه و عظمت و همچنین طلا و جوانمردی تلاش میکنید. با طلا و سکه های بدست آمده توانایی را ارتقاء‌داده و با تبدیل شدن به حالت حوانمردی نمایش های مختلف از جمله دیدگاه اول شخص را آنلا میکنید. بازی زیبای Last Knight Rogue Rider Edition موتور گرافیکی Unreal Engine بهره میبرد و همچنین دارا بودن ماجراجویی تمام عیار در حالت داستان ، سیستم آب و هوا پویا و تغییر دهنده جهانی، تغییر دهنده بدن با گرافیکی زیبا در یک محیط فانتزی ار ویژگی های این بازی میباشد.

MG بازدید : 148 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Bridge-Constructor.jpg

Bridge Constructor Playground عنوان یک بازی کم حجم برای گوشی های هوشمند می باشد که نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است . این بازی یک مقدمه ی عالی برای آشنایی بیشتر با پل سازی می باشد . در ۳۰ مرحله ی متنوع از بازی می بایست با نبوغ خود به طراحی پل های متنوع برای عبور و مرور افراد و وسائل نقلیه بپردازید . پس از اتمام طرح پل ، شما می بایست با ماشین های متنوع لحظات استرس داری را تجربه کنید و استحکام پل خود را تست کنید ! شما هیچ محدودی در مورد مصالح مورد نیاز و … نخواهید داشت .

MG بازدید : 165 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Warehouse-and-Logistic-Simulator.jpg

Warehouse and Logistic Simulator – آیا برای یک چالش جدید آماده هستید ؟ در این بازی شما هدایت ماشین های باربر Jungheinrich را برعهده خواهید داشت . فقط رانندگان حرفه ای می توانند بهترین امتیازها را کسب نمایند . اتمام مراحل با کمترین زمان بهترین امتیاز را برای شما به ارمغان خواهد آورد . این بازی به صورت کاملا ۳D طراحی شده است و احساس یک رانندگی واقعی را به بازیکن می دهد . محیط های متنوعی همچون انبارهای کالا ، مناطق ساخت و ساز و بندرهای ساحلی را در طی بازی مشاهده خواهید کرد .

MG بازدید : 196 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/The-Wolf-Among-Us-pc-cover.jpg

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

MG بازدید : 148 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.5download.ir/up/web93/game_pc/Cloudbuilt-Through-the-Fog.jpg

داستان بازی Cloudbuilt Through the Fog درباره دخترکی جوان است، که با ابرهای تاریکی در یک محیط اسرار آمیز زندگی می کند. بازی دارای راز و رمزهای زیادی است و باید در نقش آن دختر از موانع زیادی عبور کنید. حالا شما باید هوش و سرعت را با هم بکار بگیرید و برای فرار از دست دشمن ، از مسیرهای که پر از تله و مانع است ، بدون افتادن و کشته شدن عبور کنید. شما باید مسیر خود در بازی در کوتاهترین زمان و با بهره گیری از نیروها و قدرت هایی که دارید به پایان برسانید. خلاصه بازی حسابی هوش شما را به چالش میکشد. بازی Cloudbuilt خود یک بازی بسیار زیبا است و این نسخه برای بازی Cloudbuilt یک DLC محسوب میشود، اما خود این DLC تغییراتی زیادی نسیت به نسخه اصلی دارد.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,315
  • بازدید ماه : 1,863
  • بازدید سال : 43,089
  • بازدید کلی : 301,664